Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin eilen niin voimakkaan energiakentän kädessäni, että fyysinen olomuoto peittyi. Osaisiko joku analysoida havaintoani?

Vierailija
06.08.2022 |

Jälleen kerran illan pimeinä hetkinä maatessani sängyllä katselin käsiäni.
Olen nähnyt niissä usein energiaa. Olen nähnyt molempien käsieni sormieni välillä selvät langat, jotka venyvät käsiäni liikuttaessa.
Olen nähnyt pienen energiakentän loistavan ympärilläni.

Eilen näin jotain aika absurdia. Molemmat käteni hohtivat vaaleaa kenttää mutta keskittyessäni ja syventyessäni vain enemmän tarkkailuun, niin toinen käteni "valastui" täysin vaalean energian peittoon. Katselin sitä tunteja eri näkökulmista, vaalealta ja tummalta taustalta. Eri paikoilta ja eri asennoista. Liikuttelun käsiäni ja sormiani mutta käteni hehkui energiana.
Fyysinen olomuoto ei ollut enää yhtä näkyvä kuin tuo energia joka huokui.
Toinen käsi ei aivan samanlailla hohtanut vaikka yritin mutta oli selvä iso energiakenttä ympärillä molemmissa käsissä.

Liikutuin kyyneliin koska se näytti niin kauniilta. Olisin voinut jatkaa sitä koko yön mutta oli pakko mennä nukkumaan.

Kommentit (446)

Vierailija
141/446 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Migreeniä kenties kyseessä? Siihen voi liittyä voimakkaitakin aurailmiöitä. Itse näen esim. kasvien , kukkien puiden reunat hohtavina, sekä joskus nen tyypilliset tähtimäisesti laajenevat värikkäät kuviot etenkin ennen päänsärkyvaihetta, jälkimmäiset vain silmien ollessa suljettuina. En myös kestä kirkasta auringonvaloa, jos migreeni on tulossa, tai jo päällä.

Niin. Tieteellisestihän meillä ei ole hajuakaan siitä, mitä migreeni oikeasti on.

Vierailija
142/446 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa että harrastat jotain okkultistista, esim.meditaatiota, joogaa (muuten kuin liikuntana), tarotia, itämäisiä uskontoja tms. Lopeta ne ja pyydä Jeesusta apuun, silloin et näe enää energiakenttiä.

Pyydä sinä psykiatria apuun niin et näe enää jeesuksia.

Mulle riittää Jeesus:).  Nyt täytyy mennä tekemään ruokaa. Keskustelu lienee poistunut illalla kun palaan joskus 8lta.. toivon todella ap, että otat aikaa tosissasi, ja mietit miten vietät tulevaisuutesi. Johdatko ihmisiä "harhaan" ja pimeyteen, vai sanoudutko irti valheesta.  Jos sinulla on herkkyyksiä ne voidaan antaa Jumalan seurakunnassa rauhassa oppimalla miten Sana sinua haluaa käyttää ehkä rukoilijana tms. Pysy erossa pimeyden teoista.

Kaikkea hyvee ja siunausta kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/446 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unen ja valveen välimaastossa olen muun muassa leijunut katonrajassa ja nähnyt itseni nukkumassa. Samoin olen kuullut erilaisia ääniä kuten pianonsoittoa, puhelimen pirinää ja ovikellon soittoäänen.Lisäksi olen tavannut kuolleita sukulaisia ja syntymättömän lapseni. Ovat hallusinaatioita tai valveunia. Eivvät kuulemma oire mistään sairaudesta, vaikka välillä mietityttävät.

Tämä. Joskus unen ja todellisuuden rajamailla voi nähdä hassuja asioista. Joskus unet tuntuvat todellisilta vaikka herää omasta sängystä.

Vierailija
144/446 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näihin rajatietoketjuihin tulee aina hirveän raivokkaita mitätöinti- ja vähättelyvastauksia (yleensä hyvin samaan tapaan kirjoitettuja...) ja massapeukutuksia, ja esim. Mystikon ketjua yritetään säännöllisesti sabotoida. Ei ole tervettä hommaa sellainen. Jonkun ego ei kestä keskustelua, hohoh.

Kyse on vain siitä, että woke on tiedevastainen. Tiede ja politiikka ei sovi yhteen, vaikka päinvastoin yritetään esittää... koronaliioittelu sen todisti.

Vierailija
145/446 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin nähdä auroja, mutten onnistu. Olisi kiva tietää, miten sä onnistut siinä. Jos on jitain vinkkejä, niin kerro.

Muuten olen kyllä kokenut ruumiistairtautumisenkin ja nähnyt henkiä. Se vaan ei ole ollut ns omqa tekoani, en osaa tehdä sellaista tahdonvoimalla, vaan niitä kokemuksia on vaan annettu mulle. Haluaisin eniten juurikin oppia näkemään energiakenttiä.

Rupea tekemään energiaharjoituksia ja meditoimaan. Esim. täällä simppelit ohjeet:

https://www.reddit.com/r/witchcraft/comments/s3o339/energy_work_exercis…

En missään tapauksessa aio lukea ohjeita noituus-palstalta. Mulla on tosiaan paljon yliluonnollisia kokemuksia henkimaailman suhteen ja tiedän, että noituus houkuttelee pahoja henkiä, sellaista pitää välttää ehdottomasti. Samaa neuvon muillekin!

Suurin osa noituutta harrastavista on ns. white witch eli käyttää noituutta ainoastaan hyvään. Ikinä ei kannata koittaa tehdä pahoja taikoja, koska silloin ikävät asiat palautuu aina lähettäjälle itselleen jossain muodossa. Toki noituus voi alkuun tuntua pelottavalta, mutta loppujen lopuksi se ei ole mitään muuta kuin energian tietoista hallintaa, kannattaa kuitenkin opetella suojaamaan oma energiansa. Kaikki universumissa on energiaa. Meditointia kannattaa ehdottomasti harrastaa sillä se auttaa sinua saavuttamaan korkeamman tietoisuuden ja on myös hyväksi terveydelle. Jos muinaiset meditointimantrat tuntuvat liian vierailta voi vain keskittyä hengittelemään syvään ja rentouttamaan kroppaan. Kristitty voi ajatella vaikka Jeesusta meditoidessaan.

Olet väärässä. Noituus on tie pimeälle puolelle ja oven avaamista pahoille hengille.

Mä taidan näköjään tietää näistä asioista paljon enemmän kuin sä, ihan runsaiden yliluonnollisten kokemusten perusteella ja 30 v niistä lukeneena. Meditointiin tutustuin jo 90-luvulla, kiitos vain.

Suosittelen sulle kirjaparia Johannes Greber: Yhteydessä henkimaiilman kanssa 1-2. Toinen osa on tärkeämpi, eka on vain yleisjohdantoa. Sen jälkeen luulen sinun miettivän tuota noituutta vähän tarkemmin.

Vierailija
146/446 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näihin rajatietoketjuihin tulee aina hirveän raivokkaita mitätöinti- ja vähättelyvastauksia (yleensä hyvin samaan tapaan kirjoitettuja...) ja massapeukutuksia, ja esim. Mystikon ketjua yritetään säännöllisesti sabotoida. Ei ole tervettä hommaa sellainen. Jonkun ego ei kestä keskustelua, hohoh.

Mikä hiton mystikko? Tavallinen kadun tallaaja niinkuin muutkin. Ei ole mystikoita eikä guruja eikä mitään keksittyjä juttuja. On vain tietoisuus.

Hän kai tarkoitti käyttäjänimeä.

Vierailija
147/446 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa että harrastat jotain okkultistista, esim.meditaatiota, joogaa (muuten kuin liikuntana), tarotia, itämäisiä uskontoja tms. Lopeta ne ja pyydä Jeesusta apuun, silloin et näe enää energiakenttiä.

Jeesuksen näkee vasta tämän maallisen elämän jälkeen. Nämä salatieteitä harjoittavat ovat niitä, jotka ovat eksyneitä ja sekaisin. Me ei nähdä mitään, mutta he näkevät.

Vierailija
148/446 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei halua jeesusta uskontomuodossa elämäänsä. Eikä välttämättä halua eroon tuollaisesta erikoisesta aistista

Koska hengenmaailmassa voit palvela vain joko valkeutta (Jeesusta) tai pimeyttä (Paholaista) valinta on sinulla, mutta mihin se kaikki johtaa, laske hinta.

No sinullahan ei ole mitään keinoa todistaa asian olevan noin. Puhumattakaan siitä että mitään henkimaailmaa edes olisi olemassa.

Vierailija
149/446 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköä omista sormista? Ei huonompaa, näin sähkökriisin aikana. Ap voi säästää pitkän pennin.

Vierailija
150/446 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Migreeniä kenties kyseessä? Siihen voi liittyä voimakkaitakin aurailmiöitä. Itse näen esim. kasvien , kukkien puiden reunat hohtavina, sekä joskus nen tyypilliset tähtimäisesti laajenevat värikkäät kuviot etenkin ennen päänsärkyvaihetta, jälkimmäiset vain silmien ollessa suljettuina. En myös kestä kirkasta auringonvaloa, jos migreeni on tulossa, tai jo päällä.

Niin. Tieteellisestihän meillä ei ole hajuakaan siitä, mitä migreeni oikeasti on.

No todellakin on. Se, että emme tarkasti tiedä mistä se johtuu ei tarkoita että "meillä ei ole hajuakaan" siitä.

Vierailija
151/446 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin nähdä auroja, mutten onnistu. Olisi kiva tietää, miten sä onnistut siinä. Jos on jitain vinkkejä, niin kerro.

Muuten olen kyllä kokenut ruumiistairtautumisenkin ja nähnyt henkiä. Se vaan ei ole ollut ns omqa tekoani, en osaa tehdä sellaista tahdonvoimalla, vaan niitä kokemuksia on vaan annettu mulle. Haluaisin eniten juurikin oppia näkemään energiakenttiä.

Rupea tekemään energiaharjoituksia ja meditoimaan. Esim. täällä simppelit ohjeet:

https://www.reddit.com/r/witchcraft/comments/s3o339/energy_work_exercis…

En missään tapauksessa aio lukea ohjeita noituus-palstalta. Mulla on tosiaan paljon yliluonnollisia kokemuksia henkimaailman suhteen ja tiedän, että noituus houkuttelee pahoja henkiä, sellaista pitää välttää ehdottomasti. Samaa neuvon muillekin!

Suurin osa noituutta harrastavista on ns. white witch eli käyttää noituutta ainoastaan hyvään. Ikinä ei kannata koittaa tehdä pahoja taikoja, koska silloin ikävät asiat palautuu aina lähettäjälle itselleen jossain muodossa. Toki noituus voi alkuun tuntua pelottavalta, mutta loppujen lopuksi se ei ole mitään muuta kuin energian tietoista hallintaa, kannattaa kuitenkin opetella suojaamaan oma energiansa. Kaikki universumissa on energiaa. Meditointia kannattaa ehdottomasti harrastaa sillä se auttaa sinua saavuttamaan korkeamman tietoisuuden ja on myös hyväksi terveydelle. Jos muinaiset meditointimantrat tuntuvat liian vierailta voi vain keskittyä hengittelemään syvään ja rentouttamaan kroppaan. Kristitty voi ajatella vaikka Jeesusta meditoidessaan.

Olet väärässä. Noituus on tie pimeälle puolelle ja oven avaamista pahoille hengille.

Mä taidan näköjään tietää näistä asioista paljon enemmän kuin sä, ihan runsaiden yliluonnollisten kokemusten perusteella ja 30 v niistä lukeneena. Meditointiin tutustuin jo 90-luvulla, kiitos vain.

Suosittelen sulle kirjaparia Johannes Greber: Yhteydessä henkimaiilman kanssa 1-2. Toinen osa on tärkeämpi, eka on vain yleisjohdantoa. Sen jälkeen luulen sinun miettivän tuota noituutta vähän tarkemmin.

Jos sinä tietäisit "näistä asioista" yhtään mitään, niin tietäisit että ne ovat kaikki vain mielikuvituksen tuotetta ja niin ollen täyttä höpöpaskaa.

Vierailija
152/446 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesuksen näkee vasta tämän maallisen elämän jälkeen. Nämä salatieteitä harjoittavat ovat niitä, jotka ovat eksyneitä ja sekaisin. Me ei nähdä mitään, mutta he näkevät.

Tämän elämän jälkeen ei näe mitään, koska silloin olemme kuolleita.

Vierailija
153/446 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Minulla on sininen aura.

Ennen minulla oli 2 punaista auraa, toinen suurempi ja toinen pienempi.

Sininen väri on hieman haalistunut.

Aurassa on myös kirkkaampia osia, jotka passiivisena aikana saavat ruskehtavaa sävyä.

Mulla joskus sininen, mutta usein vihreä. Väri vaihtelee hieman. Olen nähnyt energiakenttiä sekä itselläni että muilla. Ei tuossa ole mitään sen ihmeellisempää. Käsistä sen näkee itsellä helpoiten.

Kaikki näkevät niitä (hämärässä valaistuksessa etenkin). Edelleenkin normaali ilmiö. Niitä voi kutsua auroiksi jos haluaa, mutta eivät ole mitään valaistuneiden hyypiöiden ylimaallista salatiedettä.

Minä ensimmäistä kertaa kuulen näistä, ainakin värillisistä.

Vierailija
154/446 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todellakin on. Se, että emme tarkasti tiedä mistä se johtuu ei tarkoita että "meillä ei ole hajuakaan" siitä.

Joko tietää tai ei tiedä. Jos ei tiedä tarkasti, mistä voi tietää nykyisen tiedon paikkaansapitävyyden?

Vierailija
155/446 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas jotain erityisherkkiä ja etälukevia hiutaleita. Miksi joku kuvittelee olevansa paljon muiden yläpuolella? Nämä lumihiutaleet aina kertovat eteerisinä, kuinka ovat niin todella paljon parempia ja haavoittuvaisempia ja tuntevampia ja aistivampia kuin muut. Mistä tuo kumpuaa? Suuruudenhulluutta? 

Vai onko vain halu kokea itsensä jotenkin erityiseksi? Eihän se mitään, se on ihan ok. Muistakaa kuitenkin, että vaikka olettekin erityis-vaikkamitä, olemme kaikki tasavertaisia. 

Mistä oot saanu sellaisen kuvan, että tällaiset aattelis olevansa muiden yläpuolella?

Heikko itsetunto saa kaiken näyttämään kehuskelulta

🤣

Vierailija
156/446 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ap sinulla silmän aistinsolut, jotka fyysisten ominaisuuksiensa puolesta on lukittu aistimaan vain tiettyjä aallonpituuksia, aistivat aallonpituuksia tämän alueen ulkopuolelta? Mutta vain joskus ja iltaisin?

Joo, ei tapahtunut, mutta aivoissasi voi kyllä olla linjat sen verran solmussa että kuvittelit näin tapahtuneen.

Et selvästikään ymmärrä tästä asiasta mitään.

Ei, vaan sinä et selkeästikään ymmärrä kuinka typerä tuo AP:n väite on.

Ap:n väite ei ole alkuunkaan typerä. Näen itsekin energiakenttiä käsissä ja koko kehossa, sekä itselläni että muilla. Tässä ei ole mitään typerää, vaan tämä on olemassaoleva tosiasia. Energiakentät ovat todellisia ja ne voidaan havaita ihan omilla aisteilla. Täytyy myös ymmärtää se, että meillä on hienovaraisempiakin aisteja kuin pelkät fyysiset aistit.

Kyllä se on täysin typerä, ja ei, et näe mitään energiakenttiä yhtään missään.

