Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

joku maksaa huutiksessa 80 luvun äitiyspakkauksen makuupussista 25 e

Vierailija
20.08.2008 |

miten voi olla arvoa tuollaisella?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostalgia-arvoa nääs. :) Kun on itsellä ollut sellainen, mutta omat vanhemmat ei oo säästäneet sitä...

Vierailija
2/25 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä linkin laitoin

Vierailija
4/25 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin maksaisin ja vielä jopa enemmänkin. Mulla haussa ruskea makuupussi, jossa valkoisia pilkkuja ympyröiden muodossa ja oranssi/keltainen sisus. Sellainen oli minulla 79 vuonna syntyneellä.. äiti on heittänyt sitten menemään koko pussin. Nyt haluisin sellaisen... jospa joskus kohdalle osuisi.

Vierailija
5/25 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sitä voi kutsua retroksi???

Vierailija
6/25 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne 70- vai 80-luvun pusseja, joissa on kaikkia ihania eläinhahmoja ruskealla pohjalla? Millainen oli vuoden 1980 pussi?

Vierailija
7/25 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tietääkö joku linkin mistä voi tilata samankaltaisia kuin äp:n makuupussi?

Vierailija
8/25 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon sisus on valkoinen ja pilkut ovat neliön ei ympyrän mallissa

Vierailija
9/25 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen oranssi jossa keltaisia palloja, toisella puolen värit päinvastoin.

Vierailija
10/25 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

makuupussin, jossa ruskealle pohjalla sellasii värikkäitä nalleja! :) tosi ihana! Se on joko vuodelta -78 tai -80.

Vierailija
11/25 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

makuupussin, jossa ruskealle pohjalla sellasii värikkäitä nalleja! :) tosi ihana! Se on joko vuodelta -78 tai -80.

Se on joko mun tai mieheni syntymävuoden pussi. :)

Vierailija
12/25 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiyspakkauksen makuupussin vuodelta -71 kun siivosin äitini vinttiä. Oli muuten hienossa kunnossa, vetskarit ei vain toimineet. Sellainen vaaleahkon sininen jossa pientä kuviota.

Heittäkää vaan suolaa haavoille eli paljonkohan siitäkin olisi huutonetissöä maksettu?

Vierailija
13/25 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joko mun tai mieheni syntymävuoden pussi. :)[/

Miehen pussi, on syntynyt -79 alkuvuodesta joten varmaan v. 78 malli.On ollut meillä lapsilla vielä käytössäkin! Mulla on ollut sellainen ruskea, missä valkoisia pilkkuja, olen s. -80 keväällä.

Vierailija
14/25 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehen vanha pussi, luulisin että v. 78 mallia koska mies on synt. 79 alkuvuodesta. On ollut meillä vielä lapsilla käytössä, kun pesin 60 asteessa anopilta saatuani. Mulla taas on ollut v. 79 tai 80 malli, sellainen ruskea jossa on valkoisia pilkkuja ympyräkuviossa.

Harmi, ettei enää äitiyspakkauksissa ole ihan oikeaa VILLAHUOPAA! Sille löytyisi käyttöä.

Vierailija
15/25 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös olemassa huopa, jossa keltaista ja oranssia, värit toisella puolella toisin päin. Ihana!

Vierailija
16/25 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä vuonna syntynyt.

Vierailija
17/25 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vuoden 1973 makuupussi ja se huopa, jossa niitä palloja, paljonkohan niistä saisi?

Vierailija
18/25 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi euroa, oli meidän lastenvaatekirppiksellä myynnissä... Lisäks mulla on kaksi vaaleanpunaista samalla kuviolla enkä ole paljoa niistäkään maksanut. Mutta joistain himoamistani retrojutuista saattaisin ihan hyvin maksaa vähän enemmänkin. Ja toki 80-luvun alku on jo retroa, siitähän on neljännesvuosisata aikaa!!!

Vierailija
19/25 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen muistikuva, että 80 oli viimeinen vuosi kun oli ruskeaa jne., koska ajateltiin jotain sellaista että vauvat kaipaavat iloisempia/ vaaleampia värejä.

Ja syntymäajankohtahan vaikuttaa siihen, minkä vuoden pussin on saanut. ainakin nykyään n. heinäkuusta alkaen mennään ko. vuoden pussilla, ja sitä ennen edellisvuoden.

Vierailija
20/25 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa pakkauksessa olevia raitapotkareita, valkoisia kietaisupaitoja, pikkupöksyjä ja jopa muovisia vaippaliinoja ja vanupussi;D

Kaikki siis vuoden -78 pakkauksesta ja täysin käyttämättöminä ja sain ne ILMAISEKSI!:)

Ja tää on muuten täyttä totta eikä provo niinkuin joku varmaan kohta huutelee...