Jos jumalaisen komea Sami kuronen tulisi ovellesi ruusuhampaissa antaisitko
Kommentit (40)
Ruusuhampaat kuulostaa vähän friikiltä. Ei kiitos.
Mitkä on ruusuhampaat, onko ruusukullalla paikattu venäläinen kita?
En avaa ovea tuntemattomille.
Jos ilman kutsua pyrkisi minun kotiini soittaisin poliisit.
toki kotimaisista hänelle, mutta suuri rakkauteni on ulkolainen, jolle soisin kaiken mitä antaa voisin, tuhansin muiden tavoin.
Olen vähän ennakkoluulinen kaikkia heitä kohtaan, jotka ovat joutuneet käräjille elatusapu riidoissa ja joiden kumppanin pettämistä on ruodittu keltaisessa lehdistössä, joista elävä ruumiillistuma on tämä Kuronen. - Onko hän edes opiskellut mitään vai elättänyt itsensä lähinnä p-ka jauhamalla.
Kuka on se komea Sami Kuronen? Itse tiedän vaan sen jolla keski-ikäisenäkin vielä joku nolon näköinen pitkätukka ohenevilla hiuksilla.
Kysymyksen pitäisi olla muodossa "JOS Sami Kuronen olisi jumalaisen komea ja jos se tulisi...."
Se ei nimittäin todellakaan ole komea. Sellainen kirveellä sokean veistämä pallopää huonosti leikatulla taka-jee-jeellä.
Sami ei ole mitenkään erityisen hyvän näköinen. Kivat lihakset kyllä, mutta naama ei miellytä.
Paiskaisin oven kiinni ja juoksisin vessaan oksentamaan 🤢
Vierailija kirjoitti:
Kuka on se komea Sami Kuronen? Itse tiedän vaan sen jolla keski-ikäisenäkin vielä joku nolon näköinen pitkätukka ohenevilla hiuksilla.
Hyvä kuvaelma"äijästä"!
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän ennakkoluulinen kaikkia heitä kohtaan, jotka ovat joutuneet käräjille elatusapu riidoissa ja joiden kumppanin pettämistä on ruodittu keltaisessa lehdistössä, joista elävä ruumiillistuma on tämä Kuronen. - Onko hän edes opiskellut mitään vai elättänyt itsensä lähinnä p-ka jauhamalla.
MITÄ MAINITSEMASI ASIAT SIIHEN ANTAMISEEN KUULUU.... ei kyse ole mistään psarisuhteesta, jos on hyvä sängyssä niin tänne vaan
En antaisi mitää. Korkeintaan roskat pois vietäviksi.
En tunnistaisi henkilöä.
Ruusuhampainen tyyppi kuulostaa pelottavalta.
Kysyisin..."missä kävit kauneusleikkauksessa"
Ajaisi sen tukan pois niin voisin antaa
n 19
Vierailija kirjoitti:
Ajaisi sen tukan pois niin voisin antaa
n 19
Oikeesti olisko mahkui?
SK
Sanoisin hänelle ei kiitos ja näkemiin...