Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL

Vierailija
04.08.2022 |

Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?

Kommentit (6165)

Vierailija
1261/6165 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa Eveliinan puolesta. Minä tykkäsin, se oli taitavaa, kaunista ja itsevarmaa!

Vierailija
1262/6165 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trikoot on riskillä rumat. Ja alusasulinja on pikkaisen huono valinta, jos on alkavia sotanorsun elementtejä. Rumat tatuoinnit + ruma lävistys nenässä + liikaa läskiä + vaatimaton tanssi = kansa ei tykännyt.

Tuohon vielä lisää, että tanssi takapuoli pitkällään.

Tanssiasennossa oli niin paljon virheitä, ettei edes tuomarit kehdanneet puuttua tuohon takapuolen asentoon. Evelina on ihana laulaja ja tottunut lavaesiintyjä, joten yllätti ettei hän tarpeeksi kyennyt kehittymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/6165 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillähän on aina kenraaliharjoitus ennen illan suoraa. Silloin Jorma vetelee paperille ne runoilut ja sitten suorassa vähän voi korjailla tai lisäillä. Ei ne alkusoinnut muuten tulisi niin nasakasti.

Vierailija
1264/6165 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eveliina oli vähän kuin minna parikka (oliko viime kaudelka). Tosi nolo ja huono, kauheella itsevarmuudella iha metsään. Ei itse edes tajua kuinka huono on. Katsojaa nolottaa hänen puolesta. Kiusallista.

Vierailija
1265/6165 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanko vain puuttui Eveliinan liikehtiessä. Tähänkö nämä tanssiohjelmat olisivat menossa tulevaisuudessa.

Vierailija
1266/6165 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti olis ollu paljon paremman näköinen tuo Vapun asu, jos jakku olis ollu kokoa isompi. Nyt kokoajan jännitti milloin se nappi paukahtaa irti ja lentää jonkun yleisössä olevan silmään. 😬

Vierailija
1267/6165 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evelinan edellinen tanssi oli tosi hyvä. Tämä surkia noin kokonaisuuna. Heippa. Mieluummin kuuntelen tämän laulua kuin katselen amatööri-tason private show-tanssia.

Tanssiasento ei ollut tasapainoinen. Miksei siitä huomautettu ennen lavalle menoa. Luullakseni lantion ei kuulu olla takana kaiken aikaa.

Vierailija
1268/6165 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksin pitkä ja liitävä askel hitaassa valssissa on huippu. Olin positiivisesti yllättyny et almasta irtosi noin hyvä esitys. Aleksi on taitava ja vaativa opettaja, oletan. Oppilaalla oppimisedellytyksiä myös.

Vierailija
1269/6165 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä toi Katariina kaitue on tehnyt ulkonäölleen. Sitähän ei tunnista enää ja oli todella kaunis.

Hän on jo 55-vuotias. Ei voi odottaa, että näyttää enää samalta kuin 20-vuotiaana. 

Kyse ei ole vanhenemisesta, vaan siitä, että se on teettänyt itselleen jotain. Olisikin vanhentunut luonnollisesti, olisi edelleen kaunis. Silmät on ihan erilaiset, leikattu

Ihan samalta näyttää kuin ennenkin, vain vanhemmalta. Ja kiloja on tullut hieman, ei ole niin hoikka kuin nuorempana.

Vierailija
1270/6165 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Benjamin ei ole niin hyvä tanssija kuin itse luulee. Mieluummin sitä katsoo miehekkäitä Siimiä ja Signmarkia kuin Benkun sätkimistä.

Benjaminille ei riitä "tavallinen" loistava suoritus, vaan hänen täytyy aina yrittää jotain uutta ja ihmeellistä. Nyt mentiin metsään ja pahasti.

Vierailija
1271/6165 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti olis ollu paljon paremman näköinen tuo Vapun asu, jos jakku olis ollu kokoa isompi. Nyt kokoajan jännitti milloin se nappi paukahtaa irti ja lentää jonkun yleisössä olevan silmään. 😬

🤣🤣🤣

Vierailija
1272/6165 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä toi Katariina kaitue on tehnyt ulkonäölleen. Sitähän ei tunnista enää ja oli todella kaunis.

Hän on jo 55-vuotias. Ei voi odottaa, että näyttää enää samalta kuin 20-vuotiaana. 

Kyse ei ole vanhenemisesta, vaan siitä, että se on teettänyt itselleen jotain. Olisikin vanhentunut luonnollisesti, olisi edelleen kaunis. Silmät on ihan erilaiset, leikattu

Ihan samalta näyttää kuin ennenkin, vain vanhemmalta. Ja kiloja on tullut hieman, ei ole niin hoikka kuin nuorempana.

Onhan hän kaunis. Ei kyllä minuun makuuni.

Vierailija
1273/6165 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttelijä Katariina Kaitue, 55, sanoo eläneensä jokaista ikäänsä täydellä tavalla. – Miksi ihmeessä häpeilisin sitä, että ikää on kertynyt tietyn verran? Tunnen oloni hyväksi juuri tämän ikäisenä ja tämän oloisena.

”Ikä on naisten kohdalla eri asia kuin miesten. Iän hammas ei tunnu purevan miehiin, etenkään tällä alalla.

Olen vanhoihin nahkoihin syntynyt. En ole koskaan sopinut tyttörooleihin, koska olen 175-senttinen ja matalaääninen. Ei minua ole kyllä niihin laitettukaan. Ehkä siksi en ole kokenut ikääntymistä painolastina.

https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/katariina-kaitue-koki-ens…

Vierailija
1274/6165 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA.

Pohkeeni loukkaantui harjoituksissa, eikä suostu enää tanssimaan. Niin lehdessä kerrottiin. Että ei sitten.

Vierailija
1275/6165 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ruskean ihonväriset punastu vai mikä oli tuo Erkun heitto, että jos hän punastuisi

Eivät punastu. Eihän puna edes näkyisi ruskean värin läpi. Ja tämä täysin neutraalina kommenttina, joten ei tarvitse kenenkään pillastua. 

Jos tän joku valkoihoinen heittäisi samanlaisena vitsinä, että eihän susta edes näy punastuminen, kaikki huutaisi rasismia.

Vierailija
1276/6165 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aleksin pitkä ja liitävä askel hitaassa valssissa on huippu. Olin positiivisesti yllättyny et almasta irtosi noin hyvä esitys. Aleksi on taitava ja vaativa opettaja, oletan. Oppilaalla oppimisedellytyksiä myös.

Ainahan suomalaiset onnistuvat hitaissa valsseissa ja tangoissa, mutta ongelmat alkavat kun siirrytään nopeampiin rytmeihin, mutta surkeimpia ovat yleensä rumbat ja sambat, etenkin rumbat.

Vierailija
1277/6165 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai ainoa kenen mielestä Förstin ns. laulaminen on suoraan sanottuna aika kauheaa.

Se pinnistelevä raakkuminen vaan riipii korvia.

Tulee mieleen naakat.

Elämäni biisi - ohjelmastakin löytyisi paljon parempia laulajia.

Myös parempia mieslaulajiakin.

Nykyinen kuulostaa siltä että ääni ei tule sujuvasti, vaan jotenkin ison ponnistuksen takaa pakottamalla.

Kummankin tilalle löytyisi helposti parempia laulajia.

1278/6165 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Et ole yksin mielipiteesi kanssa. Olen tätä samaa sanonut jo useampana vuonna. Varsinkin toissavuonna laulut olivat aivan järkyttävää kuunneltavaa. Nyt on ehkä sentään vähän harjoiteltu.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
1279/6165 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Mitä mieltä Ernestistä juontajana? Minä tykkään.

Teennäinen, toistaa itseään, vetää jotain roolia, vaivaannuttava, kireä, ei sellainen kuin tässä ohjelmassa pitäisi olla.

Sanoinko jo että teennäinen.

Vaikken mikään Leppilampi-fani ollutkaan, hän kuitenkin oli iso osa ohjelmaa, rento, mukaansatempaava ja koko ajan oikealla sivulla, välittyi oikea fiilis jokaiseen erilaiseen hetkeen liittyen ja teki sen todella aidon tuntuisesti. Ernest ei kykene ikinä samaan, vaan vetää roolia vaikkei tarvitsisi.

Vierailija
1280/6165 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aleksi näyttää tosi vanhalta ukolta, noi viikset ei käy.

Totta, aja Aleksi noi viikset pois, muutoin olet tosi särmä 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä