Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naispuolisen harrastuskaverin kanssa kaveeraaminen

Vierailija
05.08.2022 |

Aloitin yhden harrastuksen opettelun, ja saan siihen apua yhdeltä kivalta naiselta, jonka tapasin netissä.

Olen parisuhteessa, mutta olen melko kyllästynyt naiseni nalkutukseen ja siihen, että minulle on eri säännöt kuin hänelle. Hän ei tee ikinä mitään väärin, minä teen aina kaiken väärin.

Tuo harrastuskaverinainen on mukava, sinkku, ja halukas opettamaan minulle kaksinkin homman saloja. Tiedä vaikka tästä löytyisi vähemmän nalkuttava nainen kuin se mikä mulla on kotona.

Miten selitän naiselleni sen, että olen harrastuksen takia toisen naisen luona useita kertoja kaksin, niin että saan kuitenkin vihreää korttia?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se väkivaltainen sika ja keskity nyt siihen uuteen eukkoon.

Vierailija
22/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olet naisen kanssa, josta et tykkää? onko niin vaikeaa olla sinkkuna?

toi harrastusnainen vaikuttaa kivalta. hän tuskin kauaa on sinkku. sun kantsisi erota heti ettet missaa mahdollisuuttasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö harrastusnainen, että sä olet varattu?

Vierailija
24/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa pettäjältä. Siksi hänellä on ne eri säännöt suhteessaan ja siksi hänen kumppaninsa nalkuttaa hänelle. Ja on taas etsimässä uutta kumppanin selän takana.

Vierailija
25/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten selitän vaimolle että tapailen harrastuksen merkeissä toista naista ajatuksella jospa vaihtaisin sinut häneen? Se on se mitä teet. Eroa.

Vierailija
26/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa pettäjältä. Siksi hänellä on ne eri säännöt suhteessaan ja siksi hänen kumppaninsa nalkuttaa hänelle. Ja on taas etsimässä uutta kumppanin selän takana.

Miten se voi olla pettämistä, kun naiset vaihtaa aina suhdetta näin?

Miehillä on aina uusi katsottuna kun lopettaa suhteen, ei naisilla. Miehet ei kestä hetkeäkään yksin

Vierailija
27/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten selitän vaimolle että tapailen harrastuksen merkeissä toista naista ajatuksella jospa vaihtaisin sinut häneen? Se on se mitä teet. Eroa.

Ei kun miten selitän vaimolle, että en ole yhtään kiinnostunut tästä naisesta, jotta saan rauhassa edistää suhdetta häneen kunnes eroan naisestani?

Vierailija
28/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on aina uusi katsottuna kun lopettaa suhteen, ei naisilla. Miehet ei kestä hetkeäkään yksin

Ei vaan naisilla on aina uusi katsottuna.

Vierailija
29/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan naisilla on aina uusi katsottuna.

Miehet ei eroa jos jossain ei ole sänky lämmitettynä. Niin se vain on. Se on ihan yleisesti tunnustettu totuus. Siitä on jopa meemejä koska se on universaalisti totta. Te ette vain selviä ilman naista.

Vierailija
30/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yhteinen harrastuksenne takapanot? Jos on niin siitä on hyvä jatkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan