Näen painajaisia 10 vuoden takaa exästäni! Miten pois se mielestäni?
Kaikki lähti siitä kun hän soitti minulle puolisen vuotta sitten. Kertoi elämästään ja pian alkoi soittelemaan useammin.
Joskus vastailin, joskus en.
Olen ollut hyvin lyhytsanainen enkä ole halunnut juuri ajatella häntä suhteemme jälkeen. Jo tätä kirjoittaessani minua etoo, että hänen kanssaan olin ja ahdistaa, että kuulin hänen äänensä monen vuoden jälkeen.
Hän ei ole muuttunut lainkaan siitä mitä oli. Oikeastaan uteliasuuttani vastasin ja ajattelin, että jotain suurempaa on tapahtunut. Ei ollut ja hän alkoi soittelemaan kaikenlaista ja kohta jo pyytelemään kylään. Estin hänen numeronsa kolmannen puhelun saatuani ja ehdotellessaan sympatiaa ja näkemistä.
Nyt olen nähnyt usein aivan hirvittäviä painajaisia. Olen nähnyt, että olen hänen luonaan. Me harrastamme seksiä, olen kuin vankilassa hänen kanssaan ja olen surullinen.
Kun herään niin ottaa päähän, että näin taas tuota unta.
Haluan hänestä kokonaan eroon, mielen tasollakin.
Hän oli ensimmäinen miesystäväni, useamman vuoden vanhempi.
Hän r**skasi minut, painosti seksiin useaan kertaan. Oli henkisesti väkivaltainen, herätteli öisin vähän väliä kun pääsin uneen, raivosi, haukkui, huusi. Hän oli todella vihainen ja manipuloiva. Inhoan hänen ääntään, inhoan kaikkea. Hän myös petti usein ja minulla oli traumasidos. Olin todella nuori enkä tiennyt miten minua tulisi kohdella, olin sokea ja kaipasin rakkautta.
Tulin raskaaksi alaikäisenä ja tein abortin. Menetin myös täysi-ikäisenä ollessani melkein heti luottotiedot hänen vuokseen. Olin erittäin manipuloitu ja hukassa oleva nuori tyttö.
Sen jälkeen muutin kaupungista enkä enää nähnyt häntä kuin muutaman kerran.
Olen elänyt omaa elämääni eteenpäin enkä pidä häntä missään arvossa. En ole halunnut edes muistella kaikkea. En halua ajatella asiaa. Haluaisin vain täydellisesti unohtaa hänen olemassaolonsa.
MInulla on kaksi vastenmielistä exää. Kummatkin on ainoat pitkäaikaiset kumppanit. Kummastakin näen painajaisia. Joskus he ovat kuin sekoittuneet yhdeksi ja samaksi. Unet on hirveitä ja ahdistavia. Niitä tulee lähes joka yö. En ymmärrä. Olen todella ihastunut erääseen mieheen ja en näe koskaan hänestä unta.