Red flagit tinderissä
Mitä varoitusmerkkejä olette huomanneet tinder profiileissa tai treffeillä? Tarkoituksena välttää narsistisia ja muita häiriintyneitä, väkivaltaisia ja päihdeongelmaisia.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa naisista on ärsyttäviä tai tasoltaan huonoja, joten red flaggejä on paljon. En jaksa ruveta luettelemaan kaikkia.
Mies on onnellisin sinkkuna. Fakta.
Ei muuten ole fakta. Tutkittu fakta on se, että sinkkumiehet on elämäänsä epätyytyväisin ihmisryhmä.
Ehkä korkeintaan sellaiset jotka ei ole naisen kanssa oleilua vielä kokeneet, eivät edes tiedä mikä helvetti odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Narsistisen merkit: puhuu itsestään ja saavutuksistaan monologimaisesti, siis siten ettet saa sanottua mitään väliin vaan rooliksesi jää pelkkä kuuntelu. Droppailee nimiä, kaikki ihmiset joista puhuu on jotain valtakunnan tai alansa huippuja. Tyyliin joku terveyskeskuslääkäri, jonka luona on käynyt, on vähintäänkin terveyskeskuksen johtava lääkäri ja alansa huippuosaaja. Materialisti, puhuu rahasta tavarasta arvosta rahasta tavarasta arvosta rahasta tavarasta arvosta loputtomiin.
Kierrä kaukaa.
Huoh, kuulostaa mun mieheltä :( Olisi pitänyt kiertää kaukaa. Aikoinaan pidin hauskana, koska puhettä riitti eikä tullut tylsää hetkeä, mutta myöhemmin olen tajunnut, että puhuu vain itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Statuksella kehuminen liittyy vahvasti alhaiseen älykkyyteen. Ei fiksuilla ole mitään tarvetta korostaa itseään.
Jaa tunnen pari mieslääkäriä, jotka ovat todistetusti älykkäitä, ainakin matemaattista ja loogisuutta mittaavilla testeillä. Heille status, materia ja varallisuuden esille tuominen on tärkeää. Kilpailevat keskenään kenellä on hienoin auto, asunto parhaimmalla paikalla, kauniimpaa naisseuraa, villeimpiä bileitä jne. Tekevät työtään puhtaasti rahan takia.
Tietysti heillä on hienommat puitteet ja sivistyneen ihmisen kulissi, mutta siellä kultaisen kuoren alla asuu samanlainen sika kuin jossain köyhässä lähiössä. Pettävät tyttöystäviään/vaimojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Profiilitekstin puuttuminen, on keksitty etunimi tai pelkkä alkukirjain, kuvat joissa ei näy kasvot, kaikissa kuvissa aurinkolasit silmillä tai sitten on pelkkiä maisemakuvia tai aforismeja.
Miehellä on selvästi jotain peiteltävää eli on joko varattu tai häiriintynyt. Major red flag! Psykopaatti exäni tuli vastaan tinderissä. Hänellä ei ollut mitään profiilitekstiä, vain koulutus ja ammatti sekä kuvat, joissa näytti hurmurilta.
Profiilitekstin puuttuminen voi olla myös merkki heikosta itsetunnosta tai kirjoituskyvyttömyydestä.
Mun täytyy kyllä sanoa, ettei mulla ollut profiilitekstiä. Olen ihan korkeakoulutettu ihminen ja osaan kyllä kirjoittaa, mutten ensinnäkään oikein tiennyt, mitä haen, ja toisekseen olen aina kokenut vähän hankalaksi itseni kuvailun lyhyesti, koska mulla ei ole selkeitä erityisiä kiinnostuksen kohteita, vaan olen monipuolinen. Teen vapaa-ajalla kaikenlaista, eli mikään sohvaperuna en ole, mutta koen, etten tee mitään yksittäistä asiaa niin paljon, että voisin sanoa juuri sen olevan mun juttu.
Noh, alkuun skippasin profiilitekstin ja ajattelin lisätä siihen jotain myöhemmin, mutta näin hoikkana naisena hyviä mätsejä, keskusteluja ja treffejä tuli muutenkin, niin jäi teksti lisäämättä. Lopulta rakastuin, mutta ei siitä sitten tullutkaan vuosisadan rakkaustarinaa.
Nyt pitäis mennä tinderiin takas ja taas ahdistaa sen profiilitekstin keksiminen. Itse myös hylkäsin monta miestä typerän tekstin vuoksi, eli ajattelen, että se voi lähinnä heikentää mahdollisuuksia. Ei ole helppoa :D
Tuo viimeinen kappale! Siis todella fiksut kuvat, koulutus ja työ, mutta sitten teksti jotain luokatonta kliseistä bullshittiä. Oi miksi? Parempi olisi jättää kirjoitamatta mitään.
Ne fiksut kuvat voivat myös olla kliseisiä. Ja yleensä ovatkin. Kieli sen sijaan taipuu rajattomasti erilaisiin ilmaisuihin siinä missä omaa pärstää ja kroppaa ei voi kuvaan muuttaa, ellei nyt sitten kuvanmuokkauksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Statuksella kehuminen liittyy vahvasti alhaiseen älykkyyteen. Ei fiksuilla ole mitään tarvetta korostaa itseään.
Jaa tunnen pari mieslääkäriä, jotka ovat todistetusti älykkäitä, ainakin matemaattista ja loogisuutta mittaavilla testeillä. Heille status, materia ja varallisuuden esille tuominen on tärkeää. Kilpailevat keskenään kenellä on hienoin auto, asunto parhaimmalla paikalla, kauniimpaa naisseuraa, villeimpiä bileitä jne. Tekevät työtään puhtaasti rahan takia.
Tietysti heillä on hienommat puitteet ja sivistyneen ihmisen kulissi, mutta siellä kultaisen kuoren alla asuu samanlainen sika kuin jossain köyhässä lähiössä. Pettävät tyttöystäviään/vaimojaan.
Tässäpä syy, miksi miesten vaatimuslistat ovat valtava turn off naisille.
Niitä esittää itsekkäät kuspiät, joille nainen on vain statusesine muiden jatkoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa naisista on ärsyttäviä tai tasoltaan huonoja, joten red flaggejä on paljon. En jaksa ruveta luettelemaan kaikkia.
Ei muuten ole fakta. Tutkittu fakta on se, että sinkkumiehet on elämäänsä epätyytyväisin ihmisryhmä.
Varmaan kokonaisuutena, mutta kun tarkastellaan sosioekonominen sinkkumiesten yläpäätä tilanne on ihan toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kokonaisuutena, mutta kun tarkastellaan sosioekonominen sinkkumiesten yläpäätä tilanne on ihan toinen.
Myös hyvätuloiset naiset viihtyvät usein sinkkuna. Olen itsekin sinkku, enkä edes missään deittiappissa. En siis etsi miestä. Ansiotulot 100keur luokkaa /vuosi. Ja kyllä, olen eronnut huonosta parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies. Redflagejä on koira, hevonen, feminismi, vihreä, vasemmisto, isot tatuoinnit, lävistykset, ihmisoikeus sateenkaari, negatiivinen profiiliteksti. Hetken hupiin sitten riittää ihan ok ulkonäkö.
Ei kukaan nainen halua sinua edes hetken hupiin,olet niin rajoittunut ja negatiivinen. Eieieieieieieieieieiei. Myrkky oikein paistaa sinusta. Hyi.
Onko se näin? Itse olen kuullut täällä useammin naisilta että heillä on lista noita red flägejä. Vai onko se niin että se on eri juttu kun nainen sanoo red flägit?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka esittelee muksujaa tai ylipäätän muita ihmisiä valokuvissaan on suora veto vasemmalle.
Naisella jolla ei ole ainuttakaan valokuvaa profiilissaan <-- vasemmalle.
Nainen joka on yli-ikäinen tai ylimuodokas - vasemmalle.
Ylimuodokas. Hahaha. Mites se sun oma vyötärönympärys?
Alikehittynyt. Pohjekin rimpulampi kuin muodokkaalla ranne.
Vierailija kirjoitti:
Taitavat narsistit ja psykopaatit osaa välttää red flageja, joten vinkeistä ei ole hirveän paljon iloa.
Jos on joutunut olemaan pidempiä aikoja narsistin kanssa tekemisissä ja oppinut mistä siinä on kyse, niin kyllä ne käyttäytymismallit tunnistaa aika nopeasti muistakin ihmisistä sitten jatkossa. Ja osaa kiertää kaukaa. Oli sitten kyseessä vaikeammin tunnistettava piilonarsisti tai julkinarsisti, jonka huomaa helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka esittelee muksujaa tai ylipäätän muita ihmisiä valokuvissaan on suora veto vasemmalle.
Naisella jolla ei ole ainuttakaan valokuvaa profiilissaan <-- vasemmalle.
Nainen joka on yli-ikäinen tai ylimuodokas - vasemmalle.
Ylimuodokas. Hahaha. Mites se sun oma vyötärönympärys?
Alikehittynyt. Pohjekin rimpulampi kuin muodokkaalla ranne.
Aijai. Laihuus on miehessä paha. Pitäisi olla voimakkaan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös hyvätuloiset naiset viihtyvät usein sinkkuna. Olen itsekin sinkku, enkä edes missään deittiappissa. En siis etsi miestä. Ansiotulot 100keur luokkaa /vuosi. Ja kyllä, olen eronnut huonosta parisuhteesta.
Tämä on mielestäni vähän turhaa lätinää miten kukakin viihtyy sinkkuna. Naisethan voi olla vaikka sinkkuna jossain fwb-jutussa ja mikäs siinä silloin ollessa. Läheisyyttä ja seksiä saa eikä tarvi olla virallisesti missään suhteessa. Tilanne on kuitenkin vähän eri kuin vaikkapa miehellä joka on sinkkuna eikä ole yhtään ketään. Miehen hieman vaikeampi päästä tuollaisiin järjestelyihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole fakta. Se sen sijaan taitaapi olla ihan tutkittu fakta että naiset valehtelevat kyselyissä, ainakin enemmän kuin miehet. Miehet taas sitten useammin ovat vastaamatta koko kyselyihin.
ohis
Jos joku kertoo olevansa nuorekas. Ja tämä nuorekkuus ilmenee lähinnä siten, että pitää lippalakkia väärinpäin päässä.
Red flageja ovat se, jos naisella on tatuointeja, räkärengas, joka kuvassa eri shokkiväri tukassa, harrastuksina ja kiinnostuksen kohteina matkailu, viini ja jooga. Sama juttu, jos on maininnat sateenkaariaatteesta, Greenpeacen tai Amnestyn kannattamisesta. Jos sanoo olevansa poly, bi-, demi- tai panseksuaali, jos hakee "seikkailua", on varattu tai avoimessa suhteessa, jos ei tiedä, mitä etsii. Kuvat alkoholijuomien kanssa ovat varoitusmerkki, samoin, jos kaikki kuvat on jostain kalliista ja eksoottisista lomakohteista. Jos joka ainoassa kuvassa on samanlainen kasvokuva ja sama ilme, se vaikuttaa todella oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kertoo olevansa nuorekas. Ja tämä nuorekkuus ilmenee lähinnä siten, että pitää lippalakkia väärinpäin päässä.
Miksiköhän näitä ghettomatteja on niin paljon 40v+ miehissä? 20v+ vielä ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän näitä ghettomatteja on niin paljon 40v+ miehissä? 20v+ vielä ymmärtää.
En tiedä. Viimeisimmälle nauroin ääneen, kun näytti niin koomiselta nuorekkaissa nuorisokamppeissaan. Korostaa vielä entisestään kulunutta naamaa.
No kaipa siinä urheillessa voi kyykkyäkin välillä joutua tekemään.