Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavoin sinua on tölvitty, kun olet sairastunut vakavasti?

Vierailija
05.08.2022 |

Useilla ihmisillä on käsitys, että sairastunutta tuetaan monin tavoin. Totuus voi olla täysin toinen. Kun sairastuin syöpään, sain kuulla, että sairaus oli itse aiheutettua. Jonkun mielestä sairaus oli huomion kalastelua. Yleisin: "Sehän voidaan nykyisin hoitaa!" Ei muuten aina voi, eikä sairastunut voi tietää, kumpaan ryhmään kuuluu. En olekaan toisesta syövästäni kertonut kenellekään. Millaisia ilkeyksiä teille on sanottu?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettuiltu kasvojen kortisoniturvotuksesta *lihomisena*. Jätetty vähitellen pois kaikesta yhteisestä tekemisestä. Pilkattu ihan suoraan pienistä piireistä ja aarin karsinasta joka *ei ole elämää*. Ihan kaikkea laidasta laitaan. Ihmisyys on kuvottavaa ja pahaa. Tulisipa sota ja korona takaisin.

Vierailija
22/22 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanottu, että en ole oikeasti sairas, vaan kerjään vaan huomiota/sympatiaa. En siis tälle henkilölle edes ollut kertonut, vaan hän oli kuullut asiasta muuta kautta ja selvitti sitten näitä omia tulkintojaan.

Myös on ollut katkeruutta työkavereiden puolelta, kun en erään oireeni vuoksi pystynyt tekemään erästä työtehtävää. Eli olin työkykyinen muuten, paitsi yhden harvoin suoritettavan tehtävän osalta. Tästä sitten tuli ihan hirveä haloo, että yritän vaan luistaa siitä työstä, vaikka näin ei ollut. Erittäin ikävä ja kiusallinen tilanne. Tavallaan ymmärrän, että asia on harmittanut muita ja ehkä tuntunut epäreilulta.

Lisäksi kun palasin pitkältä sairauslomalta leikkauksesta toivuttuani, sain kommentteja, että eihän sulla ole edes mitään arpea tossa. Arpi oli siis eri kohdassa, kuin mitä hän oletti. Varmaan kuvitteli koko ajan, että olen valehdellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi