Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Vierailija kirjoitti:
Se suloista ja huvittavaa jos mies ei osaa tanssia. Jos nainen ei osaa tanssia, haukutaan sen ulkonäkö, luonne, vaatetus ym.
Hyvä huomio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin meni pudotus, Anssi komein ope, Katariina kaunis ja tanssi hyvin. Upea pari oli.
Komeus ja kauneus eivät ole kriteereinä tanssikilpailuissa. Katariinan samba oli todella jäykkä.
Jäykkä, mutta kädet taas heilui löysänä minne sattui. Ihan oikea pari lähti.
Niin minustakin. Kyllä se ikä alkaa valitettavasti näkyä liikkeissä tuossa iässä. Jäykkää on meno. Itse olen muutaman vuoden vanhempi kuin Katariina ja pakko myöntää, että ei enää ole niin notkea meininki, kuin mitä oli alle 50v. Mielettömän kaunishan tämä Katariina on, mutta ei se nyt auta, kun kyse on tanssista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan toi kuuro, äskenkin kun nimi sanottiin feikkiä.
Rautalangasta pitää näemmä vääntää et paikalla on kaksi tulkkia, jotka eivät aina näy kamerassa.
Marko muuten viittoi "uskomatonta"
Lisäksi kuurot lähes aina osaavat myös lukea huulilta aika tarkkaankin. Varsinkin oma nimi varmasti helppo oppia lukemaan huulilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin meni pudotus, Anssi komein ope, Katariina kaunis ja tanssi hyvin. Upea pari oli.
Komeus ja kauneus eivät ole kriteereinä tanssikilpailuissa. Katariinan samba oli todella jäykkä.
Niin minustakin. Kyllä se ikä alkaa valitettavasti näkyä liikkeissä tuossa iässä. Jäykkää on meno. Itse olen muutaman vuoden vanhempi kuin Katariina ja pakko myöntää, että ei enää ole niin notkea meininki, kuin mitä oli alle 50v. Mielettömän kaunishan tämä Katariina on, mutta ei se nyt auta, kun kyse on tanssista.
Puhu vain omasta puolestasi. Ei kaikki 50v:t ole kankeita. Ihan on kiinni siitäkin, miten on venytellyt ja kehoaan huoltanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä on huono tekosyy, kun ottaa huomioon, miten hyvin esim. Kristiina Elstelä (tuolloin 63v) ja Pirkko Mannola (tuolloin 71v) tanssivat. Molemmat sijoittuivat toiseksi omalla kaudellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin kilpailuaikanaan Kaituetta 20v vanhempi Mannola pystyi tanssimaan erittäinkin hyvin eikä ollut jäykkä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Jolle? Ikää vasta 32 ja kaveri on jäykkä kuin rautakanki.
Olin itse todella lähellä äänestää Katariinaa tänään. Olin jo aiemmin äänestänyt erästä toista tanssijaa, ja ajattelin, että jokainen ääni, joka on pois Jollelta, on askele eteenpäin.
En kuitenkaan pystynyt äänestämään häntä tänään, sillä hän oli mielestäni huonoin tanssija tänään. Kaksi edellistä tanssia olivat hyviä, mutta tänään oli vaan todella jäykkää tanssia.
Puujalat Liivik ja Harkimo jatkaa täytyhän aina naurunaihetta olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ikä jäykistä ainoastaan, joku on syntyjään kankea. Katariina ei ole tanssilavasukupolvea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ei Siim ollut pudotusuhan alla?
Hän on tunnetumpi kuin Kaitue tms. Tässä ratkaisee nimikin aika paljon. Märkä-Simolla on iso fanikunta. Kaitueella ei niinkään.
Miksi häntä sanotaan Märkä-Simoksi? Kiinnostais tietää. 🤔
Mikä se Siimin ylähuulen vika/ huulivamma on?
Vierailija kirjoitti:
Oisko vaikka kiekko osunut tai jonkun toisen jääkiekkomaila.🤔 Villi arvaus.
Onpas muuten kaikki tämä kauden kilpailijat kauniita ja komeita. On kyllä silmänruokaa kerrakseen. Harmi aina kun joku lähtee, ei ketään haluaisi pois.
Miks yhellä tuomarilla on tommonen kumma rako leuan alapuolella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko vaikka kiekko osunut tai jonkun toisen jääkiekkomaila.🤔 Villi arvaus.
Ei kumpikaan näistä vaan Ville Varakkaan kyynärpää.
https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000000392542.html
Varakas lennätti voimakkaalla avojään taklauksella HIFK-hyökkääjäSiim Liivikinilmojen teille sillä seurauksella, että Liivikiltä aukesi huuli ja Varakas passitettiin suihkuun. Liivik palasi kaukaloon päätöserässä.
Tuomaristo antoi Varakkaalle 5+20 minuutin rangaistuksen ryntäyksestä. Liivikin mukaan taklaus osui päähän.
- Se tulis en verran puun takaa, etten osaa yhtään sanoa, kuinka rikollinen taklaus oli, Liivik sanoi ottelun jälkeen.
- Minä pyrin taklaamaan aina puhtaasti, enkä usko, että hänkään halusi vahingoittaa. Nyt taklaus vain sattui osumaan päähän.
https://www.iltalehti.fi/jaakiekko/a/2011041513553740
Ville Varakkaantaklaus osui romuluista HIFK-hyökkääjää lujaa. Huuli todennäköisesti aukesi siinä vaiheessa kun Varakkaan olkapää osui Liivikiä naamaan.
Huuli auki, tikkejä. Ei sen kummempaa, Liivik kommentoi ottelun jälkeen.
Loukkaantumiselta välttynyt hyökkääjä olikin enemmän huolissaan minkälaista palautetta saa siitä minkälaista palutetta saa kotipuolessa.
Saa nähdä mitä tyttöystävä tykkää, hän letkautti Ilta-Sanomille.
Sori, siis olkapää.
Mutta on se jääkiekko aika väkivaltainen peli, kun ihan loppuiän vammojakin voi siitä jäädä.
Toinen laji, mitä en ymmärrä on nyrkkeily. Toisen naaman tahallinen mäiskiminen.
Vierailija kirjoitti:
Äänestämmään nyt. Joelia!
Miks?
Jos TTK on Suomen suosituin ohjelma, niin kaikki kunnia Vapulle, mutta kyllä Suomesta muitakin juontajia löytyisi tehtävään.
Ernest on ensimmäisen jakson jälkeen löytänyt roolinsa ja on jotenkin niin tasapainottava ja aidolla ja tyylikkäällä tavalla rauhallinen ja tanssijoita kannustava tehtävässään.
Työparina vähän epäsuhtainen vielä. Vappu jännittää ja höseltää, puhuu nopeasti ja hätäilee. Erkku hoitaa tilanteen kun tilanteen suvereenisti.