Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun pitäis pudottaa kymmenisen kiloa

Vierailija
03.08.2022 |

Tällainen on suunnitelma:
3 ateriaa päivässä, jotka sisältää kaikkea ruokaa niin että suhteet on vähiten hiilareita, sopivasti proteiinia ja energia rasvasta.

Aamukävely noin tunti tyhjällä vatsalla. Kuuntelussa joko truecrime podcasti tai rytmikästä musaa.
Päivä koostuu aktiivisesta toimista ja menen vielä uudelleen kävelylle, jos aikaa on.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ottaisi aamulenkkiä ikinä. Liikun paljon mutta tyhjällä vatsalla lenkki ei tuo mainittavaa lisähyötyä.

Vierailija
2/21 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteuttamista vaille valmis suunnitelma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ottaisi aamulenkkiä ikinä. Liikun paljon mutta tyhjällä vatsalla lenkki ei tuo mainittavaa lisähyötyä.

Olkoon hyödytöntä, mutta mä nautin juurikin aamukävelyistä.

Vierailija
4/21 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelyllä laihtuu aika hitaasti. Juokse tai polke kuntopyörää tai jotain pyörää. Treenaa painoilla myös 3-4 kertaa viikossa.

Vierailija
5/21 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilarit suoraan 20g/päivä niin 10kg tippuu äkkiä.

Vierailija
6/21 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän aterioita. Verensokeri heittelee ja joko syöt liikaa tai liian vähän ja molemmat lihottaa. 5 ateriaa päivässä on suositus.

Vierailija
7/21 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely on yhtä tyhjän kanssa. Lopetat syömisen kokonaan.

Vierailija
8/21 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi hitaasti kuin ei ollenkaan. Moni aloittaa jollain liian vaativalla, aikaa vievällä tai kaikki tavat vaihtamalla muutoksella ja viikon päästä kaikki hyvät uudet aikeet ovat unohtuneet. Fiksumpi lisätä hyviä tapoja hiljalleen, tehdä parempia valintoja ja voida hyvin. Kilot tippuu siinä sivussa huomaamatta.

Itse tykkään myös aamuliikunnasta. Se on heti aamusta pois päiväjärjestyksestä, ei tarvitse koko iltaa miettiä, että pitäis mennä ja tehdä jotain. Aamun hyvää liikuntaa ei myöskään halua pilata syömällä huonosti päivän mittaan.

Vierailija
9/21 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä totta, minulla lähti kahdessa viikossa. Tuli tosin samantien takasin kun lopetin ketoilun.

Vierailija
10/21 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies466 kirjoitti:

Kävelyllä laihtuu aika hitaasti. Juokse tai polke kuntopyörää tai jotain pyörää. Treenaa painoilla myös 3-4 kertaa viikossa.

Ei mulla ole kiire mihinkään.

Vierailija
11/21 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian vähän aterioita. Verensokeri heittelee ja joko syöt liikaa tai liian vähän ja molemmat lihottaa. 5 ateriaa päivässä on suositus.

Voi olla suositus, mutta sehän ei tarkoita kaikille sopiva.

Itse esim liikun tyhjällä vatsalla. Pyöräilen, kävelen, juoksen.

Nimenomaan aamulla ja syön sen jälkeen. Liikun kyllä muihinkin aikoihin. Ainoastaan illalla vältän liian kovasykkeistä liikuntaa, kun keho jää kierroksille ja on vaikea nukahtaa. Kävely on ok.

Syön useimmiten 3-4 kertaa päivässä enkä käsitä miksi pitäisi väkisin syödä 5 kertaa, jos kolmekin on ok.

Vierailija
12/21 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehheh!!

Vierailija
13/21 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä totta, minulla lähti kahdessa viikossa. Tuli tosin samantien takasin kun lopetin ketoilun.

Sama täällä. Laihduin yli 10kg ketoilulla, mutta se oli mulle niin epämiellyttävä ruokavalio, että lopetin sen. Kaikki kilot tuli parissa kuukaudessa takaisin.

Vierailija
14/21 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ainakin kerran viikossa sellainen kävely, joka oikeasti nostaa sykkeitä. Kävele vaikka pätkiä tosi reippaasti. Tekee hyvää sydämelle ja helpottaa ihan arjen askareiden jaksamista.

Vierailija
15/21 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että pitäis syödä lisää, jotta laihtuu?? Oletko ihan viisas??

Vierailija
16/21 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ainakin kerran viikossa sellainen kävely, joka oikeasti nostaa sykkeitä. Kävele vaikka pätkiä tosi reippaasti. Tekee hyvää sydämelle ja helpottaa ihan arjen askareiden jaksamista.

Kyllä siinä syke nousee kun kuuntelee murhajuttuja :)

Vierailija
17/21 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko Ap:n lähtöpaino? Kymmenen kilon pudottamisen helppous riippuu siitä paljonko on alussa liikaa painoa vai onko yhtään.

Vierailija
18/21 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitko syömään "normaalisti" vai pysyitkö kevyellä ruokavaliolla?

Totta kai kilot tulevat tskaisi jos palaa syömään liikaa 🤷🏻

Vierailija
19/21 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko Ap:n lähtöpaino? Kymmenen kilon pudottamisen helppous riippuu siitä paljonko on alussa liikaa painoa vai onko yhtään.

67 kg  Olen pituudelta puoltoista metrinen.

Vierailija
20/21 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että pitäis syödä lisää, jotta laihtuu?? Oletko ihan viisas??

Nimenomaan, monet ylipainoiset syövät vähän, mutta vääriä ruokia.

Aineenvaihdunta ei ole simppeli juttu. Tosi monilla on käsitys, että laihtuminen vaatii kärvistelyä ja vain parin salaatinlehden syömistä päivittäin. Tutustukaa nyt edes johonkin nettivalmennukseen, jos ette usko. Itselläni oli vaikeuksia saada syödyksi kaikkea, mitä eräässä tunnetussa valmennusohjelmassa vaadittiin, laihduin 1 - 1,5kg viikkovauhtia kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi