Seksilelut
Vaihdatteks seksilelut eli heitättekö roskiin tms jos kumppani vaihtuu vai pidättekö ne ja pesette ja sit käytätte niitä edelleen uuden kumppanin kanssa?
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Nolo taitaa olla kateellinen kilpailija? Tosiasiassa näitä hyviä kauppoja ei montaa ole. Ihan pienestä en tilaisi yhtään mitään tarviketta enkä vaatekappaletta.
Aha, seuraava steppi oli siis se, että aletaan mollata potentiaalista asiakaskuntaa, joka kyllästyy tökeröön markkinointiin.
Onnea vain valitsemanne markkinointistrategian tiellä...
Entä uusi sain.fi, onko tuttu putiikki? Vai onko sekin huippukivan tai kaalimadon
Niin mikäs sen h-alkuisen kaupan nimi olikaan, saisiko sen tänne vielä kerran ainakin?
Ei meillä ole kuin penisrenkaita ja pari pepputappia.
Epäilen ettei tulisi erossa riitaa. Munarenkaat sille jolla on penis, pepputapit sille joka niitä 99 kertaa 100:sta käyttänyt (eli minulle).
Ainiin ja vibra - se on minun muutenkin.
Täytyy uusia ostaa välillä. Yks tekojorma hajos, sisällä oli joku karsee rautalanka. Tästä lähin jätän ne ihon väriset vetkut ostamatta. En usko että on tutkittu terveyshaitat
En ole tilannut kun yhdestä paikkaa mitä en mainitse ettei kelleen tuu paha mieli. Ei niitä tilauksia nyt jatkuvasti tehdä, hyvä jos kerta pari vuodessa. Lahjaksi kaverille samalla tilauksella, on ihan normia nykyään
Vierailija kirjoitti:
Nolo taitaa olla kateellinen kilpailija? Tosiasiassa näitä hyviä kauppoja ei montaa ole. Ihan pienestä en tilaisi yhtään mitään tarviketta enkä vaatekappaletta.
Enkä Kiinasta! En mitään ihoa tai limakalvoja vasten..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä Kiinasta! En mitään ihoa tai limakalvoja vasten..
Missähän on valmistettu ne teidän suomalaisesta kaupasta ostamat päristimet?
käyn itse seksikaupassa, haluan omin silmin nähdä ja tutkia tarkkemmin miltä tämä lelu voisi toimia. olen kokenut käyttäjä ja uusitan 2 - 3 vuoden välein. seksi on hyvinvointi joten apuväline on oltava korkealaatuinen ja helppokäyttöistä.
HHHHHHuippu.. hauska oot 😂
Vierailija kirjoitti:
Niin mikäs sen h-alkuisen kaupan nimi olikaan, saisiko sen tänne vielä kerran ainakin?
Oon siveellinen, mutta oon nähnyt Luxplussassakin... 🤭
Vierailija kirjoitti:
Mistä yleensä hankitte?
Meidän lähistöllä ei ole edes prismaa mistä kapineita myytäisiin. Postipate tuo nettikaupan tilaukset parissa päivässä.
Patehan voi jäädä leikkimäänkin 😉
Vierailija kirjoitti:
Meidän lähistöllä ei ole edes prismaa mistä kapineita myytäisiin. Postipate tuo nettikaupan tilaukset parissa päivässä.
Mulle on meikit, alusvaatteet ja leikkiKalut yksityisiä, ne on vain ja ainoastaan omassa käytössä..Ja sama toisin päin.
Miesystävä tykkää että mulla on lelut omaan kivaan, tietää että tarvii usein
Vierailija kirjoitti:
Ai saatana jos joku yrittäiski koskee muhun jollain yöpöydän laatikossa pyörineellä surisijalla ni menis käsi poikki!!!
Et taida olla kovin avoin uusiin seikkailuihin?
Juu