Avec kutsu häihin,mies ei edes kysynyt mukaan
Mies sai avec kutsun siskonsa häihin,ei edes kysynyt minua mukaan vaan meni yksin.Yhdessä ollaan oltu 2v,asutaan avoliitossa,mies ei ole esitellyt minua yhdellekkään ystävälleen tai sukulaiselle,tuskin kukaan tietää mitään minusta.Mitä te ajattelette tästä? Häpeääkö mies minua,ulkonäköäni,olemustani,sitä että minulla on entuudestaan lapsia,eihän tämä voi olla normaalia enää vai voiko?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka epätoivoinen ja puutteessa miehen pitää olla, että ottaa elätettäväkseen yh:n ja toisen miehen lapset? sen verran sillä on älyä, ettei näyttäydy julkisesti niiden seurassa.
Eihän se mies niitä yh:n lapsia elätä.
Yh saa lapsilisät ja lasten isä maksaa elatusmaksut.
Eikä todellinen rakastuminen ja rakkaus katso sitä, onko toinen yh, tai huomattavasti vanhempi tai nuorempi, tai ylipainoinen, tai mitään muutakaan vastaavaa.
Rakkaus on ykkösjuttu, ja se on parasta mitä toiselta ihmiseltä voi tässä maailmassa saada
Miten elää avoliitossa ja muutenkin pitkään yhdessä, ilman ettei miehen lähisuku tiedä asiasta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miten elää avoliitossa ja muutenkin pitkään yhdessä, ilman ettei miehen lähisuku tiedä asiasta yhtään mitään.
Hyvin helposti. Esittelen nyt jo eksän neljän vuoden jälkeen vasta suvulleni. Oli pitkä välimatka ja kävin siellä vain kerran vuodessa eikä lomat osuneet yksiin. Neljäntenä vuonna sitten onnistui. Tai kyllähän lähisuku tiesi minun olevan suhteessa.
No jo on suhde. :D Asutte yhdessä, mutta sinua ei ole esitelty kavereille ja suvulle. Kyllä suku selkeästi sinusta tietää, koska kutsu oli avec.
Vierailija kirjoitti:
No jo on suhde. :D Asutte yhdessä, mutta sinua ei ole esitelty kavereille ja suvulle. Kyllä suku selkeästi sinusta tietää, koska kutsu oli avec.
Mietin, että tuo avecillinen kutsu oli suvulta yritys tutustua sinuun, mutta mies on tässä se joku este, että ei halunnut sinua mukaan. Mites sitten jos saatte yhteisiä lapsia, jäätkö silloinkik ulkopuolelle ja miehesi ei huoli sinua kylään mukaan. Ei minulla olisi arvostettu olo tuollaisessa suhteessa, että oma mieheni tietoisesti jättäisi minut ulkopuolelle.
Itselleni kävi joskus niin, että tapailemani mies perusti firman ja piti avajaiset. Ei kutsunut minua. Samoihin aikoihin muutti uuteen asuntoon ja piti tuparit. Ei kutsunut minua. Vedin kyllä johtopäätökset ja tein omat ratkaisuni tapailun suhteen. En kokenut, että mies olisi hävennyt minua, ilmeisesti en vain kuulunut hänen elämäänsä niin suuresti että olisi kutsunut minut juhliinsa.
Mies muutti luokseni vuosi sitten,ei ole kertonut tarkkaa osoitetta sukulaisilleen,naureskellut vaan että sisko laittanut viestiä milloin voi tulla kyläilemään.Mies ei koskaan mainitse minua myöskään facebookissa jonne päivittää lomareissuja,kirjoittaa vaan tyyliin reissussa leijonan kanssa ja kuva täydestä leijonapullosta.Sanoo minun olevan niin rakas ja tärkeä,kuitenkin piilottaa minut kaikilta.Olen maininnut asiasta muttei myönnä piilottelevansa
Sain miehen kanssa kovan riidan aikaiseksi kun otin asian oikei kunnolla puheeksi,välillä väitti kysyneensä mukaan,sanoin että kerro syy mikset edes kysynyt niin sanoi että tiesi vastauksen valmiiksi etten lähtisi kuitenkaan...väittää ettei häpeä minua ja enkö voi sitä jo uskoa...en todellakaan voi
Sitä vähän ihmettelen, että etkö kertonut miehellesi ennen häitä, että haluat lähteä mukaan?
