Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naispuolisen harrastuskaverin kanssa kaveeraaminen

Vierailija
05.08.2022 |

Aloitin yhden harrastuksen opettelun, ja saan siihen apua yhdeltä kivalta naiselta, jonka tapasin netissä.

Olen parisuhteessa, mutta olen melko kyllästynyt naiseni nalkutukseen ja siihen, että minulle on eri säännöt kuin hänelle. Hän ei tee ikinä mitään väärin, minä teen aina kaiken väärin.

Tuo harrastuskaverinainen on mukava, sinkku, ja halukas opettamaan minulle kaksinkin homman saloja. Tiedä vaikka tästä löytyisi vähemmän nalkuttava nainen kuin se mikä mulla on kotona.

Miten selitän naiselleni sen, että olen harrastuksen takia toisen naisen luona useita kertoja kaksin, niin että saan kuitenkin vihreää korttia?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin oot tosissasi? Valitset joko harrastuskaverin tai nykyisen naisesi. Jos nykyinen ei miellytä, pelaat reilusti ja eroatte ja sitten voit rauhass keskittyä muihin naisiin.

Vierailija
2/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoon vaan, nalkutus lyhentää elinvuosia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain neuvoja nyt?

Vierailija
4/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies ei selitä vaan panee.

Vierailija
5/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin oot tosissasi? Valitset joko harrastuskaverin tai nykyisen naisesi. Jos nykyinen ei miellytä, pelaat reilusti ja eroatte ja sitten voit rauhass keskittyä muihin naisiin.

Oon tosissani. Ajattelin kokeilla tätä naisten yleisesti käyttämää tapaa.

Vierailija
6/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin: Lähden nyt harrastamaan, nähdään myöhemmin.

Vierailija
7/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiseni tietää, että harrastuskaveri on nainen ja että opetellaan niin että ollaan kaksin. Menin lipsauttamaan tämän, koska en ollut silloin vielä tavannut tätä harrastusnaista kertaakaan, joten en tiennyt että hän on kiva. Lisäksi, aluksi tarkoitus oli että hän opettaa minua vain kerran, se oli se mistä oli puhetta naiseni kanssa.

Vierailija
8/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiseni tietää, että harrastuskaveri on nainen ja että opetellaan niin että ollaan kaksin. Menin lipsauttamaan tämän, koska en ollut silloin vielä tavannut tätä harrastusnaista kertaakaan, joten en tiennyt että hän on kiva. Lisäksi, aluksi tarkoitus oli että hän opettaa minua vain kerran, se oli se mistä oli puhetta naiseni kanssa.

Ei muuta mitään.

Vierailija
9/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aioit valehdella kaverisi sukupuolesta naisellesi? Tarkoituksena varmaan tehdä jotain naisesi selän takana?

Vierailija
10/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia mies ja nainen ei vaan yksinkertaisesti pysty olemaan pelkkiä kavereita.

Vierailija
11/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia mies ja nainen ei vaan yksinkertaisesti pysty olemaan pelkkiä kavereita.

Minä olen pystynyt, naiset eivät koskaan. En ole mikään erikoinen mies, mutta naiset eivät kertakaikkiaan tunnu osaavan ajatella miehiä kavereina.

Vierailija
12/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli aioit valehdella kaverisi sukupuolesta naisellesi? Tarkoituksena varmaan tehdä jotain naisesi selän takana?

Jos voisin kääntää kelloa taaksepäin, niin menisin pari viikkoa takaperin ja valehtelisin naiselleni, että harrastuskaveri on mies. Mutta se on myöhäistä enää tässä vaiheessa :/

Vierailija
13/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksin saloja?

Vierailija
14/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla mitään harrastuskaveria ole, tuskin edes harrastusta. Saati sitten naista.

Vierailija
15/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä harrastatte? Toivottavasti jotain hyvin epäseksikästä. Kyllä tähän ongelmaan ratkaisu on löydyttävä.

Vierailija
16/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monia tapauksia, joissa on tullut ero juurikin siitä syystä, että puoliso on löytänyt uuden rakkauden harrastusten kautta. On helppo ihastua ihmiseen jonka kanssa on yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja jonka puitteissa aikaa vietetty.

Vierailija
17/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siellä Porvoossa harrastetaan? 

Vierailija
18/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä nykyinen ja sitten voit tehdä mitä huvittaa, ilman että lupaa tarvitsee kysyä täältä palstalta. Se on hyvä ratkaisu teille kaikille.

Vierailija
19/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii harrastuskaveri sängyssä, vai miksi et voi olla neutraali kaveri naisen kanssa? Kaverit ei ajattele toisistaan seksuaalisesti tai ei ole puhtaat pussit mielessä, nyt valoja päälle.

Vierailija
20/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä harrastus kyseessä? Tanssiminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi