Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos exälläsi on uusi kumppani, stalkkaatko hänet facebookista/instasta?

Vierailija
07.08.2022 |

Mitä fiiliksiä herättää?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/30 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mä edes tietäisin onko eksällä uusi kumppani?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin!

Vierailija
4/30 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan niin tehdä, koska onhan se viihdettä.

Vierailija
5/30 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on naurettavaa tuo tapa kutsua kaikkea stalkkaukseksi. Ehkä vilkaisen, miltä vaikuttaa. Mutta ei se ole stalkkausta.

Vierailija
6/30 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vAn saatan seurailla, miksei.

Vierailija
7/30 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Olin exän nykyisen kanssa fb-kamu ja instassakin seurailtiin siihen saakka kun exän kanssa tuli erimielisyyksiä ja hän poisti minut fb-kavereistaan. No poistin varalta sitten siippansakin.  Mieheni ja exän vaimo ovat edelleen somekamuja fb:ssa ja instassa

Exän ja puolisonsa jutut eivät kiinnosta yhtään. Ei siis vähääkään

Vierailija
8/30 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos olet alkanut seurustella uuden ihmisen kanssa. Katsotko silloin millaisen ihmisen kanssa hän ennen oli.. Itse ainakin katson. Kyllähän sitä vertailua tulee tehtyä, että onko toinen parempi mitä itse on..

Vierailija
9/30 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka aikuisiän saavuttanut tuhlaisi aikaansa jossain facebookissa, tai instagramissa? Kysyn siis aivan tosissani, siis kuka ja miksi? Menneet on menneitä ja oma elämä kannattaa hankkia viimeistään silloin, kun lusikat on pantu jakoon. Ja tuo sosiaalinentunkio on ensiaskel henkisen lobotomian tiellä, eikä kukaan itseään kunnioittava suostu sellaiseen. Vai kyttäätkö koiran kikkareita kadunkulmassa? On siis samaa kamaa, kuin tuo sosiaalinentunko.

Vierailija
10/30 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
11/30 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan heti keksi, että mistä a) tietäisin, että eksälläni on uusi kumppani ja b) vieläpä tietäisin hänen nimensä niin, että osaisin stalkata hänet facesta.

Vierailija
12/30 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Nuorempana ehkä oon tehnyt, en muista. Olkoon mikä tahansa uusi kumppani, en halua eksääni nurkkiini haisemaan.

13/30 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä kiinnostusta tietää. Jos saisin tietää nii ajattelisin "Onnee vaan, toivottavasti et riko uutta naistasi samalla tavalla kuin rikoit minut".

Vierailija
14/30 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Nuorempana ehkä oon tehnyt, en muista. Olkoon mikä tahansa uusi kumppani, en halua eksääni nurkkiini haisemaan.

Minä olen edelleen eksäni FB-ystävä. Meitä yhdisti aikoinaan sama mielenkiinnon kohde ja yhdessäolomme aikana meille tuli yhteisiä ystäviä, jotka jakoivat kiinnostuksen siihen samaan asiaan. En ole nähnyt mitään syytä, miksi minun olisi pitänyt poistaa eksäni ystävistäni, vaikka emme enää vuosiin ole yhdessä olleetkaan. Mutta en edes ole varma, missä hän asuu nykyisin, vielä vähemmän tietäisin, jos hän alkaa olla tai on parisuhteessa. Hän(kään) ei ole sen tyyppinen, että jakaisi Facessa henkilökohtaisia asioita.

Vierailija
15/30 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole facessa tai instassa. Saatan kysyä eksältä joskus kuulumisia ihan suoraan wan kautta. Ei tarvitse stalkata. N40

Vierailija
16/30 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä. Musta se, että voin kirjautumatta mihinkään someen stalkata jonkun yksityisasioita kertoo aika paljon ihmisestä, joka seurustelee tai on seurustellut sellaisen tilinhaltijan kanssa ja kyseisestä tilinhaltijasta itsestään. Sen verran kyllä siis stalkkaan nyksien eksiä ja eksien nyksiä kyllä, että ovatko estoitta oman elämänsä supermalleja tai don juaneja jossain instagramissa jne. Jos ovat niin itsellekin varmistuu, etten halua olla ikinä missään tekemisissä kenenkään suhteen osapuolen kanssa.

Vierailija
17/30 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei fb seurausta, mutta.

Ex vaimo istui meidän pihan edessä yli kaksi tuntia autossaan että olisi nähnyt minun uuden naisystävän, jonka nimi on hieman harvinaisempi ja ehkä hankala kirjoittaa hakuihin ilman kirjain neuvoja.

Että eipä tähän ole oikein lisättävää.

Vierailija
18/30 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
19/30 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen ja minulla on oma elämä, joten en stalkkaa yhtään ketään somessa

Vierailija
20/30 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vielä. Vaikka olisikin oma elämä eikä "kiinnosta" niin ettekö muka ihan uteliaisuuttanne kurkistele jos satutte kuulemaan/tietämään nimen?

Henk.koht mua kyllä sen verran kiinnostaa.