Miksi ihmiset ei juuri käytä enää MASKEJA, vaikka sairaalassa vakavasti sairastuneiden kasvu on räjähtänyt ennätys lukemiin?
Miksi ihmiset ei juuri käytä enää maskeja, vaikka sairaaloissa koronaan vakavasti sairastuneiden kasvu on räjähtänyt ennätys lukemiin?
Luulisi, että maskeja käytettäisiin entistä enemmän. En ymmärrä ihmisten logiikkaa.
Mistä te luulette tämän johtuvan / miksi ette enää itse käytä?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Koronarokotteet ovat aiheuttaneet kuolemia siinä ei maski auta - ja jotkut antoivat niitä lapsille ja nuorille... sulaa hulluutta...
Miten sitten selität, että koronaan kuolee valtavasti enemmän ihmisiä maissa ja köyhillä alueilla, joissa ei ole koronarokotuksia?
Koronarokotteet tutkitusti suojaa vakavalta tautimuodolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronarokotteet ovat aiheuttaneet kuolemia siinä ei maski auta - ja jotkut antoivat niitä lapsille ja nuorille... sulaa hulluutta...
Tanskassa ilmeisesti sentään jo myönnetty, että lasten rokottaminen oli iso virhe.
Vielä kun se tunnustettaisiin muuallakin maailmassa ja myös aikuisten osalta...
Mikä juttu tää on? Onko linkkiä uutiseen? Tai muistatko mistä lähteestä luit?
Olen suunnitellut alkavani taas käyttää maskeja kun tästä pääsee taas liikkeelle. Nyt sairastettua koronaa takana vajaa viikko ja toivottavasti ei tule mitään takapakkia. Ei ollut kyllä mikään flunssa minulla. Muilla perheenjäsenillä lähinnä sellainen. Ihan outoja oireita, eniten pelottaa nämä hermostolliset oireet, haju ja makuoireet, iho-oireet, kummallisia kipuja yms ja kova kuume.
Joten ihan mielellään maski, jos jotain auttais.
Flunssan takia ei tarvitse pitää maskia.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kertaa sairastettu korona ja lievempi kuin lievä flunssa. Miksi pitäisin maskia? Astmaatikkona se on ahdistavakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kertaa sairastettu korona ja lievempi kuin lievä flunssa. Miksi pitäisin maskia? Astmaatikkona se on ahdistavakin!
Sama sairastan reumaa ja olen lääkityksen vuoksi immunipuuttoinen, mutta korona oli täysin oireeton. Harvalle sa tulee edes flunssan oirein.
Hahah, maskit! Kuka muistaa vielä koronavilkun? En ikinä ladannut sitä. Hölmönhommaa.
Koska Sanna ei ole vielä käskenyt. Toivottavasti silmänsä avanneita on sankoin joukoin enemmän. Kysymys uskollisille tottelijoille: miksi?
Miksi jotkut vielä käyttävät maskeja, vaikka on täysin selvää ettei niistä ole mitään hyötyä? Pelkkää ympäristön kuormittamista turhalla jätteellä.
Olen juuri toipumassa koronasta ja entistä vakuuttuneempi että maski on ainakin omalla kohdallani tarpeeton. Ennemmin kärsin flunssaoireista, kuin käytän maskia ja sairastun todennäköisesti siitä huolimatta.
Ei saa käyttää maskia eikä kansalaisille saa antaa antiviruslääkkeitä kun nyt on rodunparannus käynnissä. Nyt erotetaan jyvät akanoista ja parannetaan huoltosuhdetta, näin ne asiat nykyään hoidetaan :)
Kuolee ne 90v monisairaat kroonikot kuitenkin jonakin päivänä.
Se joka käyttää maskia, suojaa ympärillään olevia ihmisiä tartunnalta. Mutta eihän tämä käy kun pitää saada perseillä, suomessa kun ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Se joka käyttää maskia, suojaa ympärillään olevia ihmisiä tartunnalta. Mutta eihän tämä käy kun pitää saada perseillä, suomessa kun ollaan.
Ei tarvitse verhoilla itsekkyyttäsi muiden auttamiseksi. Käytä maskia jos haluat, mutta älä jeesustele että siitä olisi jotain hyötyä muille.
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä käyttää jos haluaa, mutta ei se enää tarpeellista ole. Siksi maskisuosituksetkin purettiin jo aikoja sitten.
Aivan valtavan suuri enemmistö on niin perusterveitä että kestää hyvin nää koronan nykyiset lievät variantit.
Sairaat pitäkööt omaksi turvakseen ffp2.
Hyvin yksinkertainen ratkaisu ja syy miksi en pidä epämiellyttävää maskia (en ole pitänyt koko aikana juurikaan kuin pakon edessä)
Maskista on vähän hyötyä niille joilla on korona päällä. Eivät levitä niin paljon kuin ilman maskia.
Japanissa maskia käyttää yli 90% väestöstä ja tartuntamäärät hurjia.
Käytin tavallista kangasmaskia itse ennen suojatakseni muita, en itseäni. Mutta nyt muilla ei ole maskeja enkä ole sairas, joten en käytä. Paitsi jos asioin sairaalassa tms. Ei oma terveys hirveästi kiinnosta.