Jos jumalaisen komea Sami kuronen tulisi ovellesi ruusuhampaissa antaisitko
Kommentit (40)
Ainakaan se kuronen, jonka tiedän, ei ole komea eikä hänellä ole ruusuhampaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajaisi sen tukan pois niin voisin antaa
n 19
Oikeesti olisko mahkui?
SK
Ainahan varttuneempi kokenut mies kiinnostaa mutta aja se tukka pois ensin
n 19
Sami voisi olla Vappu Pimiän kaksoisolento. Ei sytytä.
Karsee tukka pois ja pois paskaa jauhamasta. Myötähäpeä sen puolesta ku luulee jotain olevansa.
Tiedätkö jonkun "jumalaisen komean" Sami Kurosen? Tuo julkisuudessa oleva ei ainakaan sellainen ole.
Mutta vastauksena kysymykseen, ei kuulu tapoihini "antaa" yhtään mitään ventovireille ihmisille. Saati sitten jollekin hullulle, joka soittaisi ovikelloa "ruusuhampaissa".
En tiedä kuka on sami kuronen ja miksi sillä olisi ruusu hampaissa? sehän on ihotauti!
Olen hetero niin turpaan vetäisin sellaisia ovelle kolkuttelija miehiä joilla ruusu hampaiden välissä.
-M42
Ruusuhampaat vähän epäilyttää muuten kyllä ja heti!
Jaha, incel kuvittelee olevansa Kurosen näköinen ja että Kuronen on naisten mieleen.
Ap on itse lätkässä Kuroseen ja tykkää omasta sukupuolestaan, ei vain ole vielä myöntänyt itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Neliovisen Bemarini takapenkillä on aina tilaa! Asensin sinne glory holenkin tällaisia tilanteita varten.
.
.
T: Niko Petteri
Kiinnostava konstruktio, mutta uskottava.
Laittaisin hänet nielemään ne ruusuhampaansa
Antaisin takapuolta, tai mitä ikinä haluaisikaan.
Börje, Jakobstad
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän ennakkoluulinen kaikkia heitä kohtaan, jotka ovat joutuneet käräjille elatusapu riidoissa ja joiden kumppanin pettämistä on ruodittu keltaisessa lehdistössä, joista elävä ruumiillistuma on tämä Kuronen. - Onko hän edes opiskellut mitään vai elättänyt itsensä lähinnä p-ka jauhamalla.
MITÄ MAINITSEMASI ASIAT SIIHEN ANTAMISEEN KUULUU.... ei kyse ole mistään psarisuhteesta, jos on hyvä sängyssä niin tänne vaan
Mistä minä tiedän millainen hän on sängyssä? - Olen tehnyt havainnon, että seksi on sikäli kummallista, että on asioita, jotka toimivat ja pelaavat joidenkin toisten kanssa kun taas joidenkin toisten kanssa ei sitten alkuukaan.
En ole ollenkaan vakuuttunut siitä, että jos potentiaalinen kumppani omaisi enemmän kokemusta seksistä eri seksikumppaneiden kanssa niin olisi hän varmasti antaisi suuremmanan ilon ja nautinnon kuin sellainen, jolla vähemmän kumppaneita tai ylipäätään vähemmän kokemusta seksistä.
Joskus olen uteliaisuudesta kysynyt, että mikä on sellainen tapa ja toimi, jolla voisi takuu var,asti kuka hyvänsä seksiä harrasta antaa kumppanilleen nautintoa ja iloa seksin aikana. - En muita kuulleeni yhtään sellaista. mutta jos joku sellaisen nyt kuitenkin uskoo tietänsä, niin kertokoon kiireen vilkkaa meille muillekin, niin osaammepa sen sutten "varmuuden vuoksi" seuraavilla kerroilla.
Tottakai. Ja sitten saisi jäädä mulle kotipiiaksi laittamaan ruokaa.
Ja ihan sillä polkkatukalla ottaisin. Sanoisin vaan sille, että täällä et sitten lässytä.
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan sillä polkkatukalla ottaisin. Sanoisin vaan sille, että täällä et sitten lässytä.
Yök mikä ho mo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök mikä ho mo
En mä mikään ho mo oo. Enempi sellainen Rivo-Riitta -tyyppinen (vrt. Fingerpori).
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksen pitäisi olla muodossa "JOS Sami Kuronen olisi jumalaisen komea ja jos se tulisi...."
Se ei nimittäin todellakaan ole komea. Sellainen kirveellä sokean veistämä pallopää huonosti leikatulla taka-jee-jeellä.
Saavuttamattoman komea kuitenkin sinulle.
Neliovisen Bemarini takapenkillä on aina tilaa! Asensin sinne glory holenkin tällaisia tilanteita varten.
.
.
T: Niko Petteri