Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ostatte matkat?

Vierailija
05.08.2022 |

Mitä niitä on?
booking
mondo

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennot lentovertailun kautta. Hotellit usein bookingin kautta. Sivut on selkeät ja peruutusturva usein olemassa.

Vierailija
2/22 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennot vain Finnair ja hotellit agoda tai hotellien omilta sivuilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi ostin matkat vr.fi majoitus oli kaverin sohvalla ilmaiseksi.

Vierailija
4/22 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Kun en muista yhtä minkä kuulin...

Vierailija
5/22 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

skyscanner on myös joku halpislentojen vertailusivusto

Vierailija
6/22 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebookersia mä oon käyttänyt ulkomaan hotellivarauksissa, kotimaassa hotellin/ketjun nettisivuilta. Lennot yleensä Finnair kun päästään suorilla vakikohteisiin.

Vierailija
7/22 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko suoraan lentoyhtiön tai hotellin sivuilta tai vertailen onko halvempaa esim. ebookersin kautta. Itse asiassa monesti on tullut halvemmaksi ottaa juurikin ebookersilta paketti johon kuuluu lennot ja majoitus kohteessa. Tänä kesänä Lontoon matkalla säästin yli 200e varaamalla pakettina ebookersilta verrattuna siihen että olisin ottanut lennot ja hotellin erikseen yhtiöiden omilta sivuilta.

Vierailija
8/22 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebookersilta en ikinä osta mitään. Peruivat koronan takia jo maksetun matkan. Rahoja ei meinannut millään saada takaisin. Niillä ei ole suomenkielistä puhelinpalvelua ("palvelussa on ruuhka, käyttäkää englanninkielistä") eikä yhtään sähköpostiosoitetta missään. Kun yritin ottaa yhteyttä saadakseni rahani pois,  huomasin, ettei yhteyttä saa oikein mistään. Jätin jonkun nettilomakkeen kautta yhteydenottopyynnön, mutta eivät ottaneet yhteyttä.

Ei Ebookerisilta ikinä mitään.

Vierailija
9/22 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailen ensin, tuleeko pakettimatka omatoimimatkaa kalliimmaksi. Yllättävän usein ei. Mutta jos haluan paikkaan tai hotelliin mihin ei pakettimatkalla pääse, niin ostan lennot suoraan lentoyhtiöltä ja hotellin niiden omilta sivuilta. Bookingit ym ovat ihan hyödyllisiä hotellivaihtoehtojen vertailussa.

Vierailija
10/22 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ebookersilta en ikinä osta mitään. Peruivat koronan takia jo maksetun matkan. Rahoja ei meinannut millään saada takaisin. Niillä ei ole suomenkielistä puhelinpalvelua ("palvelussa on ruuhka, käyttäkää englanninkielistä") eikä yhtään sähköpostiosoitetta missään. Kun yritin ottaa yhteyttä saadakseni rahani pois,  huomasin, ettei yhteyttä saa oikein mistään. Jätin jonkun nettilomakkeen kautta yhteydenottopyynnön, mutta eivät ottaneet yhteyttä.

Ei Ebookerisilta ikinä mitään.

Silloin varmaan tuli virheitä, me tosin saatiin itse ihan samantien rahat takaisin hotellivarauksesta, samoin jokunen vuosi sitten peruuntuneesta lennosta.

Vierailija
11/22 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään usein Funchaliin. Otetaan yleensä Tjären tai Aurinkomatkojen suorat lennot. Majoitus on oma.

Vierailija
12/22 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten:

Vr

Tallink

Harvemmin:

Onnibus

Viking

Eckeröline

Lentoja en ole varaillut koronan alkamisen jälkeen, mutta Toronton lennot otettiin aina Icelandairilta. Ei halvin, mutta kaikkein paras reitti mennä Reykjavikin kautta.

Vierailija
13/22 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaan lennon ja sitten kohteessa sanon taksille "Take me to the best hotel".

Vierailija
14/22 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt paljon Ebookersia mutta minua ärsyttää että se tuputtaa hotelleja kymmenien kilometrien päässä sieltä missä haluan asua ja kaiken maailman muita majoitustyyppejä. Ei voi valita että haluaa nähdä vain hotelleja. Muuten kätevä kun saa lennot ja hotellin samasta paikasta. Asiakaspalvelu on vastannut emailiin sen harvan kerran kun olen sitä tarvinnut.

Toinen mitä olen käyttänyt on Booking.com, sieltä olen ostanut vain hotelleja, en lentoja, koskaan ollut yhteydessä heidän asiakaspalveluunsa joten en tiedä toimiiko.

Vierailija
15/22 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan lentoyhtiöltä ja hotellista.

En jaksa välpätä noiden välikäsien kanssa kun monasti vain sotkevat asioita.

Vierailija
16/22 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Momondosta katson parhaat lennot ja ostan liput suoraan lentoyritykseltä, ei koskaan välikäsiä. Hotellit katson hotels.com tai booking.com, vertaan hintoja suoraan hotellin omiin hintoihin ja päätän mistä ostan. Joskus ero niin pieni että otan mieluummin hotels.com kautta reward-pointsit ja ilmaisen yön.

Vierailija
17/22 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennot aina suoraan lentoyhtiöltä ja majoitus milloin mistäkin. Suoraan hotellista, Booking.com. Airbnb tms.

Vierailija
18/22 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

booking.com on nykyään täysi huijarisivusto. Suosittelen välttämään. Lukekaa arvostelut.

Vierailija
19/22 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan käytä trivagoo

Vierailija
20/22 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keihäsmatkoilta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän