Red flagit tinderissä
Mitä varoitusmerkkejä olette huomanneet tinder profiileissa tai treffeillä? Tarkoituksena välttää narsistisia ja muita häiriintyneitä, väkivaltaisia ja päihdeongelmaisia.
Kommentit (131)
Taitavat narsistit ja psykopaatit osaa välttää red flageja, joten vinkeistä ei ole hirveän paljon iloa.
Se, kun nainen sanoo, että hän on pitänyt hauskaa ja haluaa nyt asettua aloilleen.
Yleensä kaljuuntuvalla ja suht lyhyellä on kuvia autosta tai muusta omaisuudesta. Red flag. Huono itsetunto ja ikuinen pituuskompleksi, jota kompensoidaan loppu elämä. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos viesteissä alkaa kirjoittamaan exästään negatiiviseen sävyyn, millään tavalla. Tai kirjoittaa ettei jaksa draamaa.
Niin, kyllä draamaa on nyt vaan pakko jaksaa.
Harva ihminen toivoo draamaa parisuhteeseensa. Kun se ihan erikseen mainitaan itseä esitellessä kertoo siitä, että kyseinen ihminen sitä hyvin todennäköisesti aiheuttaa. Narsistit kun tuppaa heijastamaan oman ongelmallisen käytöksensä aina muihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos viesteissä alkaa kirjoittamaan exästään negatiiviseen sävyyn, millään tavalla. Tai kirjoittaa ettei jaksa draamaa.
Niin, kyllä draamaa on nyt vaan pakko jaksaa.
Harva ihminen toivoo draamaa parisuhteeseensa. Kun se ihan erikseen mainitaan itseä esitellessä kertoo siitä, että kyseinen ihminen sitä hyvin todennäköisesti aiheuttaa. Narsistit kun tuppaa heijastamaan oman ongelmallisen käytöksensä aina muihin.
Kukaan mies ei halua draamaqueenin kanssa toista kertaa suhteeseen, siitä siinä on vain kysymys.
Yksi neuvo broille:
Never. Stick. In. Crazy.
Vierailija kirjoitti:
Se, kun nainen sanoo, että hän on pitänyt hauskaa ja haluaa nyt asettua aloilleen.
Tämä! Ovat kuuluisia "juoksut on juostu"-ihmisiä. :D Tätä ihmistyyppiä on kaikissa sukupuolissa ja jos yhtään tulee vihjettäkään tähän suuntaan, niin se on välittömästi vasemmalle. Nämä ihmiset eivät kykene olemaan luotettavia ja yhteen ihmiseen keskittyviä parisuhteessa, joten annan mielelläni heidän löytää toisensa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies. Redflagejä on koira, hevonen, feminismi, vihreä, vasemmisto, isot tatuoinnit, lävistykset, ihmisoikeus sateenkaari, negatiivinen profiiliteksti. Hetken hupiin sitten riittää ihan ok ulkonäkö.
Ei kukaan nainen halua sinua edes hetken hupiin,olet niin rajoittunut ja negatiivinen. Eieieieieieieieieieiei. Myrkky oikein paistaa sinusta. Hyi.
On halunnut ja monesti paljon pidemmälle, koko setin. Tämä arvaus meni ihan väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies. Redflagejä on koira, hevonen, feminismi, vihreä, vasemmisto, isot tatuoinnit, lävistykset, ihmisoikeus sateenkaari, negatiivinen profiiliteksti. Hetken hupiin sitten riittää ihan ok ulkonäkö.
Miksi ihmisoikeuksien puolustaminen on red flag? Onko mielestäsi oikein sortaa ihmisiä? Olet itse yksi suuri red flag.
Kaikki mitä sorroksi väitetään, ei sitä ole.
Tämä on kyllä totta. Esim. väitteet, että valkoista hetero miestä sorretaan tai kristittyjä ovat naurettavia.
Mulle red flag miehessä on jo se että on Tinderissä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmisoikeuksien puolustaminen on red flag? Onko mielestäsi oikein sortaa ihmisiä? Olet itse yksi suuri red flag.
Toi yleensä viittaa ihmisessä siihen, että on ihan pihalla kaikesta. Hyvesignaloidaan on suuri tarve nostaa itseään muiden yläpuolelle. Ei Suomessa sorreta ihmisiä, toki voi aina vetää jonkin rasisti tms kortin hiasta. Tunnen mustan ihmisen ja seksuaalivähemmistöön kuuluvan, jotka äänestävät persuja ja menestyvät elämässään hyvin.Tehdään tyhjästä ongelmia. Olen varmasti sinulle myös ihan väärä ihminen. Toivottavasti löydät sen mitä etsit. Ylipäätään toi sinun raivoisa vastaus kiteytti miksi nuo em asiat ovat minulle redflägejä. Olen rauhaa rakastava ihminen. Arvosta hyvää yleissivistystä, käytöstapoja, vapautta ja vastuullisuutta.
