Suositelkaa aloja, joissa palkka n. 3 000e/nettona ja hyvä työllisyys
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Et sinä valitettavasti tule sellaiseen ammattiin pääsemään. Olet liian sekaisin.
Olenko?
Vetis 20 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä valitettavasti tule sellaiseen ammattiin pääsemään. Olet liian sekaisin.
Olenko?
Olet. Oman kertomasi mukaan olet välillä tekemässä itsaria ja välillä mietit jälkiehkäisyä otettavaksi ennen yhdyntää ja muuta sekopäistä. Ei tule kasettisi kestämään opiskelupaineita. Sitä paitsi vähänkään paremmin palkatun ammatin opiskeluun vaaditaan useimmiten lukio pohjaksi enkä oikein jaksa uskoa, että olisit peruskoulua pidemmälle opiskellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattikoulun opettaja. Melkein mikä tahansa ala.
Riippuu ihan koulutuksesta. Jos ei ole pätevä ei saa kuin 2 tonnia.
No kysymys ei kai ollut mistä saa ilman asianmukaista koulutusta tuon verran. Mutta jos on opettajan pätevyys ja muu soveltuva tutkinto, amiksessa pääsee helposti tuolle tulotasolle ja opettajista on pulaa. Varsinkin IT- ja tekniset alat, mutta myös esim liiketoiminnan ja YTO-aineiden opettajista.
Vierailija kirjoitti:
Vetis 20 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko?
Olet. Oman kertomasi mukaan olet välillä tekemässä itsaria ja välillä mietit jälkiehkäisyä otettavaksi ennen yhdyntää ja muuta sekopäistä. Ei tule kasettisi kestämään opiskelupaineita. Sitä paitsi vähänkään paremmin palkatun ammatin opiskeluun vaaditaan useimmiten lukio pohjaksi enkä oikein jaksa uskoa, että olisit peruskoulua pidemmälle opiskellut.
Olen kieltämättä hieman sekopäinen, mutta olen käynyt ammattikoulun, keskiarvo oli n. 4,2. Eli olen normaaliälyinen, mutta mt-ongelmainen.
Turhaan haaveilet, toivoton tapaus
Lentokonemekaanikko tai lennonjohtaja