Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Vierailija kirjoitti:
Mä pelkään, että siellä on se mimmi, joka myi häänsä vogueen (en muista nimrä). Tai sitten se Nuppu, joka oli Olen julkkis, päästäkää minut pois -ohjelmassa.
Jos miisaa tarkoitat, niin on jo ollut aiemmin
Maaret Kallio Sami Heleniuksen pari?
Olisipa Peter Nyman vihdoin mukana!
Sini Sabotage on ehkä Markon parina.
Janne Ahosta, Jarkko Aholaa ja Tuomas Virkkusta olen odottanut tähän ohjelmaan vuosia.
Janne Ahonen on aivan varmasti mukana nyt kun on ruvennut osallistumaan näihin ohjelmiin. Jos Janne Alhonen ei ole tässä nyt mukana niin sitten on varmaan uudessa Masked singerissä. Toisaalta TTK:ssa on aina ollut rajuja juhli! joten alkoholiongelmaisen osallistuminen tähän voi olla suuri riski.
Vierailija kirjoitti:
Sini Sabotage on ehkä Markon parina.
Tai Bess tai Nelli Matula?
Harmi, että Jutta ei ole tälläkään kaudella opena. Myös Mikko Ahtia on ikävä.
Kiva olisi joku erilainen pari taas, vaikka joku drag queen dragissä. Joku muun sukupuolinen tms.
Onko Niko Saarinen ollut tässä ohjelmassa?
Vierailija kirjoitti:
Kiva olisi joku erilainen pari taas, vaikka joku drag queen dragissä. Joku muun sukupuolinen tms.
Ihan varmasti on kiintiökummajainen mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti on kiintiökummajainen mukana.
Kuten kaikissa ohjelmissa täytyy olla. Odotan jo "innolla" syksyn BB-kattausta.
Joku "erityisen kiinnostava, uudenlainen kilpailija" tällä kaudella mukana. 🤔 Hmmm, heti tuli mieleen joku esim. näkövamma tai muu rajoite. No, kohta nähdään kaikki kilpailijat, näillä näppäimillä alkaa live.
Kumma kun naisille ei näihin tilaisuuksiin ja ohjelmiin saada järkevämpiä ja normaalimpia vaatteita päälle.
Kuka tuo Sonja edes on? Joku bloggaaja/tosi-TV-tähtikö?
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuo Sonja edes on? Joku bloggaaja/tosi-TV-tähtikö?
Hirviniemen puoliso, juontaa jotain ohjelmaa.
Ihan nobody tyyppejä tähän mennessä
Mä pelkään, että siellä on se mimmi, joka myi häänsä vogueen (en muista nimrä). Tai sitten se Nuppu, joka oli Olen julkkis, päästäkää minut pois -ohjelmassa.