Naispuolisen harrastuskaverin kanssa kaveeraaminen
Aloitin yhden harrastuksen opettelun, ja saan siihen apua yhdeltä kivalta naiselta, jonka tapasin netissä.
Olen parisuhteessa, mutta olen melko kyllästynyt naiseni nalkutukseen ja siihen, että minulle on eri säännöt kuin hänelle. Hän ei tee ikinä mitään väärin, minä teen aina kaiken väärin.
Tuo harrastuskaverinainen on mukava, sinkku, ja halukas opettamaan minulle kaksinkin homman saloja. Tiedä vaikka tästä löytyisi vähemmän nalkuttava nainen kuin se mikä mulla on kotona.
Miten selitän naiselleni sen, että olen harrastuksen takia toisen naisen luona useita kertoja kaksin, niin että saan kuitenkin vihreää korttia?
Kommentit (30)
vaihtoon vaan, nalkutus lyhentää elinvuosia
Vierailija kirjoitti:
Tuskin oot tosissasi? Valitset joko harrastuskaverin tai nykyisen naisesi. Jos nykyinen ei miellytä, pelaat reilusti ja eroatte ja sitten voit rauhass keskittyä muihin naisiin.
Oon tosissani. Ajattelin kokeilla tätä naisten yleisesti käyttämää tapaa.
Näin: Lähden nyt harrastamaan, nähdään myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Naiseni tietää, että harrastuskaveri on nainen ja että opetellaan niin että ollaan kaksin. Menin lipsauttamaan tämän, koska en ollut silloin vielä tavannut tätä harrastusnaista kertaakaan, joten en tiennyt että hän on kiva. Lisäksi, aluksi tarkoitus oli että hän opettaa minua vain kerran, se oli se mistä oli puhetta naiseni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiseni tietää, että harrastuskaveri on nainen ja että opetellaan niin että ollaan kaksin. Menin lipsauttamaan tämän, koska en ollut silloin vielä tavannut tätä harrastusnaista kertaakaan, joten en tiennyt että hän on kiva. Lisäksi, aluksi tarkoitus oli että hän opettaa minua vain kerran, se oli se mistä oli puhetta naiseni kanssa.
Ei muuta mitään.
Eli aioit valehdella kaverisi sukupuolesta naisellesi? Tarkoituksena varmaan tehdä jotain naisesi selän takana?
Tämän takia mies ja nainen ei vaan yksinkertaisesti pysty olemaan pelkkiä kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia mies ja nainen ei vaan yksinkertaisesti pysty olemaan pelkkiä kavereita.
Minä olen pystynyt, naiset eivät koskaan. En ole mikään erikoinen mies, mutta naiset eivät kertakaikkiaan tunnu osaavan ajatella miehiä kavereina.
Vierailija kirjoitti:
Eli aioit valehdella kaverisi sukupuolesta naisellesi? Tarkoituksena varmaan tehdä jotain naisesi selän takana?
Jos voisin kääntää kelloa taaksepäin, niin menisin pari viikkoa takaperin ja valehtelisin naiselleni, että harrastuskaveri on mies. Mutta se on myöhäistä enää tässä vaiheessa :/
Sulla mitään harrastuskaveria ole, tuskin edes harrastusta. Saati sitten naista.
Mitä harrastatte? Toivottavasti jotain hyvin epäseksikästä. Kyllä tähän ongelmaan ratkaisu on löydyttävä.
Tiedän monia tapauksia, joissa on tullut ero juurikin siitä syystä, että puoliso on löytänyt uuden rakkauden harrastusten kautta. On helppo ihastua ihmiseen jonka kanssa on yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja jonka puitteissa aikaa vietetty.
Mitäs siellä Porvoossa harrastetaan?
Jätä nykyinen ja sitten voit tehdä mitä huvittaa, ilman että lupaa tarvitsee kysyä täältä palstalta. Se on hyvä ratkaisu teille kaikille.
Nii harrastuskaveri sängyssä, vai miksi et voi olla neutraali kaveri naisen kanssa? Kaverit ei ajattele toisistaan seksuaalisesti tai ei ole puhtaat pussit mielessä, nyt valoja päälle.
Mikä harrastus kyseessä? Tanssiminen?
Tuskin oot tosissasi? Valitset joko harrastuskaverin tai nykyisen naisesi. Jos nykyinen ei miellytä, pelaat reilusti ja eroatte ja sitten voit rauhass keskittyä muihin naisiin.