Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen antaisit ottaa nenäkoru, korvikset, napakorun ja tatuoinnin?

Vierailija
05.08.2022 |

Korvikset, ei alle 2 vuotta

Nenäkoru, 10 vuotta

Napakoru, 12 vuotta

Tatuointi, 15 vuotta

Kommentit (1124)

Vierailija
281/1124 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit aloitettiin meillä 16 vuotiaana

Vierailija
282/1124 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korviksia ei mieluiten alle 5v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1124 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

K18 kaikki!

Vierailija
284/1124 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvikset sai joskus 15-16 v.

Sitten sen jälkeen kävi hakemassa tatuoinnin salaa....

Vierailija
285/1124 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvikset sai joskus 15-16 v.

Sitten sen jälkeen kävi hakemassa tatuoinnin salaa....

Kun korvikset ottaa, portti avautuu ja kohta pää täynnä lävistyksiä ja tatuointeja... Näin ne asiat vaan menee.

Vierailija
286/1124 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvakorut 1v

nenäkoru 12v

napakoru 15v

tatuointi 18v

Vierailija
287/1124 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvikset, ei alle 18 vuotta

Nenäkoru, 25 vuotta

Napakoru, 46 vuotta

Tatuointi, 38 vuotta

Vierailija
288/1124 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytään minkä ikäisen antaisit ottaa ja jengi on täällä sitä mieltä että on ihan ok lävistää jonkun yksivuotiaan korvat! Ei se itse niitä silloin halua! Eikä tartte mennä lasten ruumiisiin kajoamaan ja lävistelemään. Kyllä ne ehtii itsekin sen tehdä isompana jos tahtovat. Sietäis tulla lasukeikka jokaisesta vauvan, tai taaperon korvat lävistyttäneesta vanhemmasta. 

Vierailija
289/1124 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tienaa itse niihin rahat. Korvikset voin tarjota mutten tyrkytä.

Vierailija
290/1124 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvakorut heti, kun hän osaa itse haluta niitä ja tajuaa jotain niiden puhtaanapidosta. Varmaan 5-7-vuotiaana, riippuen lapsesta.

Nenä- ja napakorun yläasteiässä.

Tatuointi on tapauskohtainen. Alkaen 15-16-vuotiaasta ehkä, riippuen suuresti siitä, millainen kuva ja mihin kohtaan kehoa, ja kuinka kypsästä teinistä on kyse. Pitäisi varmistaa ettei kyse ole pelkästä hetken mielijohteesta tai siksi kun "muillakin on". En antaisi ottaa heti, kun hän ekan kerran kysyisi lupaa, vaan saisi odotella ainakin puoli vuotta että voisin varmistua siitä että halu on pysyvä. 18-vuotiaana saa sitten toki ottaa niin paljon tatskoja kuin haluaa, mutta pääsääntöisesti omilla rahoillaan.

Vierailija
291/1124 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysytään minkä ikäisen antaisit ottaa ja jengi on täällä sitä mieltä että on ihan ok lävistää jonkun yksivuotiaan korvat! Ei se itse niitä silloin halua! Eikä tartte mennä lasten ruumiisiin kajoamaan ja lävistelemään. Kyllä ne ehtii itsekin sen tehdä isompana jos tahtovat. Sietäis tulla lasukeikka jokaisesta vauvan, tai taaperon korvat lävistyttäneesta vanhemmasta. 

MInäpä veikkaan että ketju on täyttä trolleja. Saatat olla sinäkin pyhän vihasi kanssa. Minä en oo kun en möyhää.

Vierailija
292/1124 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v olisi halunnut korvikset. Lupasin 10-vuotiaana ja ne on hoidettava itse. 2 vuotta jaksoi mankua ja 10-vuotiaana ei ollut niistä enää lainkaan kiinnostunut, eli ei ole vieläkään, nyt 15v.

Nuo muut sitten aikuisena ja omalla rahalla.

Ei mulla ole itsellänikään korviksia.

Vierailija
293/1124 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInäpä veikkaan että ketju on täyttä trolleja. Saatat olla sinäkin pyhän vihasi kanssa. Minä en oo kun en möyhää.

Ketju voi olla täynnä trolleja, mutta oon valitettavasti tavannut tämmöisiä mammoja, jotka on lävistyttäneet vauvansa korvat. Ei voi kuin ihmetellä. Tietenkin vain tyttövauvojen, ei toki poikien vartaloita mennä kyselemättä manipuloimaan.

Vierailija
294/1124 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenäkoru, 25 vuotta

Napakoru, 46 vuotta

Tatuointi, 38 vuotta

Huoh miten konservatiivista. Varmaan sinun mielestäsi Sannan tanssikin oli pahinta mitä yhteiskunnassamme on tapahtunut.

Vierailija
295/1124 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nenäkoru, 25 vuotta

Napakoru, 46 vuotta

Tatuointi, 38 vuotta

Huoh miten konservatiivista. Varmaan sinun mielestäsi Sannan tanssikin oli pahinta mitä yhteiskunnassamme on tapahtunut.

Ei Sannan tanssissa mitään vikaa ollut. Ihme johtopäätöksiä vetelette.

Vierailija
296/1124 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempihan ne on hankkia just vauvana, kun vanhemmat pystyy niitä hoitamaan ja pesemään paranemisvaiheessa. Lapsi voi sitten ottaa ne pois myöhemmässä iässä jos haluaa. Itsekin olisin mielummin halunnut, että vanhempani olisi hankkinut mulle korvakorut vauvana, kun pelkäsin sitä neulaa niin paljon 7 vuotiaana ja halusin korvakorut silloin tosi kovasti. Vasta 16v uskalsin hankkia ne.

Vierailija
297/1124 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvikset 3v

Nenäkoru 12v

Napakoru 15v

Tatska 16v

Vierailija
298/1124 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Korvikset sain 4v halusin kun äidilläkin oli.

-Nenäkorun otin salaa tutulla kosmetologilla ja väitin että äiti antoi luvan 11v

-kulmakorun tein itse 13v se tulehtui tietenkin

-korviksia tein itse lisää 13v

-huulikorun sain 13v

-napakorua en ottais mistään hinnasta

-tatuoinnin sain 15v kun äidilläkin oli

-oman tatuointikoneen sain 17v

-korvien venytykset aloitin vasta 20v vaihtelevalla menestyksellä

-nyt 31v haaveilen nännikoruista mutta nännit on siihen liian löppänät

Vierailija
299/1124 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset