Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muillekin käynyt niin että oma koira haisee jotenkin ihan järjettömän hyvältä omaan nenään? Onko tää joku feromonijuttu?

Vierailija
05.08.2022 |

Siis niinku jopa märkänä? Ihan huumaava tuoksu. Ainoastaan pas kas sa kierittyään ei ehkä ihan niin hurmaava.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku fiksaatio koska koirathan on paskasia eläimiä ja haisee noh koiralle. Ei mikään hyvä haju jos alkaa haistelemaan.

No ei ole hyvä haju kyllä ihmisissäkään jos alat vieraita haistelemaan.

Vierailija
62/72 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana työntää nenä siihen pehmeään karvaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas ymmärrä yleistä valitusta "märän koiran hajusta". Mun mielestä se on pääsääntöisesti ihana haju, vaikka mulla on ollut ja on ihan tavallisia koiria. Ei siis todellakaan mitään myskintuoksuisia tuoksukoiria. Mutta olen kuullut, että jotkut rodut haisisivat pahemmalle kuin toiset, esim. jos on rasvoittuva turkki tms. Tällä hetkellä talossa on yksi juoksunarttu, se EI todellakaan tuoksu hyvälle eikä edes neutraalille.

Vierailija
64/72 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ne popparin tuoksuiset tassut nenän edessä, käsien siliteltävänä soffallaihan parasta :)

Tämä! Ihana tuoksu.

Vierailija
65/72 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ne popparin tuoksuiset tassut nenän edessä, käsien siliteltävänä soffallaihan parasta :)

Tämä! Ihana tuoksu.

Mun mielestä se on lähinnä ummehtuneiden varpaanvälien/hiivan haju, mikä muistuttaa poppareita :D. 

Vierailija
66/72 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Ihana tuoksu.

Mun mielestä se on lähinnä ummehtuneiden varpaanvälien/hiivan haju, mikä muistuttaa poppareita :D. 

Samoin koiranpennun pissa haisee tältä.

Vierailija
67/72 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pennut varsinkin haisee aivan tyrmäävän hyvältä. Voisin haistella niitä kaiken päivää. Kyllä ihmisessä pitää olla jotain vialla jos ei siitä tuoksusta pidä.

Koiranpennuissa on tosi hyvä tuoksu.

Vierailija
68/72 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun koira aikoinaan tuoksui aivan ihanalta. Haistelin sitä aina välillä päälaelta korvien välistä. Sitten kun se metsässä löysi jonkun elukan raadon ja kieriskeli sen päällä, niin useista pesuista huolimatta haju ei lähtenyt viikkokausiin. Sitten koiraparka ihmetteli miksei kukaan ihminen halunnut olla lähelläkään vaan lähti heti pois nenäänsä pidellen...

Vierailija
69/72 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pennut varsinkin haisee aivan tyrmäävän hyvältä. Voisin haistella niitä kaiken päivää. Kyllä ihmisessä pitää olla jotain vialla jos ei siitä tuoksusta pidä.

Koiranpennuissa on tosi hyvä tuoksu.

Vierailija
70/72 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä että innostut sairaallollisesti koirastasi. Koira parka.

Vierailija
71/72 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa harmittaa kun sinusta ei ole koskaan kukaan innostunut, ei sairaalloisesti eikä terveellisesti.

Vierailija
72/72 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa harmittaa kun sinusta ei ole koskaan kukaan innostunut, ei sairaalloisesti eikä terveellisesti.

Harmi vaan sulle että kommenttisi ei pidä paikkaansa, mutta ehkä se helpottaa oloasu kuvitella niin. Säälittää koirat joilla sairaat omistajat.