Homeopatia tehoaa
Kommentit (68)
Mulle riittää tämä uusi elämä vallan mainiosti :))
tämä tyttö nauttii elämästä!:)
Varmasti nautitkin.... kunnes tarvitset kunnon lääkkeitä.
Mut hei kivat sulle siihen asti! :)
Mullakin on hävinnyt vuosia olleet ihottumat. Ihan sama onko placebovaikutus vai mikä. Kunhan ei keho ole kutisevalla ruvella :)
Elämästä nauttiminen tarkoittaa kohdallani tasapainoista tunne-elämää, onnellisuuden ja rakkauden tunteita. Lisäksi tietenkin fyysinen terveys, terveine elämäntapoineen.
Moi vaan sullekin, en kadehdi sua tippaakaan :)))
Varmasti nautitkin.... kunnes tarvitset kunnon lääkkeitä.
Mut hei kivat sulle siihen asti! :)
että ne homeopaattiset aineet ovat myös kemiallisia mömmöjä. Vesi on yksi parhaista liuottimista.
en tarvitse mitään kemiallisia mömmöjä enää
Ymmärrät kai, että jos yrität hoitaa homeopatialla jotakin aidosti vakavaa sairautta, seuraa syyte kuolemantuottamuksesta.
Homeopaattisilla... Ihmeellistä vaan, että meidän vauvaankin tehoaa blacebo ;)
kunnes joku kaunis päivä siitä tulee virallinen hoitomuoto.
Eihän homeopatian vastustuksessa ole kyse edes sen toimivuudesta/toimimattomuudesta vaan lääketehtaiden bisneksestä ja pelosta menettää hyviä markkinoita.
Varmaan jotkut valveutuneet ovat huomanneet miksi lääkärit fanittavat aina tiettyjä lääketehtaiden tuotoksia...
jo voimassa ja lasten hoitaminen homeopaattisilla (ja kaikilla muillakin ns. vaihtoehtoisilla) hoitomuodoilla kielletty. Ilmeisesti ei vielä.
rajojen ulkopuolelle ja huomaat että on muunkinlaista elämää. Kansallinen aivopesu nyt on mitä parhainta. Suomi on täysin perähikiä näissä asioissa.
Esim. Saksassa homeopaatit valmistuvat yliopistoista.
ups, kuinkas usein arvauskeskulääkärit tekeekään hoitovirheitä?
<a href="http://www.abc.net.au/news/stories/2009/09/28/2698762.htm" alt="http://www.abc.net.au/news/stories/2009/09/28/2698762.htm">http://www.abc.net.au/news/stories/2009/09/28/2698762.htm</a>
parani krooninen sairaus vuosia sitten homeopatialla. Mainittakoon etten uskonut siihen pätkän vertaa, vaan suostuin aika pitkin hampain kokeilemaan kun ei menetettävääkään ollut. Olin juuri aloittamassa erään uuden (virallisen)lääkkeen testiryhmässä mutta sekin meni sivu suun kun sairaus katosi. Ja lääkäri oli ihmeissään. :)
Esim. Saksassa homeopaatit valmistuvat yliopistoista.
Homeopaattisilla... Ihmeellistä vaan, että meidän vauvaankin tehoaa blacebo ;)
Joten ihan hyvin siihen siten tehoaa vesi, jossa on pari molekyyliä jotain tököttiä per ämpärillinen vettä!
Ihan tosi, ettekö YHTÄÄN ole perehtynyt tuohon homeopatiaan! Maksatte aika hyviäkin summia täydellisestä fuulasta.
No, ei se mua kaivele. Lähinnä vaan säälittää lapset, joiden vakaviakin sairauksia hulluimmat lääkitsee vedellä.
. No, ei se mua kaivele. Lähinnä vaan säälittää lapset, joiden vakaviakin sairauksia hulluimmat lääkitsee vedellä.
hoidella sairaita lapsia tamburiinilla ja kraanavedellä. Siksi asiaan on puututtava, koska osalta ihmisiä on todellisuudentaju kadonnut aurinkolapsiesitettä lukiessa.
Mukana oli myös vyöhyketerapiaa. Toimi. En voi muuta sanoa. Uskokoon ken tahtoo, minä tiedän sen kohdallani toimineen.
Ja Saksasta, siellä tosiaan suurin osa lääkäreistä tarjoaa ensin homeopaattista hoitoa ja sitten vasta esim. antibiootteja. Lääkärit opiskelevat homeopatiaa opinnoissaan.