Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi treffipalvelun kautta kohdatut miehet ei kerro itsestään oikein mitään?

Vierailija
06.08.2022 |

Minulla on ollut vähän sikaa ilmoitus yhdessä verkon treffipalvelussa. Miehet ottaa kyllä yhteyttä. Mutta heistä ei saa oikein mitään irti. Kerron itse viesteissä muutamalla lauseella elämästäni, esim päivästä i, mistä olen kiinnostunut tai mitä tulevaisuuden suunnitelmia on.

Miehet toteaa vaan tyyliin. Joo, mun mielestä toi on kans kivaa. Tai no, tosta en oo kiinnostunut. Mutta eivät oikeastaan kerro itsestään yhtään mitään enempää.

Ei mua kiinnosta lähteä kasvokkain tapaamaan ihmistä, josta en tiedä yhtään muuta kuin mitä siinä ilmoituksessa on lukenut. Vaikuttaa, ettei miehet edes halua oikeasti tutustua.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmö kirjoitti:

Deittisivuilla ja sovellus maailmassa metsästää myös monet huijarit, kansainväliset ammattihuijarit yms. Profiili tai ensimmäiset viestit eivät tämän takia voi ehkä paljastaa kovin paljoa aluksi.

Jotta profiili ei olisi täysi huijari magneetti.

Ok. Jos minua epäillään heti joksikin huijariksi eikä haluta itsestä kertoa oikeastaan mitään niin en minäkään välitä uhrata aikaani.

Tuolla asenteella toinen osapuoli ei menetä mitään. Ei liian sinisilmäinen omien tietojensa kertomisessa tuntemattomalla tarvitse olla. Jokainen päättää itse.

Vierailija
22/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet ainakin on tosi nirsoja ja epäsosiaalisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin kerran kertoa arjestani. Kerroin, että söin juuri uunimakkaraa ja sitten kävin paskalla. Ei se oikein toiminut. Missä vika?

Vierailija
24/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava otanta, hienoa ettei miehistä taas jauheta paskaa

Vierailija
25/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä haluat tietää. kysy nyt. minä vastaan.

Vierailija
26/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat nirsoudella?

Vierailija
27/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka autisti täytyy olla että jaksaa yhdestä kirjoitusvirheestä jauhaa? Vitsi kävi vanhaksi jo aikaa sitten.

Vierailija
28/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ettei tavallinen nainen kelpaa ja aina tavoitellaan jotain parempaa. Etsitään naisesta vain vikoja jne. Nainen ei saisi vaatia mitään mutta miehellä on oikeus vaatia ja saada kaikki. Missään nimessä yli 20 vuotias ei kelpaa.

Vierailija
29/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka autisti täytyy olla että jaksaa yhdestä kirjoitusvirheestä jauhaa? Vitsi kävi vanhaksi jo aikaa sitten.

Jokainen tällä palstalla kirjoittanut tajuaa että naiset raivostuu jopa siitä ettei pilkun jälkeen jätä tyhjää väliä.

Vierailija
30/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaivautua? He aikovat pökätä sua kerran jos näytät ok ja häipyä.

Vierailija
31/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevat olevansa jumalan lahja kaikille naisille, joten jos joku ei kiinnostu niin heidän menetyksensä. Tosiasiassa ovat vain niin umpitylsiä, jotka eivät tee mitään muuta kuin pelaavat tietokoneella töiden jälkeen ja kaikki viikonloput. Yritäppä siinä keksiä jutun juurta.

Vierailija
32/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ettei tavallinen nainen kelpaa ja aina tavoitellaan jotain parempaa. Etsitään naisesta vain vikoja jne. Nainen ei saisi vaatia mitään mutta miehellä on oikeus vaatia ja saada kaikki. Missään nimessä yli 20 vuotias ei kelpaa.

Mikäli tuolta tuntuu, niin silloin kannattaa vaan mennä eteenpäin ja jatkaa sitä kunnon miehen etsintää. Ei kaikkien kanssa voi kenelläkään synkata.

Vierailija
33/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myös sellasia, joista hetken luulet, että kertovat jotain. Mut sit jos kirjottelu jatkuu, onkin sillä miehellä aina vaan ne samat jutut. Lopulta kysyin, että meinasitkos tänä viikonloppuna tehdä jotain muuta kuin x, ja vastaus oli, että joo, sitä varmaan teen. Tylsimyksiä!

No ei sen nyt tarvi olla ihmeellistä sen tekemisen. Enpä itsekään mitään ihmeellistä joka viikko tee. Minua kiinnostaisi ihan se ihmisen arki. Itse voin kertoa vaikka, että kävin uimassa tänään, oli kova tuuli ja korkeat aallot, niissä sukeltelu on yhtä hauskaa kuin lapsena!

No mut sehän se pointti olikin, että mies kertoo aina vain sen jonkun aktiviteetin, mikä on kokoajan sama, eikä kerro mitään muuta. Sanotaan nyt vaikka, että jos kertoo käyvänsä lenkillä, niin ei kai siinä nyt mene kuin joku tunti. Mitään muuta ei koskaan kertonut tekevänsä, vaikka kuinka yritin kalastella. Ei siis halua kertoa esim. arjestaan mitään.

Vierailija
34/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että kannattaa jättää väliin.

Vierailija
35/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli tuolta tuntuu, niin silloin kannattaa vaan mennä eteenpäin ja jatkaa sitä kunnon miehen etsintää. Ei kaikkien kanssa voi kenelläkään synkata.

Monta vuotta on etsitty mutta kun ei löydy! Toinen toistaan huonompia. Lisäksi rumannäköisiä miehiä on suurin osa ja itse panostan itseeni niin odotan samaa takaisin. Ja juurikin tuo että aivan tavalliset miehet kuvittelevat olevansa jumalan lahja! Jopa rumatkin näin kuvittelevat.

N25

Vierailija
36/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat varmaankin jutelleet huijareiden kanssa tarpeeksi pitkään. Lisäksi eikös se ole niin että miehistä pitää aina kiskoa kaikki irti kirjain kerrallaan? Mitäs jos teet saman etten sano oikein mitään? Toisekseen ei oikeasti ole kovin fiksua kertoa elämästään kovin yksityiskohtaisesti ihmisille joiden kanssa ei ole mitään pitkän tähtäimen suunitelmia.

Vierailija
37/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tällä palstalla kirjoittanut tajuaa että naiset raivostuu jopa siitä ettei pilkun jälkeen jätä tyhjää väliä.

Etkö pidä naisista?

Vierailija
38/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole millään tavalla naisia kiinnostava ihminen ja pohjimmiltani melko outo tyyppi. Parempi siis pysyä keskustelussa itsestäni hyvin pinnallisella tasolla.

Vierailija
39/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerron todella avoimesti elämästäni, mutta ei se riitä. Aina löytyy joku toinen ulkoisesti tai statuksen puolesta tasokkaampi mies vaikka nainen ehtisi jo sanoa että vaikutan täydelliseltä ja olisi hienoa tavata.

Vierailija
40/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän teissä mätisäkeissä kiinnosta mikään muu kuin toosa, syvällisempi keskustelu on aivan turhaa ajanhukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan