Avec kutsu häihin,mies ei edes kysynyt mukaan
Mies sai avec kutsun siskonsa häihin,ei edes kysynyt minua mukaan vaan meni yksin.Yhdessä ollaan oltu 2v,asutaan avoliitossa,mies ei ole esitellyt minua yhdellekkään ystävälleen tai sukulaiselle,tuskin kukaan tietää mitään minusta.Mitä te ajattelette tästä? Häpeääkö mies minua,ulkonäköäni,olemustani,sitä että minulla on entuudestaan lapsia,eihän tämä voi olla normaalia enää vai voiko?
Kommentit (42)
ehkä mies ei ole muutenkaan suvun huipputyyppi. sitten jos vielä näyttäytyisi julkisesti jonkun yh:n seurassa, menisi loppukin arvostus ja uskottavuus
Kuule, se avec on ranskaa ja tarkoittaa: Pukukoodi - Pikkutakki ja solmio.
Se on totta että itsetuntoa ei ole enää juuri yhtään,tunnen itseni kaikkialla muita huonommaksi.
Säälittävä peräkammarinpoika. Ei normaali mies olisi minkään yh:n kanssa.
En ehkä itsekään läheisen häissä esittelisi seurustelukumppania eka kertaa, enemmän ihmettelen, että miten voi olla 2v yhdessä tapaamista lainkaan toisen ystäviä tai sukulaisia. Mielestäni ei ole normaalia, vaikka edelliset 2v on mennytkin "koronarajoituksissa".
Asutte yhdessä, mutta et ole tavannut ketään miehen ystävää/perhettä? Miten pitkään olette asuneet yhdessä? Miehellä ei ole käynyt yhtäkään vierasta yhdessäasumisenne aikana? Erikoista.
Ehkä hänellä ei ole läheisiä?
Tossa on ap nyt liikaa punaisia lippuja, mitä ihmettä oot ton kuspään kanssa. Ja vielä sun lapsetkin siinä? Älä oo kynnysmatto!
Mies pääsi ilman seuralaista häissä istumaan kivan sinkkunaisen rentoon seuraan, kun vaihtoehtona olisi ollut ripustautuja.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap esitellyt miehen kaikille ystävillesi ja vanhemmillesi?
oliko uusin mies vaivaantuneen oloinen, kun esittelit, että tässä on Peran tytär ja tämä on Nicon poika ja tästä lapsesta en ole ihan varma, mutta tämä mies on kuitenkin Jonne.
Vierailija kirjoitti:
Asutte yhdessä, mutta et ole tavannut ketään miehen ystävää/perhettä? Miten pitkään olette asuneet yhdessä? Miehellä ei ole käynyt yhtäkään vierasta yhdessäasumisenne aikana? Erikoista.
Ehkä hänellä ei ole läheisiä?
Ihan ot, mutta miehen veljenpoika, 35-vuotias, oli tuohon asti poikamiehenä, ja nyt on avovaimo, ei ole esitellyt sitä vielä meille, eikä ole tullut kyläkutsuja, vaikka ovat olleet pari vuotta yhdessä. Ajattelen, että on hänen asiansa kutsua setänsä ja minut kylään, kuin itse "uteliaisuuttani" kutsuisin heidät. Tämä siis ot.
Aika kiireellä olette menneet avoliittoon, jos vasta kaksi vuotta yhdessä, mies ei ole edes esitellyt kenellekään, mutta olette jo ehtineet avoliittoon.
No mitä se mies on sanonut syyksi ettei halua esitellä sinua suvulleen? Olette varmaan keskustelleet asiasta?
Ehkä miehen sukulaiset ovat sellaisia, joita hän häpeää. Kannattaa varmaan kysyä suoraan ja keskustella asiasta ja tuoda esille, että sinua loukkaa tällainen käytös. Onhan tuo nyt kokonaisuudessa tosi outoa.