Minun sieluni ei lepää luonnossa tai missään tilassa
Kommentit (15)
Mitä tarkoitat sielun lepäämisellä? Sehän ei ole sama asia kuin turtunut olo mikä tulee alkoholista.
Ei lepää missään. Ajatukset pyörii päässä vaikka olis kuin korvessa. Ilmeisesti lepään ja rauhoitun sitten arkussa
Jos ei olisi ötökät kimpussa lepäisi luultavasti luonnossa.
M35
Vierailija kirjoitti:
Ei lepää missään. Ajatukset pyörii päässä vaikka olis kuin korvessa. Ilmeisesti lepään ja rauhoitun sitten arkussa
Mulla ihan sama! Mutta ei huolta, haudan levossa saa rauhan.
Kuullostaa alkoholin vieroitusoireilta.
Mulla sama. Toki vaikkapa lomalla sielu lepää vähän enemmän kuin arkena, mutta ei mun aivot hiljene koskaan. Ne ovat kuin radio jota ei saa pois päältä.
Alkoholin, sopivasti annosteltuna, olen todennut myös itselleni parhaaksi lääkkeeksi silloin kun tarvitsee vähän hidastaa.
Minun sieluni lepää Jeesuksessa.
Elämällä häneen turvautuen.
Annostele 9mm burana ohimon kautta, niin sielusi saa ikuisen rauhan. On toiminut tähän asti!
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat sielun lepäämisellä? Sehän ei ole sama asia kuin turtunut olo mikä tulee alkoholista.
Sivullisena en osaa tietystikään vastata tuohon, mutta olen melko vakuuttunut, että itse kukin tietää parhaiten milloin hänen sielunsa lepää. Jos sen määrittelemiseen saa vallan joku muu, niin luultavasti suorittaa ikuisesti eikä lepää koskaan.
Täälläkin mieli kuin lähtevä laiva. Se on lähtevä laiva luonnossa, kaupungissa, maalla, merellä ja ilmassa.
Vain siirtyminen ajasta ikuisuuteen hiljentää mieleni sumutorven.
Sieluni lepää sohvalla. Sohva ja kaukosäädin, aah.
Sinä tarvitset ADHD-lääkityksen.