Mies ihmettelee, kun eilen mulle tuli yhdet kengät ja tänään toiset
Eilen hain paketin jossa oli uudet ballerinat. Ei mitkään halvat kengät vaan Skechersin ballerinat joissa pehmeähkö sisäpohja. Tänään tuli saman merkin vedenkestävät lenkkarit joissa myös pehmeä sisäpohja. Mulla pitää olla tuollainen sisäpohja kengissä joilla kävelen paljon.
Mies ei tunnu tajuavan, että nuo eri tilanteisiin tarkoitetut. Ballerinat on arkikäytössä ja ns.vähän nätimmät kengät. Lenkkarit sitten kävelylenkeille ja maastossa kävelemiseen. Lisäksi mun oli pakko ostaa nyt nuo molemmat kengät koska vanhat alkavat olla entiset. Kuitenkin muutaman vuoden ollut vanhat käytössä eli en jatkuvasti osta uusia kenkiä.
Ihan itse maksoin kenkäni, että en ole mieheltä niihin rahaa pyytänyt.
Kommentit (13)
Kysy häneltä, että käyttääkö hän itse samoja kenkiä joka paikassa. Laittaako lenkkarit salille ja hautajaisiin?
Skechersit nyt vaan on parhaat. Mä en muita käytäkään. Harmi vaan, että ovat niin kalliita.
AP:lle vinkiksi. Nykyään on kyllä halvempiakin kenkiä, missä on tuo memoryfoam pohja. Itselleni en ole niitä ostanut, mutta mieheni mukaan ovat ihan hyvät.
Kengät kestää pari vuotta käytössä? Eivät kyllä kuulosta miltään laatumerkiltä tuollaiset. Kannattaa ostaa oikeasti laadukkaat kengät, jotka menee arkikäytössä helposti viitisenkin vuotta, kun vaan huoltaa ja käyttää suutarilla.
Vierailija kirjoitti:
Kengät kestää pari vuotta käytössä? Eivät kyllä kuulosta miltään laatumerkiltä tuollaiset. Kannattaa ostaa oikeasti laadukkaat kengät, jotka menee arkikäytössä helposti viitisenkin vuotta, kun vaan huoltaa ja käyttää suutarilla.
Kas kun ei kymmenen vuotta 🙄
No monet talvikengät on kyllä ko lähellä sitä. :D kun pitää kunnossa ja ostaa klassista niin ei tarvi koko ajan olla ostamassa.
Vierailija kirjoitti:
Kysy häneltä, että käyttääkö hän itse samoja kenkiä joka paikassa. Laittaako lenkkarit salille ja hautajaisiin?
No sepä se kun ei käytä samoja kenkiä itsekään joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta? Mistä sä tuon keksit? Mähän kirjoitin vanhojen kenkien olleen käytössä MUUTAMAN vuoden. Vanhat ballerinat olleet ainakin viisi vuotta. Lenkkarit myös vähintään viisi vuotta. Eli miten sä oikein luit aloitusken kun keksit aivan omiasi?
Nämä molemmat uudet kengät ensimmäiset Skechersin kengät jotka ostin.
Vierailija kirjoitti:
No monet talvikengät on kyllä ko lähellä sitä. :D kun pitää kunnossa ja ostaa klassista niin ei tarvi koko ajan olla ostamassa.
Niin, mähän kirjoitin jo hyvin selkeästi aloituksessa, että en osta koko ajan uusia kenkiä. Kannattaisi keskittyä siihen lukemaansa.
Ihan v.tusti kiinnostaa