Sieltähän se persurapsisti saapui. On muula musta tuttukin jne.. Olet melko säälittävä tapaus.
kannattaa tavata kodin ulkopuolella muutama kerta,älä harrasta seksiä ollenkaan aluksi,tämä usein karkottaa varatut,narsistit ja muut kärsimättömät. tuntematon ihminen, on aina tuntematon.tenttaa ja kysele kaikkea ,niin saat selville luonne asioita.
ota tutkaillen ja mietiskellen aikaa itselle, miettiä onko toisesta, tapailuun sopivaa luonnetta ja ota aikaa miettiäksesi omia tunteitasi.olit sitten mies tai nainen.jos joku haluaa heti muuttaa yhteen ja heti lapsia.usein alkoholi,luonnehäiriö ym koukkuun heti, ilmiö taustalla.
Nainen joka esittelee muksujaa tai ylipäätän muita ihmisiä valokuvissaan on suora veto vasemmalle.
Naisella jolla ei ole ainuttakaan valokuvaa profiilissaan <-- vasemmalle.
Nainen joka on yli-ikäinen tai ylimuodokas - vasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Profiilitekstin puuttuminen, on keksitty etunimi tai pelkkä alkukirjain, kuvat joissa ei näy kasvot, kaikissa kuvissa aurinkolasit silmillä tai sitten on pelkkiä maisemakuvia tai aforismeja.
Miehellä on selvästi jotain peiteltävää eli on joko varattu tai häiriintynyt. Major red flag! Psykopaatti exäni tuli vastaan tinderissä. Hänellä ei ollut mitään profiilitekstiä, vain koulutus ja ammatti sekä kuvat, joissa näytti hurmurilta.
Profiilitekstin puuttuminen voi olla myös merkki heikosta itsetunnosta tai kirjoituskyvyttömyydestä.
Mun täytyy kyllä sanoa, ettei mulla ollut profiilitekstiä. Olen ihan korkeakoulutettu ihminen ja osaan kyllä kirjoittaa, mutten ensinnäkään oikein tiennyt, mitä haen, ja toisekseen olen aina kokenut vähän hankalaksi itseni kuvailun lyhyesti, koska mulla ei ole selkeitä erityisiä kiinnostuksen kohteita, vaan olen monipuolinen. Teen vapaa-ajalla kaikenlaista, eli mikään sohvaperuna en ole, mutta koen, etten tee mitään yksittäistä asiaa niin paljon, että voisin sanoa juuri sen olevan mun juttu.
Noh, alkuun skippasin profiilitekstin ja ajattelin lisätä siihen jotain myöhemmin, mutta näin hoikkana naisena hyviä mätsejä, keskusteluja ja treffejä tuli muutenkin, niin jäi teksti lisäämättä. Lopulta rakastuin, mutta ei siitä sitten tullutkaan vuosisadan rakkaustarinaa.
Nyt pitäis mennä tinderiin takas ja taas ahdistaa sen profiilitekstin keksiminen. Itse myös hylkäsin monta miestä typerän tekstin vuoksi, eli ajattelen, että se voi lähinnä heikentää mahdollisuuksia. Ei ole helppoa :D
Eli itsetunnon ja mielikuvituksen puutetta. Sekä sitä, ettet itsekään tiedä, mitä haet. Toisin sanoen olet hukassa itsesi kanssa. Vastaavat miehet ovat yleensä sitoutumiskammoisia, etsimässä pelkkää seksiä tai keräämässä vaan matcheja. Eivät siis sovellu minulle, joka etsii parisuhdetta tositarkoituksella.
Itse en kuvaile harrastuksia tekstissä. Voiko tylsempää profiilia olla, jos ei kerro mitään persoonallista itsestään vaan luettelee vain harrastukset. Noh parempi sekin kuin ilman tekstiä. Minä kuvailen luonnettani ja arvojani (samoja, joita miehessä arvostan). Näin saan paremmin poissuljettua täysin vääränlaiset miehet enkä hukkaa heihin aikaani. Lisäksi on lause, jolla motivoin miehiä ottamaan yhteyttä ja tapaamaan.
Minulla olisi niin paljon sanottavaa ja ideoita, että on vaikea sovittaa tekstiä pieneen tilaan.
No joo, toki näinkin. Se on vaan tosi helppo sanoa sellaisen, joka etsii vielä sitä tavallista tarinaa (yhteenmuutto, naimisiin, mahd. lapsia). Itselläni on lapset jo tehty, omistusasunto hyvällä alueella, piha ja auto, eli keskiluokkainen elämä valmiina, ilman miestä vain. Tässä vaiheessa on vaikeampi määrittää, mitä siltä parisuhteelta odottaa (tyyliin voidaan asua omissa asunnoissa tai jos siltä tuntuu, muuttaa yhteen, mutta se ei ole mikään tavoite). Lähinnä kaipaan kumppanuutta, keskustelua, seuraa ja tietty seksiä ja läheisyyttä. Mutten halua mitään kevytsuhdetta, vaan tuon eksklusiivisesti vakavassa suhteessa, siten että tavataan toisten läheiset, ollaan julkisesti yhdessä ja aikanaan eläkepäivätkin vietetään yhdessä. Mut ei noin voi kirjoittaa tinderiin :D
Enkä oikein myönnä huonoa itsetuntoa. Olen aika kova päällikkötyyppi persoonaltani. Kovin syvällinen en ehkä ole ja ehkä mietin vähän liikaa, että mitä haluaisin tekstiin korostaa itsestäni (onko se sitten huonoa itsetuntoa, ehkä?).
Ihan hyvin voit kirjoittaa jotain "minulla on oma piha ja kukkapenkki, ei pieniä lapsia". Jos joku sen vaivautuu lukemaan, ymmärtää siitä, että et riemusta kiljuen muuta toiselle puolelle Suomea etkä ole etsimässä pikkulasten isää tai lapsista haaveilevaa miestä.
Tää vain todistaa, ettei mua ole helppo kuvailla lyhyesti. En todellakaan ole mikään kukkapenkin kuopsuttaja. Mä olen se tyyppi, kenen pitää naapureille pahoitella, kun raja-aidat on mun puolelta leikkaamatta ja kuivuneet kanervat ikkunalla vielä juhannuksena. Olen alle 40v, lapset asuu vielä kotona, vietän aikaa lasten kanssa, töissä, ystävien kanssa, matkustelen, sporttailen ja paljon muuta (kulttuuriakin jne.). Nää profiilijutut on tosi vaikeita, kun pitää yrittää itsensä selittää parilla rivillä ja kuvalla. Kaikki tämä, mitä tänne olen itsestäni suoltanut, ei mahtuisi siihen tekstiin ja tässäkin saatiin nyt jo edellisestä selostuksesta selvästi ihan väärä kuva, eli se oli huono selostus.
Ja kaiken lisäksi pidän itseäni aika tavallisena ja silti koen tämän ongelmaksi. Tai ehkä se on just ongelma tavallisille. Erikoisemmat tyypit osaavat helpommin nimetä ne heille tärkeät erityiset asiat.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei juttele vastavuoroisesti viestitse tai treffeillä. Vastaukset on lyhyitä ja ilman kysymyksiä. Kiinnostuksen huomaa kyllä ja sen puutteen.
Miehen profiilissa tekstinä vain "kysymällä selviää".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Profiilitekstin puuttuminen, on keksitty etunimi tai pelkkä alkukirjain, kuvat joissa ei näy kasvot, kaikissa kuvissa aurinkolasit silmillä tai sitten on pelkkiä maisemakuvia tai aforismeja.
Miehellä on selvästi jotain peiteltävää eli on joko varattu tai häiriintynyt. Major red flag! Psykopaatti exäni tuli vastaan tinderissä. Hänellä ei ollut mitään profiilitekstiä, vain koulutus ja ammatti sekä kuvat, joissa näytti hurmurilta.
Major red flag housuissasi.
Lisäisin listaasi vielä sen, että puhuu "psykopaatti exästä".
Tämä ei ollut oma keksimäni diagnoosi vaan psykiatrin epäily. Minnekään tutkimuksiin häntä ei tietenkään saanut, koska "hänessä ei ollut mitään vikaa".
Kun nainen ei osaa avata suutaan ja kertoa itsestään ja kommunikoida. Kun nainen odottaa miehen kuljettavan yksinään keskustelua eteen päin, niin sellainen nainen menee äkkiä kiertoon. NEEEXT!
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka esittelee muksujaa tai ylipäätän muita ihmisiä valokuvissaan on suora veto vasemmalle.
Naisella jolla ei ole ainuttakaan valokuvaa profiilissaan <-- vasemmalle.
Nainen joka on yli-ikäinen tai ylimuodokas - vasemmalle.
Ylimuodokas. Hahaha. Mites se sun oma vyötärönympärys?
Kasvoja rumentavat ripsipidennykset ja huulitäytteet.
Tatuoinnit, lävistykset, huomiovärit hiuksissa.
Maininnat tupakoinnista, feminismistä, polysuhteista.
Linkattu Ig-tili tuhansilla seuraajilla.
Riitely kuuluu monen naisen mielestä parisuhteeseen, välillä pitää kokea niitä tunteita.