Ei asia muutu typeräksi, vaikka sinä itse et näe energiakenttiä etkä usko niitä olevan. Ne ovat kuitenkin olemassa, huolimatta siitä, mitä sinä niistä ajattelet. Tällä palstalla pyörii ymmärryskyvyltään kaikentasoisia ihmisiä - samoin tiedoiltaan ja taidoiltaan. Joku tiedeprofessori ei välttämättä ymmärrä näistä mitään, koska on rajoittunut. Tiede kylläkin lähestyy sitä totuutta, minkä monet ihmiset omasta selkeästä kokemuksesta ja havainnosta käsin tietävät todeksi. Tieteen lähestymistapa näihin asioihin kömpelöine ajatusmalleineen ja kompurointeineen on toivottoman hidasta ja lisäksi valitettavan huvittavaa seurattavaa.

Vierailija
157/446 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän elämän jälkeen ei näe mitään, koska silloin olemme kuolleita.

Fyysisen kuolema on faktaa. Tietoisuuden tms sisäisen maailman päättymisestä/jatkumisesta emme tiedä.

Vierailija
158/446 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tällä palstalla jotenkin keskimääräistä enemmän hihhuleita? Olen koko elämäni aikana tutustunut vain muutamaan tällaiseen energiaihmiseen, mutta täällä näitä tuntuu riittävän.

Jos näette asioita joita ei ole, niin menkää hoitoon. Ei ole normaalia nähdä olemattomia.

Eikö hihhulit ole ns haukkumasana kristityistä, eikä pakanoista?

T. Uskovainen " hihhuli"

Vierailija
159/446 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tosissani. Tiesin, että tänne eksyisi ihmisiä pilkkaamaan mutta luotan myös siihen, että joku joka asiasta voisi tietää niin haluaa kertoa oman kokemuksena.

Ap

Hei Ap.

Oletko koskaan "tiivistänyt" tuota energiaa käsiesi välissä olevaksi palloksi?

Muistan kun ensimmäisen kerran itse koin tuon "energiapallon" käsieni välissä ulkona suoritettavan chi kung harjoituksen aikana niin säikähdin ja samalla "pallo" tietysti hävisi.

Olin kuitenkin oppinut tuon yksinkertaisen tekniikan ja pystyin täten aikaansaamaan energiapallon tuolla tekniikalla.

Pallo tuntuu käsien välissä lähes siltä, että puristelisi löysää rantapalloa tms.

Joku kirjoitti vastaavanlaisesta kokemuksesta 3 vuotta sitten tällä foorumilla, mutta hänellä "minuus oli maatessa tiivistynyt herneen kokoiseksi navan yläpuolella."

Vierailija
160/446 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ap sinulla silmän aistinsolut, jotka fyysisten ominaisuuksiensa puolesta on lukittu aistimaan vain tiettyjä aallonpituuksia, aistivat aallonpituuksia tämän alueen ulkopuolelta? Mutta vain joskus ja iltaisin?

Joo, ei tapahtunut, mutta aivoissasi voi kyllä olla linjat sen verran solmussa että kuvittelit näin tapahtuneen.

Et selvästikään ymmärrä tästä asiasta mitään.

Ei, vaan sinä et selkeästikään ymmärrä kuinka typerä tuo AP:n väite on.

Ap:n väite ei ole alkuunkaan typerä. Näen itsekin energiakenttiä käsissä ja koko kehossa, sekä itselläni että muilla. Tässä ei ole mitään typerää, vaan tämä on olemassaoleva tosiasia. Energiakentät ovat todellisia ja ne voidaan havaita ihan omilla aisteilla. Täytyy myös ymmärtää se, että meillä on hienovaraisempiakin aisteja kuin pelkät fyysiset aistit.

Kyllä se on täysin typerä, ja ei, et näe mitään energiakenttiä yhtään missään.

Ei asia muutu typeräksi, vaikka sinä itse et näe energiakenttiä etkä usko niitä olevan. Ne ovat kuitenkin olemassa,

Ei edelleenkään ole. Vertaisarvioitua tieteellistä todistetta pöytään, tai suu kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän