Erika Vikman ja Jyrki 69 yhdessä matkalla
Jyrki 69 on eri henkilö kuin Jussi 69. Selvisi sekin
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Helsinkiin-palanneet-Erika-Vikman-ja-Jyrk…
Kommentit (256)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrki 69 ei ole koskaan vaikuttanut miltään älyköltä, toisin kuin Jussi 69. Heidän musiikkinsa on ihan ok humppaa. Erikalle pisteet siirtyi nuorempaan kuin Danny.
Jyrki69 on filosofian maisteri jolla on kaksi korkeakoulututkintoa. On muuten mukava ja hauska mies.
Onko tämänhetkinen tukka aito vai pidennykset? (värjätty kyllä on, entä pituus?)
Olen pukeutunut mustaan röyhelöminariin ja mustaan nyöritoppiin. Kuola valuu jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrki 69 ei ole koskaan vaikuttanut miltään älyköltä, toisin kuin Jussi 69. Heidän musiikkinsa on ihan ok humppaa. Erikalle pisteet siirtyi nuorempaan kuin Danny.
Jyrki69 on filosofian maisteri jolla on kaksi korkeakoulututkintoa. On muuten mukava ja hauska mies.
Onko tämänhetkinen tukka aito vai pidennykset? (värjätty kyllä on, entä pituus?)
En tiedä nykyhiuksista mutta luulen että omat. Jyrki69 hiukset oli 20 vuotta sitten melkein peppuun asti joten taipumusta on pitkiin hiuksiin. Värjätty toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä nykyhiuksista mutta luulen että omat. Jyrki69 hiukset oli 20 vuotta sitten melkein peppuun asti joten taipumusta on pitkiin hiuksiin. Värjätty toki.
Ah mikä herkku se oli silloin... Niin monen goottitytön keskiyön unelma <3
Eikö Erika oo lämmittelemässä Antti Tuiskua. Tänään peto on irti stadikalla.
Jyrki! Jyrki! Jyrki! *Hyppii ilmaan, heiluttaa mustaa plakaatia ja kiljuu*
Jussin tiedän, mutta kuka se tämä Jyrki69 on?
Jyrkirakas, tuo mulle goottimaailma takas.
Ollappa tuo pahvimuija Jyrkin suihkussa...
Erika hirviän näkönen tankki ja vielä noinki nuori
Oon nähnyt Erikan n 2,5 v sitten ja oli liiankin laihan näköinen
Jyrki ja syntisten sänky, nah hah hah naaam!
Toooooo sexy
Vierailija kirjoitti:
Jussin tiedän, mutta kuka se tämä Jyrki69 on?
Ulkoasun perusteella joku teiniaikojensa emovaiheeseen juuttunut vanha setä.
Eikö alle 60v hieman lapsi Erikalle.
Vierailija kirjoitti:
Jyrki ja syntisten sänky, nah hah hah naaam!
Toooooo sexy
Erika oli samaa mieltä :p
Vierailija kirjoitti:
Eikö alle 60v hieman lapsi Erikalle.
Hän on 69