Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehesi EI tullut synnytykseen mukaan?

Vierailija
23.10.2006 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi miestä sinne mistään hinnasta. On niin ihanan rauhallista, kun saa olla yksin. Olen laittanut aina silmät kiinni ja antanut vain ajatusten lentää. Minusta niistä tilanteista muistot ovat niin kauniita, että en niitä antaisi pois mistään hinnasta. Se ponnistusvaihe, jolloin on kipua, on kuitenkin aika pieni hetki verrattuna kaikkeen muuhun. Silloin sitä paitsi on muutenkin kätilö paikalla. Tuskin se mies osaa vetää lasta oikealla tavalla ulos kuitenkaan eli kätilö olisi kuitenkin paikalla.

Vierailija
22/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etä joku on sitä mieltä, että mies on nössö / hylkää vaimonsa jos ei ole synnytyksessä mukana. Meilläkin mies on kaikissa synnytyksissä poistunut ponnistusvaiheen ajaksi, enkä kyllä ole häntä silloin yhtään kaivannut! Avautumisvaiheessa toki kiva, että on miehestä seuraa, mutta ei sekään musta olisi mitenkään pakollista. Musta olennaista seuraa synnytyksessä on hyvä kätilö ja tarpeeksi kipulääkkeitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkää sairaaloita ja verta yli kaiken

Olisi ollutkin vain tiellä, eikä siinä ponnisteluissa tullut mieleen mitään muuta kuin että punnerran tämän mötikän ulos mahdollisimman nopeasti.

Toki supistelu- ja avausvaiheen mies oli rinnallani, mutta kun aloin ponnistusvaiheen, mies lähti odottelemaan käytävälle.

Ei minusta outoa. Suhde ei muuttunut mitenkään pahempaan suuntaan, lapsia nyt kolme ja yhteisiä vuosi 16

Vierailija
24/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pointti oli että halusin että se synnytys sujuu jotenkin ja keskityn itseeni enkä siihen että onko se mies vielä hengissä tai tajuissaan. Oikeasti tiedän sen sairaalakammon...

Mikä siinä on että se on outoa jos mies ei ole synnytyksessä? Ulkomailla ei niin omituista, mutta meillä Suomessa jotain ennenkuulumatonta ja mies on heti luuseri, perheenhylkääjä ja vaikka mitä.

Häkkisen Mika ei mennyt synnytykseen eikä Erja vaatinut, Erja ei itse asiassa halunnut vedoten synnytyksen jälkeiseen intiimielämän jatkuvuuteen samanlaisena. Kukaan ei tuominnut Mikaa ja ERjaa.

Mies toki sai nyytin heti käsivarsilleen maailmaantulon jälkeen ja toteaa vielä tänäpäivänäkin usein että olen tehnyt urotyön kolmasti.

Vierailija
25/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan kai aika vanhanaikaisia ihmisiä, jotenkin mä ajattelen että miehet pysykööt pois sohlaamasta kun naisilla on naisten hommia hoidettavana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi