Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Saavat sitten päivähoidossa lapselle opettaa" ÄRSYTTÄVÄÄ!!

Vierailija
30.10.2006 |

Onko hoitajien tehtävä muka opettaa lapsi pois tuttipullosta, olemaan ilman tuttia ja nukkumann päiväunet sisällä jne??? Vanhemmat siis vain vievät lapsen hoitoon " oppimaan" uutta, kun eivät itse viitsi nähdä vaivaa.

Ja onko oikein lapsellekaan, jolle hoitoon meneminen on jo itsessään kriisi, että turvalliset rutiinit muuttuvat?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat kuvittevat, että hoitopaikassa on aikaa tällaiseen.

terv. pph

Vierailija
2/5 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempien tehtävä on opettaa lapsensa niin tutittomiksi, pullottomiksi, vaipattomiksi. Kunnolla käyttäytyviksi järkeviksi ihmisiksi. se on vanhempien TYÖTÄ eikä päiväkotien, koulujen ym paikkojen. Ja jos ei siihen kykene niin kannattaa varmaan mietti muutamakerta kanattaako niitä mukuloita tehdä tai jos on jo tehnyt niin antaa sitten sijotukseen niin joku muu ne sitten opettaa tavoille.

Terveisin. kotiäiti joka saisi hermoromahduksen jos joku muu edes yrittäisi kasvattaa minun lapsiani, se on minun ja meiheni homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotetaanhan, että koulutkin kasvattavat lapsia, opettavat heille elämän perusasiat jne. Kyllä kuusi- seitsemänvuotias on jo aika vanha opettelemaan käyttäytymissääntöjä, jos on siihen asti saanut elää kuin pellossa.

Vierailija
4/5 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaipatonkin vielä..

Vierailija
5/5 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan viidestä lapsesta ei ole ollut hoidossa ja äitikin myöntää , että meno on vallatonta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi