Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Vierailija kirjoitti:
Hyi mua ällöttävä tuo Helena. Tukkaakaan enää päässä kuin muutama haiven ja hirveä tupeeraus. Aina jotenkin niin olevinaan.
Ja kaameet kotkankynnet. Hui kamala.
Vierailija kirjoitti:
Missä tanssiope Katri? On upea
Katri on mukana ! Tanssii Siim Liivikin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trikoot on riskillä rumat. Ja alusasulinja on pikkaisen huono valinta, jos on alkavia sotanorsun elementtejä. Rumat tatuoinnit + ruma lävistys nenässä + liikaa läskiä + vaatimaton tanssi = kansa ei tykännyt.
Tuohon vielä lisää, että tanssi takapuoli pitkällään.
Eikä ole vaan upea nainen. Typerää arvostella toisen ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Noo, ei tarvitse enää tätäkään ohjelmaa katsoa
Oho oho, meníkö tunteisiin?? Maaret Kalliokin vetää tuon nimistä radio-ohjelmaa, kuinka sopivaa. :-)
Aikuinen ihminen, ja kiukuttelee noin. :-) Älä katso, jos ei kiinnosta, mutta sinun kiukuttelu ei merkkaa mulle mitään. :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohoh koska Marko on tippunut ekana! Ei kyllä huonoin pari tippunut tänään.
Jos jostsin syystä halusivat pois, eivät olleet yllättyneitä.
Jippukin aikoinaan itse pyysi pois ohjelmasta ja niin järjestettiin, että tippu ekana.Kuinka niin
Henkilökohtaiset syyt.
Mä oon niin iloinen Saanan puolesta, kun kerrankin hällä hyvä pari! Tosin tanssi myös Jaren kanssa ja pääsikin pitkälle, olisi varmaan voittanut ilman Sarasvuon miljoonia ja ääniä Virpille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi mua ällöttävä tuo Helena. Tukkaakaan enää päässä kuin muutama haiven ja hirveä tupeeraus. Aina jotenkin niin olevinaan.
Ja kaameet kotkankynnet. Hui kamala.
Jep , pelottava. Ei ollenkaan lämmin.
Vierailija kirjoitti:
En ole lukenut keskusteluketjua, joten en tiedä, onko seuraavasta asiasta keskusteltu.
Minua jotenkin häiritsee, kun tuomareista varsinkin Uotinen arvostellessaan lukee koko ajan sanomisensa jostakin ennakkoon tehdyistä merkinnöistä. Tuntuu kuin arvostelisi jotakin ennen näkemäänsä. Ei luulisi tanssien aikana voivan koko ajan tehdä muistiinpanoja.
Livet ei ole eka kerta, kun ne esityksen näkee. Katsoo myös esim. kenraalit. Ja on useasti sanoneetkin (jos pari mokaa liveissä), että harmi, kun kenraaleissa onnistuivat paremmin.
Näkeehän tuomarit tanssit jo kenraaliharkoissa. Mikon pohjehan oli siellä menny ja tuomarit istu penkeillään, kun tilanne näytettiin. Siellä kirjaavat valmiiks sanottaviaan.
Minusta surullista. Eveliina on hyvä rolimalli nyky tytöille. Jokaisella on omanlaisensa vartalo. Olisin suonut jatkavan. Pidin esityksestä ja pidän tytöstä. Harmittaa kun äänestäjinä toimii vanha kansakunta jolle jotkin asiat on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin iloinen Saanan puolesta, kun kerrankin hällä hyvä pari! Tosin tanssi myös Jaren kanssa ja pääsikin pitkälle, olisi varmaan voittanut ilman Sarasvuon miljoonia ja ääniä Virpille.
Oletko oikeasti niin naiivi, että luulet voiton ratkeavan aviomiehen tai minkä tahansa sukulaisen rahoilla? Haloo! Tämä on käsikirjoitettu viihdeohjelma. Ei tässä voittajaa kukaan äänestämällä ratkaise. Ei varsinkaan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti niin naiivi, että luulet voiton ratkeavan aviomiehen tai minkä tahansa sukulaisen rahoilla? Haloo! Tämä on käsikirjoitettu viihdeohjelma. Ei tässä voittajaa kukaan äänestämällä ratkaise. Ei varsinkaan yksin.
Joo, sellainen mä just oon. Naiivi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta surullista. Eveliina on hyvä rolimalli nyky tytöille. Jokaisella on omanlaisensa vartalo. Olisin suonut jatkavan. Pidin esityksestä ja pidän tytöstä. Harmittaa kun äänestäjinä toimii vanha kansakunta jolle jotkin asiat on liikaa.
Ai sekö on sinusta hyvää roolimallia, että huomioita kerjätään keikistelemällä alusvaatteisillaan kaiken kansan edessä?
Näköjään tuomarit näkee tanssit etukäteen. Aikaisemmin sanottiin etteivät näe.
En tiiä onko tuomarit kenraalissa, epäilen?
Tietääkö joku?
Joku muu ratkaisee kuka tippuu ei yleisö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne yleisöäänet vaikuta, käsikirjoitettu tämäkin ohjelma on.
Niin on,Jippuhan kertoi elämämkerrassaan että halusi pois ja niin tehtiin. Äänestäminen ei kannata tässä formaatissa.
Tämä oli pakkotapaus, koska haluttiin pitää Jippu elossa.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään tuomarit näkee tanssit etukäteen. Aikaisemmin sanottiin etteivät näe.
Missään vaiheessa ei ole niin sanottu. Lukuisia kertoja on palautteissa verrattu tilanteeseen kenraalissa, mistä on hyvin helppo päätellä, että tuomarit katsovat myös kenraalin. Se on myös loogista, koska kenraalin tulee vastata yleisöä ja livekuvaamista lukuunottamatta mahdollisimman tarkkaan aitoa tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä onko tuomarit kenraalissa, epäilen?
Tietääkö joku?
Tietää, ja on jo monta kertaa sanottukin. Katsovat!
Tanssien aikana niemenomaan tehdään muistiinpanoja. Ei sieltä muuten voi yksityiskohtia muistaa. Näin tapahtuu ihan ammattikisoissakin, vaikka niissä ei muuten sanallista palautetta yleensä annetakaan.