Seksilelut
Vaihdatteks seksilelut eli heitättekö roskiin tms jos kumppani vaihtuu vai pidättekö ne ja pesette ja sit käytätte niitä edelleen uuden kumppanin kanssa?
Kommentit (116)
Myös ukrainalaiset naiset saattaisivat haluta eli viekää vaikka vastaanottokeskukseen.
Pitkään nää kestää käytössä, nyt oon huomannut että jelly on jotenkin sateen,pinta kulunut tai jotain.On aika hankkia uusi vaikka on pari muutakin mutta jelly on suosikki ja paras.Käytössä on tosiaan ollut ja käytössä kulunut
Samoilla leluilla aina mennään. Miksi pitäisi vaihtaa ?
Itse käytän niin en mielelläni myöskään pistä vaihtoon ellei ihan pakko ole. Uusi flesu tai dildo Bad Dragonista tai werewolffista maksaa sen 150-250€ Materiaalinia tietty korkea laatuinen silikooni. Silikoni on siitä hyvä että kestää myös keittämistä ja on muutenkin kestävä materiaali.
Niitä voi kiehauttaa nopeasti kattilassa niin desinfioituu
Tuo nykyään suosittu Love Lush on aika kallis 149 e. Olen ollut kuulevinani, että jos jollain on tytöt lainaavat niitä toisilleen. Kuulemma kauko-ohjattava ja tehokas sisäpuolelta vaikuttava vibra. No siinäpä oiva joululahja teinille jos uskallatte.
Kalleimmista pidän hyvää huolta mutta ihan tarvis dildoja ostan uusia ja vanhat samalla roskiin. Aina tulee uusia mitä haluaa päästä kokeilemaan
Vierailija wrote:
"Seksilelu" on yhtä tarpeellinen kun ulostelelu.
En tiedä ketään ihmistä jolla olis seksilelu.
Harvalla miehellä on seksilelu mutta naiset ovat sen verran reppanoita runkkaajia että suurimmalla osalla heistä on jopa useampi lelu.
Naisilla on dildot kun miehet on huonoja
Huomenna aukeaa ensimmäinen joulukalenterin luukku. Jännityksellä odotan onko hintansa arvoinen huippukivan kalenteri 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
"Seksilelu" on yhtä tarpeellinen kun ulostelelu.
En tiedä ketään ihmistä jolla olis seksilelu.Harvalla miehellä on seksilelu mutta naiset ovat sen verran reppanoita runkkaajia että suurimmalla osalla heistä on jopa useampi lelu.
Sillä reppanalla runkkaajalla on ehkä surkea mies sängyssä,ehkei sillä raasulla edes seiso enää, nainen tyydyttää itse itsensä...seksilelu on paljon parempi kuin ressukka ukko.
Uusia tilalle aina kun on hyvät alennukset. En koskaan osta normihintasia,odotan aleen.
Joulukalenteri on niin kallis että sillä rahalla saa säkillisen muuta kivaa
Ei kannata kauaa hilloa kun jatkuvasti on ale jossain niin saa uusia tilalle
Pukki tuo mulle. Korvatunturilta tietenkin.
Pukki tulee takuulla ja tuo uudet lelut leikittäväksi
Mä oon kai sit vähän erilainen jantteri, laskin noi plugit, dildot, tekofjoosat, sähköstimut ja muut ni melkein 40 kpl
Jahve
Yöpöydässä kaks isoo laatikkoo ihan täys näitä. Pakko heittää jotain veke jos ostaa uutta
Melkein entiset jäisi käyttämättä muutenkin kun uusia on kiva ostaa ja saada. Ei ne ole ikuisia
Riippuu harrastuneisuudesta.
Mutta kyllä leluja pitää olla ja avointa mieltä :)
Toriin voi laittaa vanhat myyntiin tai viedä kierrätyskeskukseen tai spr konttin