Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävittekö Lidlistä ostamassa Hätälän lohipyöryköitä, kun sai kaksi pakettia kolmella eurolla? Itse vein viimeiset

Vierailija
03.08.2022 |

kaksi pakettia.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan, meillä turvaudutaan välillä eineksiin. Tuo urheileva teinipoika syö ihan tolkuttoman paljon, ja tietysti myös kuluttaa. Niin kuin joku jo sanoi, kesäloma on ollut niin pitkä, että alkaa vaan mielikuvitus loppua ruoanlaitossa, kun pitää päivittäin olla kaksi tai jopa kolme lämmintä ruokaa. Kyllä, teen isompia annoksia, että siitä syö useamman kerran. Mutta yleensä se menee niin, että vaikka pastaa ja kastiketta on kolme annosta pojalle, pari minulle. Mutta ei sitä samaa ateriaa syödä kolmella peräkkäisellä aterialla, vaan kolmena peräkkäisenä päivänä. Ja sitten pitää olla yksi tai kaksi muuta ateriaa lisäksi. Joten kyllä meillä heitetään suosiolla välillä pinaattilättypaketti mikroon ja tarjoillaan raejuuston kanssa. Tai noita valmiita lohipyöryköitä ja lohkoperunoita airfryeriin ja syödään majoneesin tai kermaviilikastikkeen ja vihannesten kanssa. Tai itsetehtyjä lihapullia pakastimesta samaan tyyliin. Hui kauheeta, tänään meillä syötiin iltapalaksi muuten pari grillimakkaraa, koska yllättäen olikin kauhee nälkä, ja piti saada iltapalaksi jotain tukevampaa kuin leipää ja jugurttia. Tiedän, että tämä luultavasti saa monet takajaloilleen, että eineksiä ja makkaraa vaan syötetään lapsille. Itse ajattelen niin, että meillä on perusta syömisille kunnossa, täysjyväviljatuotteita, pähkinöitä, 5 tai ainakin4 väriä vihanneksia tai kasviksia päivässä, kanaa, kalaa, sieniä, lihaa kohtuudella, joten jossain asioissa menen siitä missä aita on matalin.

Vierailija
22/23 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin on jauhettu kaikki ruodot ja perkausjäte. Ikävä suutuntuma, olen ostanut kerran, en osta toiste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuu minun suussa hyvältä.