Arvatkaas miten junttia ruokaa me syödään tänään!
Kariniemen kanasuikaleita marinadissa paistan pannulla ja keitän riisiä.
Sitten pistän ne sekaisin, tulee iso kattilallinen, jota sitten lasten kanssa pistellään ihan innolla!
Kyllä on kaukana hienot menyyt meidän arkiherkuista!
Heitä tähän hyvä, yksinkertainen ja häpeämättömän " juntti" resepti, jota te joskus syötte:)
Kommentit (27)
Pussillinen Myllyn paras kauramakaronia
Pakkaus Snellmannin nakkeja
Poppamies habanero ketsuppia
Muuten ok ruoka, mutta en itse osta juuri mitään valmiiksi marinoitua, ei vain osu mun makuuni, yleensä liian makeita.
Kai teillä ihmiset on siinä kyljessä kurkkua ja tomaattia? Ja raejuustoa. Itse syön juntisti vihiksen juustolla ja ketsupilla.
Tuo ap:n ruokahan on muuten oikeastaan pelkistetty risotto, hemapa vielä sekaan niin on oikei hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten te saatte alas noita jauhelihamakaroniruokakermamössöjä? Mä en edes köyhänä opiskelijana saa alas tuommosta skeidaa :D
Sen saa kyllä tehosekoittimessa mössöksi, jos sulla nielemisvaikeuksia. Vai ihanko nenämahaletkuun pitäs mennä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten te saatte alas noita jauhelihamakaroniruokakermamössöjä? Mä en edes köyhänä opiskelijana saa alas tuommosta skeidaa :D
Sen saa kyllä tehosekoittimessa mössöksi, jos sulla nielemisvaikeuksia. Vai ihanko nenämahaletkuun pitäs mennä?
Kehonrakentaja Kai Greenellä ollut tapana laittaa kana ja riisi blenderiin
https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/e3208bbe-8b8a-4ee4-90b7-6321…
LOL