Te joilla loma loppuu tänään, aiotteko ottaa vielä viimeisen illan kunnon pikku grillikännit?
Kommentit (41)
Jep. Päivällä metsässä sieniä ja mustikoita keräämässä. Grillailut ja sauna. Pieniä siivuja ja vielä illemmalla verkot veteen. 3vk lomaa jäljellä. JES!!!
Vierailija kirjoitti:
Jep. Päivällä metsässä sieniä ja mustikoita keräämässä. Grillailut ja sauna. Pieniä siivuja ja vielä illemmalla verkot veteen. 3vk lomaa jäljellä. JES!!!
Sieniä ja pikkusiivuja. Jees, jees toimii se tuokin.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä olla kun krapulassa sydän hakkaa ja menee pari päivää pilalle. Kauhea pöhnä, särky ja turvotus, eikä voi nukkua. Lopetan kokonaan. Olen jo joitakin viikkoja ollut ilman.
Se karapula on tärpätin todellinen ongelma.
Olen työttömänä. Ajattelin nukkua huomenna, katsoa telkkaria ja tehdä käsitöitä, keitellä kahvia.
Mullapas alkaa tänään loma ja grillikännit, yes!
Vierailija kirjoitti:
Ei, en juo. Juominen on luusereiden hommaa.
Sinä vedät mieluummin huumeita ja lähdet sitten kristallimetsään pelottavia olentoja karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Ap lienee sitä maksansa pilalle tissuttelevaa 55-65-vuotiaiden sukupolvea.
Ei loman loppu ole mikään syy juoda.
Harmillista, että sukulaisesi, sinä mukaan luettuna, ovat alkoholisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla loman alussa tuli otettua kännit pari kertaa viikossa melkein kolmen viikon ajan. Sen jälkeen väsyin krapuloihin eikä humalastakaan saanut oikein fiilistä,enkä ole ottanut yhtään kertaa vaikka en vielä töissä olekaan.
Streittasin lomalla maanantait
OHOH! Maanantait peräti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä olla kun krapulassa sydän hakkaa ja menee pari päivää pilalle. Kauhea pöhnä, särky ja turvotus, eikä voi nukkua. Lopetan kokonaan. Olen jo joitakin viikkoja ollut ilman.
Takavuosina huomasin että kirjoitustyöt sujui hyvin sellaisessa ihan pienessä kankkusessa. Päätä jomotti, mieli oli äreä ja teksti napakkaa. Sellaiseen huomisaamuksi tähtään.
Toimittaja? Tutkija?
Otan kuppia, vituttaa kun työt alkaa. Olis ihanaa olla työtön!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmillista, että sukulaisesi, sinä mukaan luettuna, ovat alkoholisteja.
Mielummin alkoholisti kuin terveysfasisti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla loman alussa tuli otettua kännit pari kertaa viikossa melkein kolmen viikon ajan. Sen jälkeen väsyin krapuloihin eikä humalastakaan saanut oikein fiilistä,enkä ole ottanut yhtään kertaa vaikka en vielä töissä olekaan.
Amatööri.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Todellinen syy on se, että pääsee ehkä vähän pikemmin pois tältä pallolta sun kaltaisten rasitteiden seurasta. Mieluummin lyhyt ja kiva elämä kuin ikuisuus kaltaistesi kanssa.
Otin yhden saunakaljan. Olisin ottanut toisen grillimakkaran kanssa, mutta ei ollut. Vissy kelpaa...
Minun loma kestää loppuvuoden. Kuitenkaan ei voi juopotella koska kuudelta aamuisin herätys. Menen kalaan ja aion kalastaa usein. 100 kg ahvenia pitäisi saada vielä kesän ja syksyn aikana.
Tyhjennettiin juuri vaimon kanssa viinipullo srn kunniaksi että huomenna pääsee takas töihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Todellinen syy on se, että pääsee ehkä vähän pikemmin pois tältä pallolta sun kaltaisten rasitteiden seurasta. Mieluummin lyhyt ja kiva elämä kuin ikuisuus kaltaistesi kanssa.
Samaa mieltä.
Ei mitään pikkukänniä vaan kunnon kumara. Siis tänään, kun olen nyt pari viikkoa valkaissut nenää. Työ. Mitä se on?