EI HEMMETTI lehtipihvin syöjät veti herneet nenään!!
En olisi uskonut, että voi aiheuttaa noin kovan reaktion!
t. sen ketjun ap
Kommentit (7)
joten ei mielestäni ole kauhea synti ihmetellä että jo teini-iän ylittänyt mies tilaa lehtipihvin jos saa valita ruokansa.
En aio pyytää huomiotani anteeksi, en koe olevani iso moukka jos moisesta huumoria revin!
-ap
Kyllä teini-iän ohittanut nainen tietää milloin kannattaa olla provosoitumatta ja antaa asian olla.
eli muiden huono käytös antaa sinullekin luvan käyttäytyä huonosti? Niinkö se mielestäsi menee?
Huvittaa, miten nämä jotkut eivät tajunneet ap:n viestiä ja ovat nyt aivan lehtipihvit nenuissaan. Ja raivoavat syyttä suotta ap:eelle.
Minua henk. koht. tuossa ketjussa ihmetytti se, että jotkut eivät ole syöneet hyvää LAMMASTA. Otaksun, että nämä kokemukset yltävät 80-luvulle ja sitten sanotaan kaikki tietävästi että lammas on pahaa.
Se on minusta sääli.
Toivoisin, että nämä ihmiset maistaisivat esim. intialaisia lammasruokia, tai kreikkalaisia ja libanonilaisia.
Oma bravuurini on lammas, jota marinoidaan yön yli pestossa ja valkosipulissa.. Ei siitä sitten sen enempää! Tässähän tulee jo nälkä!
hän itse on ainakin kolme ketjua aloitanut aiheesta. Miksi ihmeessä?
Ja miksi ihmiset eivät saisi esittää eriävää mielipidettään? Eikö ap:kin tehnyt niin esittäessään, että ei olisi itse tilannut samaa kuin Jani?
(näihin lukuisiin lehtipihvi aloituksiin). Niin minäkin suosittelen kokeilemaan lammasta esim. kreikkalaisittain ja myös lämpimästi intialaista ruokaa.
-ap
Itse en edes muista miltä lehtipihvi maistuu sillä syön pääasiassa kala- ja kasvisruokia. Siitä huolimatta ärsyynnyn tuollaisesta pikkumaisuudesta ja pikkutyttömäisestä sormella osoittelusta aivan normaalia henkilöä kohtaan, joka nyt vain sattuu nauttimaan lehtipihvistä.
Olet todellakin keskenkasvuisen oloinen, ei millään pahalla. Ensin haukut ja osoittelet sormella, sitten itket kun ihmiset ärsyyntyvät sinuun.
Kypsä ihminen osaa keskustella järkevästi ja rauhallisesti ja viedä keskustelun loppuun asti itkemättä vastapuolen reaktioita.