Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaa, kukaan mies ei sitten tullutkaan juttelemaan

Vierailija
06.08.2022 |

Joskus täällä palstalla väitettiin, että kumppanin löytää kun vain menee venelaiturille istuskelemaan. No, testasin tätäkin kesän aikana. Menin venelaiturille istuskelemaan, mutta kukaan ei tullut juttelemaan. Saati, että olisin löytänyt suhteen. Olen myös istunut yksin kahvilan ja baarin terassilla, mutta ihan rauhassa sain olla.

En tarkoita, että miesten pitäisi tulla juttelemaan juuri minulle, tai että juuri miesten edes kuuluisi tehdä aloite. Kommentoinpa vain palstalla väitettyä. Että kuulemma naiselle tullaan aina juttelemaan ja siksi naisen on helppo saada suhde (kunhan hyväksyy vain sen juttelijan kumppaniksi). Testasin tätä, ja hiljaista on ollut. Ja ihan heterolta varmaankin näytän, olen normaalipainoinen ja pitkätukkainen, en näytä myrtsiltä enkä tätimäiseltä - mutta toisaalta tälläkään ei kai palstan mukaan pitäisi olla väliä, koska ei väitettykään, että vain hyvännäköiset naiset saavat seuraa. Väitettiin, että nainen kuin nainen löytää suhteen kun vain menee jonnekin istuskelemaan. Erikseen mainittiin venelaiturilla, siellä kuulemma tullaan aina juttelemaan. No, minulle ei ainakaan tultu.

Kommentit (384)

Vierailija
1/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varman ei tulekaan kun naamasi kinni puhelini.Et hymyile et katso ympärillesi. hymy palaa aina takaisin.

Vierailija
2/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varman ei tulekaan kun naamasi kinni puhelini.Et hymyile et katso ympärillesi. hymy palaa aina takaisin.

Hah, aina löytyy selitykset...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän suomalainen mies lähesty kuin humalassa eli baarissa tai kodin turvasta eli netissä. Eli mene nettiin tai baariin niin ehkä sitten jotain tapahtuu.

Vierailija
4/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykypäivänä realistisin tapa tutustua on nettideitit eli nyt tämän illan aikana teet tilit:

tinder

bumble

badoo

fb dating

okcupid

Vierailija
5/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no sitten ymmärrän. En tiennyt, että vaatimuksena on jatkuva hymyily. Eihän meidän kulttuurissa eikä oikein missään kulttuurissa ihmisillä ole mitään kestohymyä, tai että he hymyilisivät tyyliin koko ajan. Lähinnä jotkut kehitysvammaiset hymyilevät jatkuvasti. Hymyllä on normaalisti aina kohde, jolloin se on osa kommunikointia, tai sitten se on reaktio johonkin. Jos vain istuu paikoillaan, niin kuka muka jatkuvasti katselee hymyillen ympärilleen? Ja ihan rehellisesti sanoen: tämäkö nyt sitten on kutsuvaa? Omasta mielestäni se näyttäisi lähinnä omituiselta - juuri siksi, että se on täysin muuta, kuin miten ihmiset toimivat.

Ja en selannut koko ajan puhelinta. Esim terassilla istuessa katselin merelle ajatuksiini vajonneena. Pikiä aikoja istuessa sitä toki tekee jotain: lueskelee jotain tai selaa puhelinta. Mutta ei tällaisia ehtoja mainittu aiemmin palstalla - sanottiin, että yksin istuvalle naiselle tullaan aina juttelemaan. Ei mainittu erikseen, että vain, jos hänellä on päättymätön kestohymy eikä hän vahingossakaan vilkaise mitään puhelimelta.

Vierailija
6/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mankka kirjoitti:

Sori, mutta moni meistä ei uskalla lähestyä naista enää siinä mielessä kuten ennen. Metoo on saanut yllättävän monet miehet varpailleen koska pelkäävät leimautuvan ahdistelijaksi jos lähestyminen ei mene juuri 100%:sti nappiin ja jonkun koodin mukaan. Riskit ovat nykymaailmantilanteessa monelle liian suuret. Kymmenen vuoden päästä tilanne voi olla aivan toinen. Pelimerkit ovat tällä hetkellä kaikki naisilla.

Tämä on minulle täysin fine, en kaipaa tuntemattomien miesten lähestymisiä. Mutta sitten ei varmaan kannata palstoilla valehdella, että naisilla on helppoa kun aina joku tulee juttelemaan - jos kerran kuitenkin tiedetään, ettei kukaan oikeasti mene juttelemaan kenellekään.

Vierailija
7/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon ensin silimiin. Siitä se sitten alakaa tahi on alakamati, tiijjäppä häntä tuota aena.

Vierailija
8/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit ottanut kiviajansuojat pois niin miehet olisivat haistaneet kiviajanhien ja alkaneet himoitsemaan kiviaikaasi.

Mutta sittenhän olisin ollut niin sanotusti partyt paljaana jos ymmärrätte mitä tarkoitan 😁

Ap

Tämä ei ollut oikeasti ap, mutta alunperin väitettiinkin, että aina joku tulee juttelemaan kun nainen vain istuu jossain. Ei siihen pitänyt kuulua mitään "jos hän vain on sitä tai tätä" -rajoituksia.

Vierailija
9/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukkelis kuu olipa nätti provo.

Vierailija
10/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tulla koska metoo ja feministit. Se on lähes rikollista, kyllä me opimme.

T: Miehet

Miksi sitten väitätte eri keskusteluissa, että naisille tullaan juttelemaan? Jos kerran tiedätte, ettei oikeasti tulla.

Ja siis itsehän en edes ollut seuraa vailla, kunhan vain raportoin tänne, että testasin kesällä palstalla väitettyä, ja kävi ilmi, ettei väite pitänyt paikkaansa.

Vierailija
11/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ONko ap oikeassa vai väärässä? Eli voiko käydä niin, että kukaan ei tule juttelemaan, vai onko niin, että naisille aina tullaan juttelemaan?

Vierailija
12/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ei ne miehet Suomessa tule juttusille vaikka yksin olisi liikenteessä. Olen testannut terasseja, kahviloita, puistoja ja muita avoimia paikkoja ulkona. Olen ollut musiikki festareilla yksin, rannassa jne. Ja en ole koskaan naama kännykässä, korkeintaan luen joskus jotain kirjaa ajatuksella että mua olisi helppo lähestyä ihan vaikka sillä että mitä kirjaa luet. Olen ihan kauniiksi kehuttu, normaalipainoinen. Täällä ne miehet vaan katsovat mun suuntaan mutta eivät tule juttusille..kun ilmeisesti pitäisi olla sitä rohkaisuryyppyä alla. Kyllä sitten katsotaan perään kun lähden pois, muttei juttusille uskalleta tai haluta. Ehkä en näytä helpolta, koska en yhden yön juttuja etsikkään. En tiedä, mutta en seuraa näin ainakaan saa. Mutta joo deittiapeista saan seuraa mutten jaksa sitä ikuista suosta. Olisi kiva tavata mies livenä.

Vierailija
14/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mankka kirjoitti:

Sori, mutta moni meistä ei uskalla lähestyä naista enää siinä mielessä kuten ennen. Metoo on saanut yllättävän monet miehet varpailleen koska pelkäävät leimautuvan ahdistelijaksi jos lähestyminen ei mene juuri 100%:sti nappiin ja jonkun koodin mukaan. Riskit ovat nykymaailmantilanteessa monelle liian suuret. Kymmenen vuoden päästä tilanne voi olla aivan toinen. Pelimerkit ovat tällä hetkellä kaikki naisilla.

No ei mennyt kuin kymmenen minsaa kun tuli tämä vastaus. Jokainen normaali mies ymmärtää että naista saa edelleen lähestyä kohteliaasti mutta ei edellenkään ahdistella. Metoo kertoo seks ahdistelusta eikä sillä ole mitään tekemistä normaalin ihmisten kohteliaan vuorovaikutuksen kanssa.

Vierailija
15/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no ei kai kukaan mies mene nykymetoo-aikana naiselle juttelemaan. sinun pitää ihan itse tehdä aloite, eikä odottaa prinssiä laiturilla

Tämä on täysin ok, en todellakaan odota, että miehet tlevat juttelemaan. Pointti oli osoittaa vääräksi palstalla väitetty, jonka mukaan naiselle tullaan aina juttelemaan. Omasta puolestani on ok, ettei tulla, mutta olisi kiva, että lopetetaan palstoilla valehtelu.

Vierailija
16/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, ei ne miehet Suomessa tule juttusille vaikka yksin olisi liikenteessä. Olen testannut terasseja, kahviloita, puistoja ja muita avoimia paikkoja ulkona. Olen ollut musiikki festareilla yksin, rannassa jne. Ja en ole koskaan naama kännykässä, korkeintaan luen joskus jotain kirjaa ajatuksella että mua olisi helppo lähestyä ihan vaikka sillä että mitä kirjaa luet. Olen ihan kauniiksi kehuttu, normaalipainoinen. Täällä ne miehet vaan katsovat mun suuntaan mutta eivät tule juttusille..kun ilmeisesti pitäisi olla sitä rohkaisuryyppyä alla. Kyllä sitten katsotaan perään kun lähden pois, muttei juttusille uskalleta tai haluta. Ehkä en näytä helpolta, koska en yhden yön juttuja etsikkään. En tiedä, mutta en seuraa näin ainakaan saa. Mutta joo deittiapeista saan seuraa mutten jaksa sitä ikuista suosta. Olisi kiva tavata mies livenä.

Ihmettelen tätä asennetta. Tiedän kokemuksesta että nettideitit eivät ole helppoja paikkoja löytää mieleistä seuraa, mutta onhan se pieni tod.näk. parempi kuin toivoa utopistisesti viehättävien miesten lähestymisiä arkielämässä.

Vierailija
17/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en olisi ap:ta lähestynyt, koska en ole komea tai miehekäs. Lähestymiseni olisi ollut ap:n mielestä epämiellyttävä ja jopa häirinnäksi tulkittava.

Vierailija
18/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myös usko tuollaiseen laiturinnokassa istumiseen, tai ainakin tarvittaisiin edes jotain merkkiä, ettet ole siellä mököttämättä, eli myös sinun tarvitsisi ottaa katsekontaktia ja hymyillä kiinnostaville miehille.

Vierailija
19/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mankka kirjoitti:

Metoo ei ole vaikuttanut mitenkään, tällaista se on ollut jo ainakin 15 vuotta.

Vierailija
20/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no ei kai kukaan mies mene nykymetoo-aikana naiselle juttelemaan. sinun pitää ihan itse tehdä aloite, eikä odottaa prinssiä laiturilla

Tämä on täysin ok, en todellakaan odota, että miehet tlevat juttelemaan. Pointti oli osoittaa vääräksi palstalla väitetty, jonka mukaan naiselle tullaan aina juttelemaan. Omasta puolestani on ok, ettei tulla, mutta olisi kiva, että lopetetaan palstoilla valehtelu.

ei täällä siitä ole valehdeltu. olet tahallasi ymmärtänyt väärin.

ihan jokainen nainen saa halutessaan miehen huomattavasti helpommin kuin kukaan keskivertoa parempi mies (keskivertoa alemmilla miehillä ei ole mitään mahdollisuuksia). jotain pitää silti itse tehdä. ei parisuhdetta saa laiturilla istumalla vaikka se naisille onkin helpompaa kuin miehille