Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttuuko teidän miesten puheet törkeiksi miesporukassa?

Vierailija
05.08.2022 |

Vai onko mun mies vaan idiootti? Kotona kun ollaan perheen kesken, on ihan tavallinen ja mukava. No sitten jos tulee hänen kavereitaan käymään, jutut on kamalaa kuunneltavaa. Jatkuvaa kiroilua, negatiivista puhetta, tuttujen haukkumista. Aina pitää mollata uskovaisia, ulkomaalaisia, homoja jne. Oksettavaa! En edes halua tietää mitä se puhuu jossain miesten saunaillassa kun en ole kuuloetäisyydellä. Olen välillä kavereiden lähdettyä huutanut että mikä sinua oikein vaivaa? Sitten ei enää osaa sanoa juuta eikä jaata.

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös teinistä asti sattunut miellyttävät ystävät.

Koskaan ei ole sanallakaan puhuttu pahaa, tai härkejä miesten kesken.

Neidit ei ole miehiä.

Vierailija
42/120 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä tiedän, että aika monella vähän muuttuu. Voi tulla hieman seksistisiä juttuja. Mutta ei nyt välttämättä mahan uuttajia koskevat mielipiteet ole muuttuneet ratkaisevasti.

Tiedän kyllä kaveripiirejä, joissa toisten paikalla olemattomien haukkuminen on yleistä. Ei välttämättä ole hyvä juttu. Tietää ketä haukkuvat, kun itse ei ole paikalla. Paska kaveripiiri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutu, fiksu mies 😍

Vierailija
44/120 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, mun mies taitaa olla todella tyhmä. Aion pitää vakavan puhuttelun. Ap

Voihan nyt helvetti... eihän se ole ollenkaan sinun asiasi. Mikä sinä olet muuttamaan toista ihmistä? Annan sen olla miten haluaa, ja lähde lätkimään jos et sitä kestä. 

Kuvittele nyt edes hetki tämä tilanne toisinpäin, että mies aikoo pitää "vakavan puhuttelun" vaimolleen tämän käytöksestä. Kuinka moni nainen hyväksyisi tämän?  

Meillä on lapsia, minulla on velvollisuus suojella heitä. Mies ei hävennyt juttujaan vaikka viimeksikin lapset olivat samassa huoneessa. Ap

Juu, en kanssa katso hyvällä, että KUKAAN aikuinen (etenkään äiti/isä) puhuu lasten kuullen rasistisia, pervoja tai toista sukupuolta halventavia juttuja.

Minun lapseni, poika 36vee puhuu usein isänsä kanssa soittamisesta ja siinä vilahtelee noita kaikkia ajoittain. Mutta hän on itseoppinut, koska hänelle ei lapsena puhuttu näistä asioista mitään.

Ongelma on usein siinä, että nainen ei ymmärrä sarkasmia.

Vierailija
45/120 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan nyt helvetti... eihän se ole ollenkaan sinun asiasi. Mikä sinä olet muuttamaan toista ihmistä? Annan sen olla miten haluaa, ja lähde lätkimään jos et sitä kestä. 

Kuvittele nyt edes hetki tämä tilanne toisinpäin, että mies aikoo pitää "vakavan puhuttelun" vaimolleen tämän käytöksestä. Kuinka moni nainen hyväksyisi tämän?  

Meillä on lapsia, minulla on velvollisuus suojella heitä. Mies ei hävennyt juttujaan vaikka viimeksikin lapset olivat samassa huoneessa. Ap

Juu, en kanssa katso hyvällä, että KUKAAN aikuinen (etenkään äiti/isä) puhuu lasten kuullen rasistisia, pervoja tai toista sukupuolta halventavia juttuja.

Minun lapseni, poika 36vee puhuu usein isänsä kanssa soittamisesta ja siinä vilahtelee noita kaikkia ajoittain. Mutta hän on itseoppinut, koska hänelle ei lapsena puhuttu näistä asioista mitään.

Ongelma on usein siinä, että nainen ei ymmärrä sarkasmia.

Työnnä sinä ne sarkasmisi perseeseen.

Vierailija
46/120 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kuvitella, että muuttuisi, mutta enpä minä ole mukana silloin, kun hän on miesporukassa.

En olisi miehen kanssa, jolla on jotain ulkomaalaisia tai homoja vastaan.

Huomasin, että pudotit uskovaiset listasta.

Vierailija
47/120 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Jokainen puoliso tykkää, kun kumppani pyrkii häntä muuttamaan. Muista nalkuttaa puhutellessasi, jotta viesti varmasti menee perille.

Vierailija
48/120 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neidit ei ole miehiä.

Härskin puhuminen ei tee sinusta miestä.

Vierailija
49/120 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutu, ei todellakaan. Mieheni erikoisin piirre on se että hän on joka paikassa samanalainen. Äänensävy, eleet, puheet jne, aina samanlaiset, niin kotona, töissä, kavereiden kanssa...

Mieheni ei myöskään kiroile. Paitsi joskus, ja silloin mua kyllä naurattaa, kun jotenkin ei sovi sen suuhun yhtään :D  Hän ei myöskään koskaan hauku ketään, eikä puhu ihmisistä rumasti(kuin silloin kun ovat oikeasti tehneet jotain, esim. vakavan rikoksen).

Vierailija
50/120 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neidit ei ole miehiä.

Nimenomaan. Nämä härskejä ja muita loukkaavia juttuja viljelevät miehet ovat kyllä kaikkea muuta kuin miehiä. 

Vierailija
51/120 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siinä on naisia kuuntelemassa niin eihän se ole miesporukka.

M

Juuri näin. Itse olen nainen, joka työskentelee miesporukassa, mutta ne on niin tottuneet minuun, etteivät varmaan pidä oikein naisena, niin olen aina kuulemassa näitä. No ainakin vaimoista puhutaan aina tyyliin että ovat pallo nilkassa.

Vierailija
52/120 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriporukassa miehesi voi olla oma itsensä eikä tarvi esittää mitään muuta niin kuin joutuu sinun kanssa

Vierailija
53/120 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

Kyllä se silloin on kun miehet eivät tiedä että joku kuulee ;)

Yleensä ihmiset ottavat oman roolinsa eri ryhmissä.

Vierailija
54/120 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neidit ei ole miehiä.

Ei kyllä tee woketus, leukaparta eikä soijakaan.

Vierailija
55/120 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että tänne tulee porukka pätemään omalla miehellään tai itsellään ei tarkoita sitä että sinun miehesi olisi mitenkään todella tyhmä. Anna vähän armoa, varsinkin jos olette vielä nuoria. Miehesi voi olla epävarma itsestään ja omaksunut itselleen vähän vieraan roolin kaveriporukassaan, kun aikoinaan on saattanut tuntua että hän sää sillä respectiä. Tuo voi ihan hyvin ollu sellaisia äijäpuhetta, eli höpötystä jonka tarkoitus on pitää yhteishenkeä yllä. Joskus se jää päälle vähän vanhemmallekin miesporukalle, vaikka monesti jutut muuttaa vanhetessa muotoaan, kuin itsetunto miehillä kasvaa eikä ole enää niin kovaa painetta matkia muita pysyäkseen ryhmässä.

Voithan kysyä mieheltäsi ihan nätisti että miksi hän puhuu noin.

Vierailija
56/120 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sun miehesi valitettavasti aika idiootilta kuulostaa....

Vierailija
57/120 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut tällaista, mutta en kyllä olisikaan noin juntin miehen kanssa. Sitä en tiedä millainen mieheni on sitten, kun paikalla on pelkkä miesporukka, mutta eipä hän niissäkään tunnu viihtyvän. Elämä on mennyt niin perhekeskeiseksi ja kaikki kaveritapaamiset ovat nykyään pariskuntatapaamisia.

Joskus mies menee parhaan ystävänsä luo istumaan iltaa, yleensä jonkun urheilukisan tiimoilta. Tuolloin paikalla on myös tämän kaverin miesystävä, joten kai se sitten on miesporukka.

"iltaa istumaan" "urheilukisan tiimoilta"

:D ;)

Vierailija
58/120 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutu. Mä itse asiassa rakastuin aikanaan mieheni juuri siksi, että hänellä on niin hyvä asenne kaikkia muita ihmisiä kohtaan. Ihailen sitä vielä 17 v myöhemminkin.

Vierailija
59/120 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että tänne tulee porukka pätemään omalla miehellään tai itsellään ei tarkoita sitä että sinun miehesi olisi mitenkään todella tyhmä. Anna vähän armoa, varsinkin jos olette vielä nuoria. Miehesi voi olla epävarma itsestään ja omaksunut itselleen vähän vieraan roolin kaveriporukassaan, kun aikoinaan on saattanut tuntua että hän sää sillä respectiä. Tuo voi ihan hyvin ollu sellaisia äijäpuhetta, eli höpötystä jonka tarkoitus on pitää yhteishenkeä yllä. Joskus se jää päälle vähän vanhemmallekin miesporukalle, vaikka monesti jutut muuttaa vanhetessa muotoaan, kuin itsetunto miehillä kasvaa eikä ole enää niin kovaa painetta matkia muita pysyäkseen ryhmässä.

Voithan kysyä mieheltäsi ihan nätisti että miksi hän puhuu noin.

Kyllä aikuisen ihmisen täytyy osata ilmaista omat mielipiteensä ja puolustaa omaa arvomailmaansa. Pitää nyt miettiä miksi ihminen ylipäätään on valinnut kaverikseen ihmisiä, joiden mielipiteet eroavat noin paljon omista?

Vierailija
60/120 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Juuri näin. Itse olen nainen, joka työskentelee miesporukassa, mutta ne on niin tottuneet minuun, etteivät varmaan pidä oikein naisena, niin olen aina kuulemassa näitä. No ainakin vaimoista puhutaan aina tyyliin että ovat pallo nilkassa.

Mulla sama, varsinkin töissä porukka voi olla isokin ja minä istun ainoana naisena pöydän toisessa päässä, mutta kuulen toisessa päässä kailotetut jutut. Miehet puhuvat siitä millaista s*ksiä saavat vaimoltaan tai milloin eivät saa tarpeeksi, millaisilta naisilta haluaisivat saada jne. Olisin todella yllättynyt jos vaimot tietäisivät mitä törkyturpia miehensä ovat ja olisivat ok sen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan