Minkä ikäisen antaisit ottaa nenäkoru, korvikset, napakorun ja tatuoinnin?
Korvikset, ei alle 2 vuotta
Nenäkoru, 10 vuotta
Napakoru, 12 vuotta
Tatuointi, 15 vuotta
Kommentit (1124)
Aiotteko äänestää? Itse ainakin jätän äänestämättä
Meillä tuota sanotaan valko-roskaisen väen värisuoraksi
Legit -sanasta on tullut lasten suusta kuultuna viime viikkoina yliannostus.
Korvikset 7v
Nenä- ja napakoru 16v
Tatuointi ei mielellään ikinä mutta 18v saa päättää itse
Ja en minä tykkää tästä asioiden jauhamisesta olen ihan kyllästynyt ja haluaisin jo käyttää energiaani muuhun kuin taustalla mieltä painaviin asioihin.
Tatuoinnista saa vain lakiosan perinnöstä. Testamenttaan muun johonkin muualle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla 3 tytärtä, 2 heistä ottaneet korvikset ekalla luokalla kun ovat sellaiset halunneet, myös itse olen ottanut korvikset ekalla luokalla. Yksi ei ole koruja halunnut ollenkaan.
Esikoinen on 14-vuotias ja antaisin hänen laittaa nenä-tai napakorun jos hän haluaisi, mutta urheiluharrastuksensa takia ei onnistu.
Tatuointia en haluaisi kellekään alaikäisenä ja olenkin teinilleni painottanut, että jos jossain kohtaa rupeaa kuvasta haaveilemaan, täytyy suunnitelmista ensin kertoa meille vanhemmille. Sitten odotellaan vuoden verran meneekö halu kuvaan pois, jos vielä silloinkin haluaa tatuoinnin niin sitten mennään sellainen ottamaan. Aikaisintaan annan luvan kuvaan 16-vuotiaana. Mieheni ja minä olemme tatuoidut, molemmilla ekat kuvat 16-vuotiaana.
t. wt?
Moi! Käytii tänään Testo Manin ja Raudon kaa leffassa tsiigaas Dare Devil!
Mulla 3 tytärtä, 2 heistä ottaneet korvikset ekalla luokalla kun ovat sellaiset halunneet, myös itse olen ottanut korvikset ekalla luokalla. Yksi ei ole koruja halunnut ollenkaan.
Esikoinen on 14-vuotias ja antaisin hänen laittaa nenä-tai napakorun jos hän haluaisi, mutta urheiluharrastuksensa takia ei onnistu.
Tatuointia en haluaisi kellekään alaikäisenä ja olenkin teinilleni painottanut, että jos jossain kohtaa rupeaa kuvasta haaveilemaan, täytyy suunnitelmista ensin kertoa meille vanhemmille. Sitten odotellaan vuoden verran meneekö halu kuvaan pois, jos vielä silloinkin haluaa tatuoinnin niin sitten mennään sellainen ottamaan. Aikaisintaan annan luvan kuvaan 16-vuotiaana. Mieheni ja minä olemme tatuoidut, molemmilla ekat kuvat 16-vuotiaana.