Nuoriso ei vastaa puhelimiin
On kuulemma muodikasta olla vastaamatta. Tai tekstaamatta.
Kuha on saldoa räplätä netissä
Kommentit (286)
Mulla ihan sama tapa.
Terv. Mummo66v
Meilläpäin on vanhemmilla muotia ottaa puhelimet pois, jos niihin ei vastata. Tai vaihtaa älyttömään puhelimeen.
Meillä teineillä on älypuhelin ja sopivat liittymät vain vanhempiensa armosta. Vanhemmille vastataan aina puolessa tunnissa, mieluummin heti. Ihan sama onko mulla asiaa vai ei.
Kerran on saanut Nokian älyttömän eräs nuorisolainen... oppi vastaamaan hetkessä. Vuorokauden kärsi kivikauden vempaimesta.
Vierailija kirjoitti:
Yritin soittaa veljen teinille, niin ei vastannut ja hetken päästä tuli *ääniviesti* että nyt ei voi puhua. Ööö, okei?
Joo, noi ääniviestit on pop. Ei sieltä ainakaan takaisin soittoa tule, jos itse oletkin soittanut. :D
Vierailija kirjoitti:
Yritin soittaa veljen teinille, niin ei vastannut ja hetken päästä tuli *ääniviesti* että nyt ei voi puhua. Ööö, okei?
Johtuu varmaan siitä, että ääniviestin ehtii lähettää, mutta ei ehdi kuunnella sinun jaaritteluitasi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ihan sama tapa.
Terv. Mummo66v
Sama tällä toinen mummo-itä Helsinkin.
Taas boomerit kitisemässä. :) N22
Ne on niitä pikkyttöjä jotka haluavat olla aikuisia. Tosi-ihminen vastaa aina puhelimeen tai on jollain sympatialla läsnä luuron päässä.
tunteellinen vegaani kirjoitti:
Ne on niitä pikkyttöjä jotka haluavat olla aikuisia. Tosi-ihminen vastaa aina puhelimeen tai on jollain sympatialla läsnä luuron päässä.
Luurin*
Korona-aikana ei voinut vastata kun siitä olisi voinut seurata karanteeniin joutuminen, ja vastaamatta jääminen on jäänyt päälle vaikka tartunnanjäljitys on lakkautettu.
Ei niin .Ei puhelit ei viestit ei sähköpostit.Vain nille jotka on kamuja.Vaikka asuisivat yksin oma kämppä vuokralla.piu paut ajattelevat kaikista, ainakin pojat Helsinki alueelta iältä 18-21.vuotiaat..On kuulemma yleistä ja muoti ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Taas boomerit kitisemässä. :) N22
Sinä et edusta mitään nuorisoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu varmaan siitä, että ääniviestin ehtii lähettää, mutta ei ehdi kuunnella sinun jaaritteluitasi.
Jaksaako se toinen sitten kuunnella jotain ääniviestin jaaritteluja?
Oma nuoreni sanoi jo vuosia sitten: "Äiti, kukaan ei soita." Niinpä on sovittu, että pitävät Snapin sijainti toiminnon ajantasalla, muuten mä soitan. Toimii täydellisesti!
Tuo on rasittavin tapa ikinä, kun vanhukset (ja mun anoppi) soittaa joku 15 kertaa, vaikka olisi laittanut viestiä, että nyt ei voi puhua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen saman voisi sanoa paljon helpommin puhelussa.
Mä inhoan jatkuvaa viestittelyä. Ääniviestitkin ovat typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin .Ei puhelit ei viestit ei sähköpostit.Vain nille jotka on kamuja.Vaikka asuisivat yksin oma kämppä vuokralla.piu paut ajattelevat kaikista, ainakin pojat Helsinki alueelta iältä 18-21.vuotiaat..On kuulemma yleistä ja muoti ilmiö.
Ne on aikuisia ja itsenäistyneet. Jätä ne rauhaan.