Mitä teillä on "bucket listillänne"?
Kertokaahan mitä asioita haluatte elämänne aikana vielä tehdä/kokea?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Saada julkaistuksi fyysisen kirjan.
Mä haluan julkaista henkisen kirjan
Haluaisin vielä harrastaa seksiä naisen kanssa ja seurustella myös.
Olen tehnyt näitä aiemminkin ja tykkäsin.
Kasvattaa kannabista omaan käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Sama! On työn alla.
Nyt kun mietin... Ei mulla oikein ole mitään muuta. Kaiken muun suhteen olen jo tavallaan luovuttanut.
Mökin rakentaminen puutarhoineen itse, sarja öljyvärimaalauksia, muutama kirja, muutama veistos, käydä Japanissa, ottaa vielä lisää tatuointeja. Pari leffaa tehdä, opetella joku soitin, yrittää tehdä youtubeen musiikkia joka edes jollain lailla huomioidaan. Juuh paljon on tehty mutta paljon on vielä tekemättä. Ehkä namibiassa haluasin käydä myöskin. Monia näistä olen jo harjoitellut pitkään joten en ole ihan alussa.
Juttuja! Elämyksiin/kokemuksiin ja henkilökohtaiseen kehitykseen liittyviä, mutta niitä tärkeämpää on sellainen yleinen hyvien tekojen tekeminen ja omalta osaltani maailman ja ihmiskunnan hyvinvoinnista huolehtiminen (ei aina onnistu, mutta pyrkimys).
Mikä v on ettei voi käyttää Suomen kaunista kieltä luuletteko olevanne hienompia tuon slangin takia
Vierailija kirjoitti:
Mikä v on ettei voi käyttää Suomen kaunista kieltä luuletteko olevanne hienompia tuon slangin takia
Tarkoitatko bucket listiä? Onko sille suomenkielistä termiä? :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lusikkalistaksi oli käännetty jossain.
Vierailija kirjoitti:
Oma tekeleesi vilisee virheitä. Korjaapa ne ja kerro sitten oma hyvä käännöksesi termille bucket list.
Hyvää 15-vuotiaan suomenenglantia taasen otsikossa:
"bucket listi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toive/tavoitelista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on oma syysi sille, ettet käytä kaunista suomen (huom! pieni alkukirjain) kieltä?
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa, kun av:lla kielestä pätijät ovat lähes poikkeuksetta teitä, jotka ovat niin englannistuneita, etteivät osaa edes alkeita suomen kielestä. Kuten sitä, että kielten nimet kirjoitetaan aina pienellä alkukirjaimella, toisin kuin englannin kielessä.
Vierailija kirjoitti:
Se on bouquet-lista.
Se on Bukee.
Pitää taidenäyttely. Opetella hitsaamaan. Olla hyväkuntoinen.
Ämpäreitä voisin vielä käydä jonottamassa. Ja kesällä listin hyttysiä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää 15-vuotiaan suomenenglantia taasen otsikossa:
"bucket listi"
Mua kiinnostaisi tietää mitä sulla on bucket LISTLLÄSI, muuta kuin muiden kielivirheistä huomauttelua?