Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"lehtori oli nostanut esille ongelmana sen, että entistä heikompaa opiskelija-ainesta pääsee (ammattikorkea)kouluun" -> potkut

Vierailija
04.08.2022 |

Totuuden sanoja saa lähteä.

"ammattikorkeakoulu-uudistuksen myötä rahoitus muuttui ja piti saada opiskelijoita. Rehtori myönsi aineksen olevan hänen kampuksellaan ehkä heikompaa kuin muualla"

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008983683.html

Kommentit (242)

Vierailija
241/242 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen omat opiskeluajat, kun kampuksen rehtori lähetteli julkiselle sähköpostilistalle viestejä, joissa jakoi opiskelijoita avoimesti hyviin ja huonoihin milloin milläkin perusteella. Kerran hän lähetti erityisen tölvivän viestin, jossa kohdisti halveksuntansa yhteen pieneen opiskelijaryhmään, johon itse satuin kuulumaan. Seuraavana päivänä hän tuijotti minua kampuksen ravintolassa ivallisesti nauraa röhöttäen. Kuvottava tyyppi.

Lehtoreissa oli ylipäätään hämmästyttävän paljon luonnevikaisia tyyppejä. Koppavia tärkeilijöitä, jotka nauttivat siitä, kun saavat kyykyttää alistetussa asemassa olevia nuoria opiskelijoita hiostavissa seminaareissa. Kerran englantilainen lehtori valitteli luennolla sitä, että yksi mukava suomalaislehtori oli siirtynyt toisiin tehtäviin. "On harmi, että hän lähti. Hän oli yksi harvoista normaaleista ihmisistä täällä."

Vierailija
242/242 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Xamk niin huono koulu.

Siltä vaikuttaa. Olen opiskellut Xamkissa joitain kursseja ja se kurssien taso on naurettavan alhainen. Eli pelkästään oppilaiden taso ei ole alhainen.

Heikkotasoiset oppilast valittavat ja ope saa potkut...Onko vielä sama reksi?Suomessa on ihan liikaa näitä amiksia.

..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla