Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi treffipalvelun kautta kohdatut miehet ei kerro itsestään oikein mitään?

Vierailija
06.08.2022 |

Minulla on ollut vähän sikaa ilmoitus yhdessä verkon treffipalvelussa. Miehet ottaa kyllä yhteyttä. Mutta heistä ei saa oikein mitään irti. Kerron itse viesteissä muutamalla lauseella elämästäni, esim päivästä i, mistä olen kiinnostunut tai mitä tulevaisuuden suunnitelmia on.

Miehet toteaa vaan tyyliin. Joo, mun mielestä toi on kans kivaa. Tai no, tosta en oo kiinnostunut. Mutta eivät oikeastaan kerro itsestään yhtään mitään enempää.

Ei mua kiinnosta lähteä kasvokkain tapaamaan ihmistä, josta en tiedä yhtään muuta kuin mitä siinä ilmoituksessa on lukenut. Vaikuttaa, ettei miehet edes halua oikeasti tutustua.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko39 kirjoitti:

Sikailet deitissä ja ihmettelet miksei seuraa tule ovista ja ikkunoista?

Nyt valoja päälle!

Itsestäsikö kirjoitat?

Sulla seuranpuute johtuu tuosta sun rumuudesta ja lihavuudesta, ja hoida nyt lopultakin nuo mustuneet hammastynkäsi kuntoon.

Ohis

Kuulkaa kun kokemusasiantuntija puhuu.

Vierailija
42/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän teissä mätisäkeissä kiinnosta mikään muu kuin toosa, syvällisempi keskustelu on aivan turhaa ajanhukkaa.

Toosansaantimahdollisuudet kasvavat eksponentiaalisesti jos jaksaa olla vähän kiinnostunut naisen yläpäästä ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi jos mies olisi alkanut kertomaan vastavuoroisesti omasta elämästään, olisit varmaan valittanut kun miehet vetelee monologeja eivätkä koskaan kysy mitään (vaikket ilmeisesti itsekään kysele).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi