Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Red flagit tinderissä

Vierailija
05.08.2022 |

Mitä varoitusmerkkejä olette huomanneet tinder profiileissa tai treffeillä? Tarkoituksena välttää narsistisia ja muita häiriintyneitä, väkivaltaisia ja päihdeongelmaisia.

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on huvittava. Kirjoittaa "red flagit" mika ei ole englantia eika suomea. Red flags olisi ollut oikein mutta tuo vaarinkirjoitettukin oli sitten seuraavassa lauseessa kaannetty varoitusmerkiksi. Ei kai ollut varma etta kaikki ymmartaisivat hanen finglishiaan.

Mina voisin kirjoittaa hindia tahan seuraavaksi, "tum ulluka patta hai" etta nyt kaikki ihailisivat kuinka kansainvalinen ja kielitaitoinen olen.

Vierailija
122/131 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatimukset, kuten se että naisen pitää olla sitä sun tätä, hoikka ja itsestään huolehtiva. Eikä saa olla feministi tai woke. 

Olen itsestäni huolta pitävä urheilua harrastava nainen, mutta tuollaiset vaatimukset särähtävät korvaan. Mitä, jos sairastun tai tulen vaikka raskaaksi, jättääkö mies heti, kun tulee painoa lisää..? Toisaalta hyvä, että mies paljastaa heti todellisen luonteensa profiilissa, niin välttyy monelta harmilta. 

Enhän minä miehenä noita vaatimuksia profiiliini laitan kun tiedän että se on red flag naisille.

Mutta alapeukuttakaa vaan mutta parisuhteeseen en ylipainoisen kanssa ala. Pari kertaa voin hauskaa pitää jos on mukava tyyppi siinä kaikki.

Sairastuminen ja raskaana olo on eri asia kuin syömällä hankittu ylipaino. Raskaana oleva nainenkin voi olla laiha, hänellä on vaan vauvamaha ja vähän turvotusta. Ja suurin ongelma on se liian erilainen elämäntapa, harvemmin ne ylipainoiset ovat niin aktiivisia kuin esittävät olevansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei juttele vastavuoroisesti viestitse tai treffeillä. Vastaukset on lyhyitä ja ilman kysymyksiä. Kiinnostuksen huomaa kyllä ja sen puutteen.

Miehen profiilissa tekstinä vain "kysymällä selviää". 

Ei todellakaan kiinnosta kysyä (kuulustella) mitään, kun tusinatyhjäpää ei kerran herätä mitään kiinnostusta.

Vierailija
124/131 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tindereissä eivät ole kuin rahastettavat reppanaidiootit, joiden sosiaaliset taidot eivät maksamatta riitä.

Vierailija
125/131 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tindereissä eivät ole kuin rahastettavat reppanaidiootit, joiden sosiaaliset taidot eivät maksamatta riitä.

Kaikki eivät vaan viihdy baareissa tai yökerhoissa, kuten kaltaisesi juopot tuppaavat tekemään.

Vierailija
126/131 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Red flageja ovat se, jos naisella on tatuointeja, räkärengas, joka kuvassa eri shokkiväri tukassa, harrastuksina ja kiinnostuksen kohteina matkailu, viini ja jooga. Sama juttu, jos on maininnat sateenkaariaatteesta, Greenpeacen tai Amnestyn kannattamisesta. Jos sanoo olevansa poly, bi-, demi- tai panseksuaali, jos hakee "seikkailua", on varattu tai avoimessa suhteessa, jos ei tiedä, mitä etsii. Kuvat alkoholijuomien kanssa ovat varoitusmerkki, samoin, jos kaikki kuvat on jostain kalliista ja eksoottisista lomakohteista. Jos joka ainoassa kuvassa on samanlainen kasvokuva ja sama ilme, se vaikuttaa todella oudolta.

Tässä ei ole nyt ymmärretty, mitä red flag tarkoittaa eikä ole vaivauduttu lukemaan edes aloitusta. Red flag ei ole sama asia kuin turn-off.  "Tarkoituksena välttää narsistisia ja muita häiriintyneitä, väkivaltaisia ja päihdeongelmaisia."

Millä tavoin Greenpeacen tai Amnestyn kannattaminen korreloi häiriintyneisyyden tai väkivaltaisuuden kanssa? Eiköhän asia ole ihan päinvastoin. 

Vierailija
127/131 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät vaan viihdy baareissa tai yökerhoissa, kuten kaltaisesi juopot tuppaavat tekemään.

En ole käynyt baareissa vuosikausiin, enkä tarvitse kumppanini (+20v) lisäksi maksullisia parituspuhalluksia.

Vierailija
128/131 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

46-vuotias, jolla etsintä on kohdistettu 18-35-vuotiaisiin.

Vierailija
129/131 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom The Beast of The Forest

Vierailija
130/131 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitavat narsistit ja psykopaatit osaa välttää red flageja, joten vinkeistä ei ole hirveän paljon iloa.

Juuri näin. Exäni ainakin osasi mainita tekstissään juuri ne asiat, jotka vetoavat naisiin. Lisäksi perushyvännäköinen ja itsestään huolehtiva. Kuunteli tarkkaan millaista miestä etsin ja osasi noin vuoden ajan esittää sellaista, kunnes esitys alkoi rakoilemaan. Hänellä mätsejä riitti - myös suhteemme aikana.

Vierailija
131/131 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Profiilitekstin puuttuminen, on keksitty etunimi tai pelkkä alkukirjain, kuvat joissa ei näy kasvot, kaikissa kuvissa aurinkolasit silmillä tai sitten on pelkkiä maisemakuvia tai aforismeja. 

Miehellä on selvästi jotain peiteltävää eli on joko varattu tai häiriintynyt. Major red flag! Psykopaatti exäni tuli vastaan tinderissä. Hänellä ei ollut mitään profiilitekstiä, vain koulutus ja ammatti sekä kuvat, joissa näytti hurmurilta. 

Profiilitekstin puuttuminen voi olla myös merkki heikosta itsetunnosta tai kirjoituskyvyttömyydestä. 

Mun täytyy kyllä sanoa, ettei mulla ollut profiilitekstiä. Olen ihan korkeakoulutettu ihminen ja osaan kyllä kirjoittaa, mutten ensinnäkään oikein tiennyt, mitä haen, ja toisekseen olen aina kokenut vähän hankalaksi itseni kuvailun lyhyesti, koska mulla ei ole selkeitä erityisiä kiinnostuksen kohteita, vaan olen monipuolinen. Teen vapaa-ajalla kaikenlaista, eli mikään sohvaperuna en ole, mutta koen, etten tee mitään yksittäistä asiaa niin paljon, että voisin sanoa juuri sen olevan mun juttu.

Noh, alkuun skippasin profiilitekstin ja ajattelin lisätä siihen jotain myöhemmin, mutta näin hoikkana naisena hyviä mätsejä, keskusteluja ja treffejä tuli muutenkin, niin jäi teksti lisäämättä. Lopulta rakastuin, mutta ei siitä sitten tullutkaan vuosisadan rakkaustarinaa.

Nyt pitäis mennä tinderiin takas ja taas ahdistaa sen profiilitekstin keksiminen. Itse myös hylkäsin monta miestä typerän tekstin vuoksi, eli ajattelen, että se voi lähinnä heikentää mahdollisuuksia. Ei ole helppoa :D

Olen katsonut vierestä, kun miespuolinen kaverini svaippaili tinderissä. Voin sanoa, ettei hän lukenut kenenkään tekstejä, vaan täysin kuvien perusteella toimi. Ja kyseessä oli korkeakoulutettu mies.

Ihmiset voisivat kyllä käyttää edes sen muutaman sekunnin tekstin lukemiseen. Todellakin otti päähän kun mulle oli antaneet sydämen jotkut polyt ja lapselliset. Tuollaiset idiootit tukkii koko järjestelmän!