Kannattaako tunnustaa, jos on ihastunut?
Olen naimisissa ja kovasti ihastunut, valitettavasti en vaan puolisooni :(
Kommentit (24)
Siis tunnustaa/kertoa ihastuksen kohteelle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis tunnustaa/kertoa ihastuksen kohteelle.
Ap
Jos olet naimisissa niin ei. Siitä ei seuraa kenellekään mitään hyvää. Hoida ensin erosi loppuun asti.
Kyllä, kun Hänkin on Aikuinen!
Hän kyllä Osaa vastata Sinulle Asiallisesti .
Itse en kyllä Usko Varatun miehen puheita todeksi, Sanon naureskellen takasin 😆
Kyllä sen äänen sävystä huomaa!!
Osaa sanoa Aikuinen myös , Että Ei.
Niin minäkin! Mutta en ota , TOSISSAAN!
Mä toivoisin että ihastukseni tunnustaisi. Se olisi sitten menoa hänen kanssaan. Esteitä löytynee molempien puolelta, mutta tuo tieto saisi hyppäämään niiden yli.
Sulla nyt kuitenkin menee aivan hyvin miehesi kanssa. Jätä haihattelut. Niistä seuraa vain ikävää.
Sinusta en tiedä ap, mutta itse en vastaavassa tilanteessa aio sanoa mitään.
Mä kyllä tiedän ne varatut miehet, jotka ovat muhun ihastuneet. Ihastuneet miehet on helppo huomata. En haluaisi heiltä mitään tunnustuksia. Mitä mä niillä tekisin? En koskaan ottaisi varattua miestä
Ei tietenkään.
Koska olet aikuinen ihminen, sinulle kuuluu vastuu.
Anna mennä vaan. Kerran täällä eletään.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä tiedän ne varatut miehet, jotka ovat muhun ihastuneet. Ihastuneet miehet on helppo huomata. En haluaisi heiltä mitään tunnustuksia. Mitä mä niillä tekisin? En koskaan ottaisi varattua miestä
Minä käsitin että aloittaja on nainen. Siltä ainakin aloitus vaikuttaa, ei miehet tuollaisia kysele.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään.
Koska olet aikuinen ihminen, sinulle kuuluu vastuu.
Vastuu omasta onnellisuudesta.
Ei kannata. Vaikka toisellakin olisi tunteita, saattaa hän tuossa tilanteessa kylmettää itsensä täysin. Työpaikalla ainakin tosi kauhea tilanne ja päätyy toisten tietoon. Varattuna ei koskaan kannata tunnustaa, seuraa vaan ongelmia.
Täällä kans yksi samanikäiseen työkaveriin ihastuksesta sekaisin oleva varattu mies. On kyllä vaikea paikka kun ei ole tällaiseen tottunut. Raastavaa on..
Vierailija kirjoitti:
Sulla nyt kuitenkin menee aivan hyvin miehesi kanssa. Jätä haihattelut. Niistä seuraa vain ikävää.
Sitähän me ei kyllä tiedetä kuinka hyvin menee.
Kyllä, mutta jos ihastuksesi kohde sanoo ettei ole kiinnostunut, älä sekoa. Ollessani vielä onnellisesti liitossa minuun ihastunut työkaveri (nainen) alkoi sekoilemaan kun ilmaisin selvästi etten ole kiinnostunut. Meni aika rumaksi.
Tunteistaan puhuminen ei ole vielä pettämistä. Itseäni kaduttaa kun en joskus puhunut. On pikkuihastuksia ja sellaisia ihastuksia, jotka jäävät vaivaamaan, ellei niitä selvitä. Varattunakin olet ihminen ja voit rakastua.
Mulle sanottiin ihastumisesta, mutta valitettavasti tunne ei ollut molemmin puolinen. No ainakin asia tuli selväksi tälle toiselle osapuolelle. Eipähän tarvitse miettiä asiaa enää.
Elät omaa elämääsi. Vaikutat pelkurille.