Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksilelut

05.08.2022 |

Vaihdatteks seksilelut eli heitättekö roskiin tms jos kumppani vaihtuu vai pidättekö ne ja pesette ja sit käytätte niitä edelleen uuden kumppanin kanssa?

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai saatana jos joku yrittäiski koskee muhun jollain yöpöydän laatikossa pyörineellä surisijalla ni menis käsi poikki!!!

Et taida olla kovin avoin uusiin seikkailuihin?

Juu

Haloo, ei ole siitä kyse, vaan hygieniasta..

Vierailija
42/116 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippukivan alennukset koukuttaa tekeen taas tilausta.Kaikkee mukavaa ja tarpeellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä yks dildo riittää, hittooko tukkii yöpöydän luotia samoilla vehkeillä

Vierailija
44/116 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule yksi riitä! Vaihtelu virkistää ,toki suosikki on useimmiten käytös

Vierailija
45/116 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla niin yleistä hommata seksilelut parisuhteeseen.Kivijalkakaupat on vähissä mutta nettikauppoja riittää ja tarjontaa

Vierailija
46/116 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan toiv jo tänään hakee paketin lokerosta 🤩🤩🤩 Mun oma pikku salaisuus 🔥

Vierailija
47/116 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitilaus on niin nopea, nopeampi kuin kirjeen lähetys. Huippukivalla on jellyjortikka kaupan päälle, tosi houkuttelevaa tehdä taas tilaus

Vierailija
48/116 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri jumppakuulat ja ne on tälläkin hetkellä käytössä...ihan vaan terveyden edistämisen nimissä...😇🔥.

Vierailija
49/116 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin juuri jumppakuulat ja ne on tälläkin hetkellä käytössä...ihan vaan terveyden edistämisen nimissä...😇🔥.

En miellä näitä kuulia seksileluiksi, vaan nimenomaan lantionpohjan lihaksien kuntouttamiseen ja ylläpitoon..

Vierailija
50/116 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne lelut tuppaavat olemaan henkilökohtaisia, eli se henkilö jonka sisässä se lelu on ollut tai päin vastoin vie ne erossa mukanaan.

Just näin.. Aikuisten oikeesti!!!

Vierailija
51/116 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä käytössä, en tod lainaisi! Jos menee huonoksi niin roskiin. Hygienia on tärkeää

Vierailija
52/116 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleshlighteja olen tilannut Suomesta Kaalimadosta, Sexshopista, Sinfulista ja Huippukivasta.

Valikoima on kuitenkin Suomen kaupoissa rajattu, joten lisää tekopilluja ja (naisten) tekoperseitä olen tilannut Fleshlight.eu verkkokaupasta, missä ostokset lähetetään suoraan Fleshlightin Euroopan tehtaalta (Espanjasta).

Kaikissa em. kaupoissa toimitukset sujuneet ongelmitta, joskin Suomesta tietysti tuotteet tulevat huomattavasti nopeammin.

Siinä vaan on jotain kihelmoivän kiihottavaa kun voi valita monesta erilaista pillusta ja perseestä juuri silloin kun itseä sattuu huvittamaan. Tuohon fiilikseen ei tavis edes muuten pääse. Pitäisi olla joku filmitähti, huippu-urheilija tai muu superalfa, jotta oikeassa elmässä voisi valita esim. baareissa aina haluamansa naisen minimivaivalla mukaan antamaan pillua niin paljon kuin itse haluaa.

Minua ei ole myöskään koskaan erityisemmin kiinnostanut mikään rakastelu ja naisten huomioiminen, vaan pelkkä paneminen, joten Fleshlightin tapaiset seksilelut ovat kuin tehty kaltaisilleni seksihulluille, joita kiinnostaa vain omat halut.

Mitä hygieniaan tulee, niin tietysti lelut pestään käytön jälkeen ja joskus käytän myös niihin tarkoitettua hoitotalkkia, mutta en todellakaan silti käytettyyn seksileluun koskisi.

Vierailija
53/116 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mikäs sen h-alkuisen kaupan nimi olikaan, saisiko sen tänne vielä kerran ainakin?

Hotlips?

😂😂😂😂

Vierailija
54/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kumppani ollut ja samat seksilelut ,vaihtoon menee jos menee huonoksi tms.

Vierailija
55/116 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

satisfyer..on tälläkin hetkellä tekemässä uutta orgasmia klitalla ahh nam

Vierailija
56/116 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat lelut naiselle odottaa lomamatkoilla. Kymmenen komeaa sykkivää tuumaa nuoressa lihaksikkaassa varressa

Vierailija
57/116 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on mun käytössä, pestä täytyy käytön jälkeen tietty

Vierailija
58/116 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi uusia???

Vierailija
59/116 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet piristää!

Vierailija
60/116 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menis kyl samantien fiilikset, jos uusi seksikumppani ottais jonkun jo käytössä olleen lelun esiin.. Yh 🤮