Mikä estää vain menemästä sinne hääpaikalle? Voithan suhteessa ajatella, että olet se avec ja morsiammelle sanot, kiva tavata, kai se veljesi ilmoitti että minäkin tulen.? Sit pidät hauskaa.
Sano ohimennen avopuolisolle, että muistaa hommata häälahjan. Ääneen ei tarvii sanoa, et se on teiltä kummaltakin.
Itse ainakin kaunis mekko päällä menisin sinne, sithän näkis mikä on homman nimi. Mut hauskaa pitäisin ja kotona vasta puhutaan.
Meillä oli sama ongelma suhteen kaksi ekaa vuotta ja oikeastaan edelleenkin pieni ongelma. Hiihtää aina kadulla monta metriä edelläni kuin häpeäisi ja ei haluaisi että meitä nähdään yhdessä. Väkisinkin olen alkanut miettimään, että olenko ruma vai onko hänellä salasuhde ja haluaa siksi piilotella, ettei kukaan vahingossakaan näkisi meitä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää vain menemästä sinne hääpaikalle? Voithan suhteessa ajatella, että olet se avec ja morsiammelle sanot, kiva tavata, kai se veljesi ilmoitti että minäkin tulen.? Sit pidät hauskaa.
Sano ohimennen avopuolisolle, että muistaa hommata häälahjan. Ääneen ei tarvii sanoa, et se on teiltä kummaltakin.
Itse ainakin kaunis mekko päällä menisin sinne, sithän näkis mikä on homman nimi. Mut hauskaa pitäisin ja kotona vasta puhutaan.
Ne häät olivat jo aikoja sitten. Avaus on puoli vuotta vanha. Mutta 1/5 tästä provosta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli sama ongelma suhteen kaksi ekaa vuotta ja oikeastaan edelleenkin pieni ongelma. Hiihtää aina kadulla monta metriä edelläni kuin häpeäisi ja ei haluaisi että meitä nähdään yhdessä. Väkisinkin olen alkanut miettimään, että olenko ruma vai onko hänellä salasuhde ja haluaa siksi piilotella, ettei kukaan vahingossakaan näkisi meitä yhdessä.
Mun narsisti ex. Ei edes kutsunut mukaan perheelleen joulun viettoon, vaikka tiesi ettei mulla ole paikkaa missä joulua viettää. Ja käveli tosissaan 20 metriä edellä. Mutta onneksi minä jätin hänet, eikä toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun narsisti ex. Ei edes kutsunut mukaan perheelleen joulun viettoon, vaikka tiesi ettei mulla ole paikkaa missä joulua viettää. Ja käveli tosissaan 20 metriä edellä. Mutta onneksi minä jätin hänet, eikä toisinpäin.
Tunnetaankohan oikeasti sama mies? Mekin vietämme joulut erillään.
Miten olette olleet yhdessä KAKSI VUOTTA ettekä ole tutustunut toistenne sukuihin/ystäviin? :O
Sinulla täytyy olla ihan järjettömän huono itsetunto jos pidät tuollaista suhdetta mitenkään normaalina. Miksi tyydyt tuollaiseen suhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Asutte yhdessä, mutta et ole tavannut ketään miehen ystävää/perhettä? Miten pitkään olette asuneet yhdessä? Miehellä ei ole käynyt yhtäkään vierasta yhdessäasumisenne aikana? Erikoista.
Ehkä hänellä ei ole läheisiä?
Vaihtoehdot ovat:
1) Joko ei halua esitellä sinua omaisilleen
Tai
2) Omaisia sinulle.
Kysy häneltä suoraan, että miksi ei halua ottaa sinua mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutte yhdessä, mutta et ole tavannut ketään miehen ystävää/perhettä? Miten pitkään olette asuneet yhdessä? Miehellä ei ole käynyt yhtäkään vierasta yhdessäasumisenne aikana? Erikoista.
Ehkä hänellä ei ole läheisiä?Vaihtoehdot ovat:
1) Joko ei halua esitellä sinua omaisilleen
Tai
2) Omaisia sinulle.Kysy häneltä suoraan, että miksi ei halua ottaa sinua mukaan?
Sukulaiset ymmärrän, ystävien tapaamista en. Ystävät voi valita, sukulaisia ei voi.
Tuo nyt on vähän kaukainen sukulainen. Tässä oli kyse oman miehen siskosta.