Seksilelut
Vaihdatteks seksilelut eli heitättekö roskiin tms jos kumppani vaihtuu vai pidättekö ne ja pesette ja sit käytätte niitä edelleen uuden kumppanin kanssa?
Kommentit (116)
Roskiin niitä ei saa heittää vaan ser kierrätykseen.
Miksi hintaerot on isoja? naisille lelu alkaen 12€ ja miehille 89€
Kyl se 16 eken dildo miehellekin menee.
Sträpparillla ollaan pärjätty tähän asti.
Vastatkaa nyt että voiko nitä käyttää jatkossakin tapit tms vai pitääkö uudet ostaa
"Seksilelu" on yhtä tarpeellinen kun ulostelelu.
En tiedä ketään ihmistä jolla olis seksilelu.
Jos on kumppani niin ei tarvita mitään seksileluja.
Vierailija kirjoitti:
Jos on kumppani niin ei tarvita mitään seksileluja.
Niinhän sitä luulis.
Mulla on ollut kumppani ja seksileluja ennen häntä, mutta niitä ei otettu leikkeihin mukaan. Mutta uskon, että pitää olla avomielinen kumppani, jos suostuu käyttämään oman kumppanin leluja joita on käytetty myös hänen exän kanssa. Itseäni häiritsee, jos joutuisin sutimaan kumppanin exän fleshlightiin:D
Voi käyttää tapit, pikkasen pyyhkii kakkaa pois.
kaupasta löytää niitä hedelmäosastolta
Yleensä ne lelut tuppaavat olemaan henkilökohtaisia, eli se henkilö jonka sisässä se lelu on ollut tai päin vastoin vie ne erossa mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
"Seksilelu" on yhtä tarpeellinen kun ulostelelu.
En tiedä ketään ihmistä jolla olis seksilelu.
Näillä ihmisillä, joista et tiedä saattaa niitä ollakin. Niistä ei vain ole tapana huudella muille.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut kumppani ja seksileluja ennen häntä, mutta niitä ei otettu leikkeihin mukaan. Mutta uskon, että pitää olla avomielinen kumppani, jos suostuu käyttämään oman kumppanin leluja joita on käytetty myös hänen exän kanssa. Itseäni häiritsee, jos joutuisin sutimaan kumppanin exän fleshlightiin:D
Kyllähän se reikäkin ja muna on käynyt muiden kanssa. Eikö se sitten häiritse?
Nettikauppoja riittää, jotain kuulemma on prismassakin kaupan. Asuin joskus talossa minkä kivijalassa oli seksikauppa, tuli poikkeiltua usein.
Myyjä tuli tutuksi ja kertoi uutuuksista, tarjosi näytteitä liukuvoiteista. Ei noita usein tuu uusittua, joku vehje tais ihan hajota. Ilman ei pärjää sinkkuna
Huippukivakauppias on nyt innostunut laittamaan viestiä eri seksileluketjuihin vähän joka päivä. Nolo.
Miks heittäisin pois, jos/kun petikaveri vaihtuu.. Mun päristin, ja pysyy mulla.
Kylläpä täällä nyt joku tyrkyttää huippukivaa🙄
Ei tarvi pestä, voi käyttää muidenkin kaa