Menetkö huomenna ilomielin töihin!
Kommentit (55)
Viikko vielä lomaa, mutta en mene sittenkään mielelläni.
Etäilyä maaliskuusta 2020 asti. Mielihyvin teen töitä huomenna. Oma rauha ja saa samalla puuhastella kotona. Keittää kahvit ja juoda ne omassa puutarhassa (12,5 min). Lounaaksi salaatti jääkaapista ja samalla ehdin käynnistämään pyykinpesukoneen (30 min). Ip-kahvit istun keinussa ja aloitan palaverin myös. Työnteko etänä on ihanaa. Toimistolle en palaa enää koskaan.
Kyllä menen, iltatyö niin ei aamuherätykset ahdistele joten ei mitään ongelmaa.
Vanhalla rutiinilla menen. Ei heittoja kumpaankaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Etäilyä maaliskuusta 2020 asti. Mielihyvin teen töitä huomenna. Oma rauha ja saa samalla puuhastella kotona. Keittää kahvit ja juoda ne omassa puutarhassa (12,5 min). Lounaaksi salaatti jääkaapista ja samalla ehdin käynnistämään pyykinpesukoneen (30 min). Ip-kahvit istun keinussa ja aloitan palaverin myös. Työnteko etänä on ihanaa. Toimistolle en palaa enää koskaan.
5/5
Olen sairaslomalla ja otan siitä kaiken irti. Olen laiska, teen mitä haluan, "nautin" elämästä mitä nyt sairaana voi nauttia.
Jos olisin töissä, tekisin etätöitä. En todellakaan menisi mihinkään toimistolle enää koskaan.
Loma jatkuu vielä. Enköhän ihan hyvillämielin mee sitten kun pitää.
En mene, pidän kaksi viimeistä kesälomapäivää. Keskiviikkona vasta takaisin.
Ensi viikon pidän lomaa, ei tarvi mennä ma töihin! <3
Mut viikon päästä täytyy ja ärsyttää jo nyt mennä, koska työkaveri on palannut lomalta. Ahdistaa aina mennä, kun ei koskaan tiedä, onko hänellä hyvä päivä vai paha päivä ja valittaa kaikesta...
En mene töihin pitkään aikaan. Vieläkin saan paniikkikohtauksia kun mietin töitä.
En, mulla on L O M A
Vielä kolme viikkoa :) Huomenna kirppiskierros ja vähän kodin järjestelyä. Pari päivää kaupungissa ja sitten takaisin mökille.
Loma !
En mene, olen mieluummin kotona lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Samat fiilikset etätöistä, vaikkakin puutarha puuttuu. Tosin suunnittelen syksylle mökkityöjaksoa.
Ja käyn kyllä työpaikalla toisinaan, haen työskentelymateriaalia
Lomaa lomaa! Viinapäivä joka päivä.
Kyllä. Lomaa vielä 3 viikkoa jäljellä pidettäväksi sitten kun haluaa.
En helvetissä, mun loma alkaa huomenna.
Menen. Ja päiväkotiin hoitamaan lapsia.
En. Vihaan mun työtä ja työpaikkaa ja joudun lähtemään töihin jo tänä iltana.
Lähtisin ilomielin töihin työkuntoisena, mutta pitkä sairasloma jatkuu.
No hitto, oon lomalla, muuten menisin kyllä 😀