Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä tuttuja, joille ette viestittele, mutta joiden viestit eivät haittaa?

Vierailija
04.08.2022 |

Vastaatte heille, mutta ette koskaan tee aloitetta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla siis tällainen kaveri. Vastaa aina tosi ystävällisesti, mutta ei itse viestittele. Ap

Vierailija
2/7 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistukea tai näkemyksiä? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Luulin, että tähän tulisi vastauksia. Ap

Vierailija
4/7 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä tuttu tai minkälainen ihmissuhde sellainen sitten muka on, jolle ei koskaan vastaa? Joku markkinoija-asiakassuhde? Että hän vaan lähettelee viestejä yksipuolisesti, eikä saa ikinä mitään vastausta?

Vierailija
5/7 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo. Mulla on vaan ihan sairaan kiire useamman lapsen ja kaikkien menojen kanssa, itsellä koulu ja sivutoiminen yritys. Oon kyllä aina ollut tällainen, että onnistun pitämään itseni ylikiireisenä. Pidän tarkoituksella vapaa-ajan kontaktit aika minimissä, jottei ihmisillä olisi liikaa odotuksia yhteydenpidon suhteen. Kolme ihmistä tulee heti mieleen, joista mielelläni kuulen kuitenkin ja voin sopia treffitkin. Tai on niitä itse asiassa muutama lisääkin, mutta heitä yleensä näen elämässä väistämättä eikä erikseen tapaamisia tarvitse sopia. On myös tosi paljon ihmisiä, joista en ole aikoihin kuullut, mutta ei yhtään haittaisi vaikka ottaisivat yhteyttä. En kuitenkaan itse ala ottamaan yhteyttä koska yritän saada aikani riittämään kaikkeen muuhun. Olen aika ekstrovertti, mutta olen huomannut, että joku mitta minullakin tulee täyteen kun on ihan koko ajan ihmisten kanssa ja säätelen sen täyttymistä.

Vierailija
6/7 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ap toive että ystävyys syvenisi? Tapaatteko koskaan?

Jos hän tulee mielellään tapaamisille, voi olla että on vain passiivinen viestittelijiä tai kiireinen. Mutta jos vain viestittelette yksipuolisesti, voi olla että hän ei ole kiinnostunut sen ihmeemmästä tuttavuudesta.

Itse viestittelen yksipuolisesti serkulleni. Huomaan kuitenkin muusta,että hän on kiinnostunut pitämään suhdetta yllä. Kun tapaamme, hän haluaa väkisin tarjota jotain lapselleni ja minulle jne.

7/7 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaamani henkilö vastaa viesteihin ystävällisesti, muttei koskaan laita ensin viestiä 😍