Menetkö huomenna ilomielin töihin!
Kommentit (55)
Päin vatainen on. Joka ikinen päivä. Lottovoittoa odotellessa.
Menen ilomielin toimistolle, mutta vielä ilomieluummin olisin etänä. Toimistopäivässä on lounas työkavereiden kanssa parasta. Toimistollahan ei pysty kunnolla töitä tekemään (mölyinen avokonttori, flexi työpisteet, jatkuvat keskeytykset) eli menen hengailemaan. Pakko käydä toimistolla kerta tai kaksi viikossa. Loppuviikon teen kotona tehokkaasti töitä.
Sairaslomalla, joten mielelläni jään kotiin lepäämään.
En halua mennä töihin! En halua mennä töihin. Tykkäsinkö joskus mun työstä?
Lievästi ahdistaa. Kivan työporukan ja mukavan työn takia on kivaa mennä, mutta pomo kai vihaa minua.
Enpä oikeastaan, lähityöpakko keksitty suuressa viisaudessa takaisin alalla, jota kuitenkin korona-aikaan hoidettiin 2 vuotta etänä ihan sujuvasti. No, näillä mennään toistaiseksi, on niin kuormittava elämäntilanne että paukut ei riitä uuden työn hakemiseen samalla.
Ristiriitaiset tunnelmat. Toisaalta ei jaksaisi mutta toisaalta kiva nähdä työkavereita. Toisaalta jännittää mahtuuko pukuhuoneen kaapissa olevat työhousut enää päälle.
6 viikkoa pakotettuna pitänyt lomaa ja nyt onneks pääsee huomenna työmaallle
En mene mielelläni. Meillä suurin osa vielä kesälomalla, joten hommia joutuu painamaan ensi viikolla monen edestä.
Toiseksi, meillä etätyöpäiviä vähennettiin, josta iso miinus. Haluaisin vain tehdä kotona hommia, ehkä kerran viikossa voisin mennä toimistolla käymään. Mulla pitkä työmatka ja bensa on nyt niin kallista. Rahan takia en mielellään ajelisi sinne "turhaan".
En mene töihin, koska olen työtön eli vapaus jatkuu edelleen.
Menisin kyllä, mutta lomaa vielä lusittavana jonkin verran.
Menen toki, kun tiedän että enää pari päivää töitä ennen kun loma alkaa. Aijai..
Loma loppuu tänään. Työt ei huvita yhtään. Tavoitteena tehdä huomenna 6 tuntia. Pitempiä päiviä ehtii talvella tehdä kun on pimeää ja kylmää.